BMW R1250RS

Putnik_36

Active member
Ne vidim temu o Bmw R1250RS, prejebeno mi motor izgleda...
htjeo sam probnu voznju al naravno nema...hehehe
jel ima ko navedeni motor ili bar R1200RS?
vidim jednom u OS R1200RS...
ovog novog nisam ni vidio uzivo...
kak stvari stoje necu ga nividit
 

Attachments

  • 2019 BMW R1250RS_08.jpg
    2019 BMW R1250RS_08.jpg
    249.7 KB · Views: 279
Tomić Rijeka u salonu je jedan.
Sjedio sam na njemu i po visini i položaju kao sa je krojen po meni.
Nekidan sam ga vidio na cesti ( D tablice).
izgleda kao moto od 500cc ili je netko jako veliki vozio, što čisto sumnjam.
 
  • Like
Reactions: Putnik_36
Teško da izgleda kao 500cc, jer side by side je vizualno veći od z1000sx, koji opet ne djeluje kao mali motorin.
 
Teško da izgleda kao 500cc, jer side by side je vizualno veći od z1000sx, koji opet ne djeluje kao mali motorin.
Ako budem sreo kojega onda ću parkirati moj motor da usporedim.
 
Teško da izgleda kao 500cc, jer side by side je vizualno veći od z1000sx, koji opet ne djeluje kao mali motorin.

Ali u biti JE mali motorin, rađen valjda po modelu prosječnog Japanca, znači patuljak...
 
Ja sam veći sasvim sigurno od prosječnog japanca i meni je taman. Ima manjih, a ima i većih motora, rekao bih je z1000sx neka zlatna sredina za nekog od 180-190cm, normalnih ekstremiteta. Nižim ljudima je problematičan zbog 230kg i visokog težišta. Za nekog sa 120kg sala sasvim sigurno nije. No za takve i nije ništa drugo osim sobne bicikle.
 
Ne znam zašto skoro svaki r 1250 rs na mobile.de ima navigaciju ili pripremu za istu kad ima novi displej koji može prikazati navigaciju s mobitela.
1610802271097.png
 
Ne znam zašto skoro svaki r 1250 rs na mobile.de ima navigaciju ili pripremu za istu kad ima novi displej koji može prikazati navigaciju s mobitela.

Moze i na trenutnim TFT-ima, ali "turn by turn"
Ovaj novi, tek predstavljeni sa full navigacijom se trenutno ugradjuje samo na novom RT-u. Vjerovatno ce ga u naredne 2-3 godine prosiriti i na ostale modele. Kao sto je bio slucaj kada su predstavili ovaj trenutni TFT
 
Last edited:
Ja sam veći sasvim sigurno od prosječnog japanca i meni je taman. Ima manjih, a ima i većih motora, rekao bih je z1000sx neka zlatna sredina za nekog od 180-190cm, normalnih ekstremiteta. Nižim ljudima je problematičan zbog 230kg i visokog težišta. Za nekog sa 120kg sala sasvim sigurno nije. No za takve i nije ništa drugo osim sobne bicikle.

Imao sam SX-a tri godine.Visok sam 180 cm i 90 kg težak. Stvarne dimenzije nisam nikada uspoređivao sa drugim motorima ali meni je djelovao nekako sav nabit,stisnut i kratak.Fuzići su dosta visoko postavljeni pa su noge u skvrčenom položaju. Tako da ga ja ne bi baš stavio u zlatnu sredinu.
 
  • Like
Reactions: Village
Ja sam na SX prešao s nakeda, spram njega je limuzina u svakom smislu. ima puno manjih motora od njega. Za oslonce se slažem, relativno su visoko iako i takvi rano počnu strugati, tako da me strah kako bi to bilo da su niži. Iako, radije bi da su mi koljena blago skvrčena nego da je sjedalo više pa da moram na prstima gurat kravu od 230kg. Tu smo negdje, ja sam 180/80.
 
Hebate, dobro to izgleda na ovoj snimci... djeluje poprilično čvrsto motor i vozno, kao da ne moraš puno fizičkog truda ulagat da bi pičio s njim solidno...
 
Hebate, dobro to izgleda na ovoj snimci... djeluje poprilično čvrsto motor i vozno, kao da ne moraš puno fizičkog truda ulagat da bi pičio s njim solidno...
Razgovarao sam s čovjekom (ima 60+).
On je vozio R-ove. Postali su mu zamorni.
Sjeo je na R1200RS i ne skida se s njega.
Čovjek putuje, sjedne i cca 1500 do 2000km je prosjek đira.
1200 se da naći za solidne šolde.
Sanjarim.
 
Moze i na trenutnim TFT-ima, ali "turn by turn"
Ovaj novi, tek predstavljeni sa full navigacijom se trenutno ugradjuje samo na novom RT-u. Vjerovatno ce ga u naredne 2-3 godine prosiriti i na ostale modele. Kao sto je bio slucaj kada su predstavili ovaj trenutni TFT

ahaa, znači ovako baš navigacija još nije na novom xr? Isto sam se pitao čemu garmin tj navigator ako ima ovako. A koju aplikaciju s mobitela vrti, pretpostavljam neku plaćenu? I onda cucla bateriju mobitela poprilično?
 
ahaa, znači ovako baš navigacija još nije na novom xr? Isto sam se pitao čemu garmin tj navigator ako ima ovako. A koju aplikaciju s mobitela vrti, pretpostavljam neku plaćenu? I onda cucla bateriju mobitela poprilično?

Nije, nije. Na novom XR je isti TFT kao na trenutnom GS, samo malo drugacija grafika skale obrtaja itd.
Aplikacija je BMW Connectivity, besplatna je, jedini uslov je da se redovno spaja na motor (minimalno jednom mjesecno) kako bi se mape nastavile osvjezavati. Znaci posjedovanje motora ti dodje kao licenca za aplikaciju :)
Potrosi solidno bateriju telefona, cak i kada ne koristis navigaciju nego samo snimas voznju.

Razgovarao sam s čovjekom (ima 60+).
On je vozio R-ove. Postali su mu zamorni.
Sjeo je na R1200RS i ne skida se s njega.
Čovjek putuje, sjedne i cca 1500 do 2000km je prosjek đira.
1200 se da naći za solidne šolde.
Sanjarim.

Imam njegovog 1200 naked brata (R1200R LC). Hoces kupiti ? :mrgreen: Sve je identicno kao na RS, samo malo uspravniji polozaj sjedenja i nema naravno oklopa :) Ali naputovao sam se sa njim i to udvoje. Za 5 sezona nakucao skoro 60k na satu. Jako dobar motor. Po meni podcijenjen i previse u sjeni drugih BMW modela (y)
 
Last edited:
Ajde to je već ok onda jer sam mislio da treba kupiti neku app za 500 ojra :mrgreen:
To onda kao i android auto treba spojiti mob na punjenje konstantno...
 
Imam njegovog 1200 naked brata (R1200R LC). Hoces kupiti ? :mrgreen: Sve je identicno kao na RS, samo malo uspravniji polozaj sjedenja i nema naravno oklopa :) Ali naputovao sam se sa njim i to udvoje. Za 5 sezona nakucao skoro 60k na satu. Jako dobar motor. Po meni podcijenjen i previse u sjeni drugih BMW modela (y)
[/QUOTE]
Kasica se pomalo puni za RS, novčić po novčić. Nadam se za iduću sezonu.
 
  • Like
Reactions: Majest