BMW R1250RS

Imam njegovog 1200 naked brata (R1200R LC). Hoces kupiti ? :mrgreen: Sve je identicno kao na RS, samo malo uspravniji polozaj sjedenja i nema naravno oklopa :) Ali naputovao sam se sa njim i to udvoje. Za 5 sezona nakucao skoro 60k na satu. Jako dobar motor. Po meni podcijenjen i previse u sjeni drugih BMW modela (y)
Kasica se pomalo puni za RS, novčić po novčić. Nadam se za iduću sezonu.
[/QUOTE]
Ca to znaci? Doviđenja frulici :mrgreen:
 
Sve kužiš, ako ima kupac spreman sam frulicu prodati. Cijena se da dogovoriti, flexi je.
 
Kad već greš na katolički motor, onda neka baren bude rimokatolički a ne taj protestantski :mrgreen:
 
  • Haha
Reactions: Spori
Da malo osvježim temu...
Par slika motora R1250RS, ako nekog zanima neki detalj mogu poslikati...

20230521_200057.jpg


20230521_200021.jpg


20230521_200039.jpg


20230521_195955.jpg
 
Mene zanima kako se vozi?
Prednosti i mane.
Želio sam probati ali u HR u to vrijeme nije bilo testnoga, a motor je trebalo naručiti i čekati 2-3 mjeseca da krene proizvodnja.
 
Mene zanima kako se vozi?
Prednosti i mane.
Želio sam probati ali u HR u to vrijeme nije bilo testnoga, a motor je trebalo naručiti i čekati 2-3 mjeseca da krene proizvodnja.
Kako se vozi? Vozi se dobro,...
lagano je manevrirati s njim u gradu gdje su uže ceste ili često moraš promijeniti smjer kretanja, stati pod brdo, okrenut se, odgurnuti se jednostavno je lako... ne znam zašto ali lakše je gurati R1250RS nego Hondu CB650R...
Otvorena cesta je čista uživancija, dobro osjetiš cestu, imaš osjećaj da si zalijepljen za cestu, imaš dobru zaštitu od vjetra i kiše, dobro je stavit dodatni blatobran jer ti desna noga bude mokra od zadnjeg kotača...
Naprijed su upside down vilice 45mm promjera hoda cca 140mm gotovo identične kao na S1000XR tamo su isto 45mm promjera ali je hod 10mm veći, a zadnji ovjes je Paralever identičan kao na R1250R, R1250RT, R1250GS i R1250GSA, čvrst, siguran i udoban zadnji kraj... naravno kontroliran pomoću D-ESA sustava koji je po mom mišljenju odlična stvar, pogotovo novija generacija koja automatski izvaže opterećenje motora, te prilagodi ovjes motora, dok ga možeš i ti ručno podesiti, ali po mom mišljenju za normalno putno korištenje motora, ta automatika odradi sasvim dobar posao... te ti još ostavlja na izbor želiš li malo mekši (road) ili tvrđi (dynamic) mod... možeš zaključiti da su uzeli prednji kraj od XR-a, a zadnji od GS-a i napravili odličan sport touring motor s box mašinom i kardanom...
o mašini ne moram puno pričati već dobro provjeren boxer sa 143NM i 136KS, momenta ima kad god ti treba i koliko god ti treba...
kočnice naprijed dva 320mm diska odozada jedan 276mm, kontroliran ABS-pro sustavom, također sustav koji mi se sviđa, odlično odrađuje posao uvijek kombinira obje kočnice a dozvoljava ti da ti budeš glavni u kočenju, precizna podjela ABS-a tako da će i pri malom proklizavanju odlično odreagirati isto kao i DTC i DBC...
po meni najveća mana je autonomija, neki prosjek je cca 250-300 km s tankom što zna biti zamarajuće kad si na putu nakon 200 km moraš razmišljati o benzinskoj, ako putuješ cca 550-600 km dan moraš tri puta tankati zato su na novijem stavili ECO mod koji je za štednju goriva, ali kad i u tom modu motor slabo ide... naravno tu su i vibracije i šklopotanje mašine, ako si vozio nekog četverocilindraša ovo će ti izgledati kao traktor Zetor, ali ima i momenta ko traktor...
od putnih đinđi dobro dođe navigacija, tempomat, key less ključ, grijanje ručki i sjedala (vozačevog i suvozačevog) progresivna svjetla, quickshifter pogotovo za trpanje u niže brzine ( sam opali međugas :), joystick na lijevoj ruci za mrdanje po navigaciji i instrument tabli, imaš sport mod kad se voziš po zavojima piše ti koliko stupnjeva si se nagnuo i tak, zabavan motor... meni je tempomat odlična stvar kad negdje uđeš u naselje na ograničenje 50 ili 40 samo upališ tempomat, pustiš ruku s gasa i siguran si da te neće kamera u naseljenom opaliti :)
Meni osobno se sviđa što je R1250 uski motor među nogama, kako je mašina boxer ona je izmještena od međunožja, prema svojoj visini si staviš sjedalo koje ti paše i vozi, u ponudi su sjedala od 760mm do 850mm i vozi, bez narušavanja izvorne visine ovjesa...

što se tiče probnih vožnji ove godine si imao mogućnost probati, bila je jedna subota i mogao si gotovo sve BMW modele probati, vjerojatno će se moći i iduće godine probati... neka akcija make life a ride...

a kako se vozi možeš pogledati i na mom YouTube kanalu gdje tu i tam ostavim filmić kako se vozi R1250RS...
meni je to bio motor čisto otkriće toliko mi se svidio da sam opet odabrao RS-a jer mislim da je to baš motor stvoren za mene...

 
Last edited:
Pozdrav, lijep primjerak motora. Koji sic ti imaš odnosno koju visinu?
Ja sam na R1200RS s 760mm, što mi predstavlja problem na dužoj vožnji jer su noge u dosta neugodnom položaju. Za manevriranje mi je ta visina super, ali za vožnju ne.
 
Pozdrav, lijep primjerak motora. Koji sic ti imaš odnosno koju visinu?
Ja sam na R1200RS s 760mm, što mi predstavlja problem na dužoj vožnji jer su noge u dosta neugodnom položaju. Za manevriranje mi je ta visina super, ali za vožnju ne.
Pozdrav, na ovom R1250RS imam sic visine 820mm na moju visinu 1640mm s tim da imam i volan pomaknut za 21mm prema meni i podignut za 30mm i nemam obje noge potpuno na podu, dok sam na R1200RS imao sjedalo 760mm također s pomaknutim volanom i tada sam imao obje noge na podu.
Sic ti je vrlo jednostavno zamjeniti, pa ak hoćeš možemo se naći negdje u ZG pa zamjenimo siceve pa probaš...