BMW RT 100 (mislim) - molim pomoć

deantoto

Member
Ekipa molim vas da mi pomognete i savjetujete. Kolega mi je vlasnik ovog motocikla kojeg bi on želio prodat i taj je zadatak povjerio meni. Problem je u tome što je on pilot i živi u Kataru i jako je rijetko u Hrvatskoj i to kad dođe ostaje samo dan ili dva. Naime ne znam još točno al mislim da je to BMW rt 1100 iz 85 godine onakav kakav je policija imala nekad. Moje pitanje je slijedeće: kolko to vrijedi i kak bi se moglo prodati?
Stanje je otprilike ovako:

1985 godina proizvodnje
km- saznaču za dan do dva
polakiran prije 2 godine
motor generalno uređen (pristajemo na detaljan pregled kod bilo kojeg mehaničara u radioni)
nov akumulator
ne registriran (registracija je istekla prošle godine)
 
vidi se iz aviona da je apoteka (y)

a cijena? Biti će to teško definirati ali mislim da  bi se trebala kretati oko 3,5
 
deantoto said:
Ekipa molim vas da mi pomognete i savjetujete. Kolega mi je vlasnik ovog motocikla kojeg bi on želio prodat i taj je zadatak povjerio meni. Problem je u tome što je on pilot i živi u Kataru i jako je rijetko u Hrvatskoj i to kad dođe ostaje samo dan ili dva. Naime ne znam još točno al mislim da je to BMW rt 1100 iz 85 godine onakav kakav je policija imala nekad. Moje pitanje je slijedeće: kolko to vrijedi i kak bi se moglo prodati?
Stanje je otprilike ovako:

1985 godina proizvodnje
km- saznaču za dan do dva
polakiran prije 2 godine
motor generalno uređen (pristajemo na detaljan pregled kod bilo kojeg mehaničara u radioni)
nov akumulator
ne registriran (registracija je istekla prošle godine)

Budem se raspitao...ali kako ti je već netko rekao, oko 3,5-4 t €
Stari BMW-i drže cijenu ali samo za određeni krug ljudi tako da prodaja može potrajati dok se ne nađe netko tko bi htio baš "to", a opet, možda ga prodaš za dva-tri dana.....

Možda bi ti bilo najbolje da kontaktiraš BMW klub Hrvatska, dečki se nalaze četvrtkom oko 1900 na Jelenovcu, u restoranu na katu....
 
makazica said:
Možda bi ti bilo najbolje da kontaktiraš BMW klub Hrvatska, dečki se nalaze četvrtkom oko 1900 na Jelenovcu, u restoranu na katu....

Mislim da su sada u Savskom mlinu kod Autopara
 
to ti je tu od 2 500 do 3 500 zavisnosti od stanja...

kažem 2 500 jer kupaca BMW nema baš puno..i većina ih nije baš napunjena novcima a opet motor je već oldtimer (a i nije)....i ja sam prodavao svoga i moj savjet je: prodaj pošto poto jer to je dosta staro...većina ekipe je zagrijana za novije BMW one s kosim cilindrima..a ove ravne su samo za nas par desetaka zaljubljenika u RH..a ovi s kosim cilindrima moš nać za 3 500- 4 000..kužiš koja je to sad dilema..

ja sam se mislio kupit novi motor..ali zbog ove krize samo sam napravio polugeneralku i sad mogu par godina vozati se i vozati..dotle će nešto naletit..

BTW imam 4 BMW..ali još uvjek vozim samo jednog..
 
Pozdrav,teško je tu odrediti pravu cjenu,mislim da je realno 5000€ plus minus koja stoja,ja sam moj R65 iz 1986 god u neispravnom stanju platio 13000KN.plus rad plus sajle ,nova ručka gasa, potezač gasa  i još nije gotovo treba sredit karburatore.ljepi pozdrav Drago
 
Na tvome mjestu bih ga inserira u Njamačkoj ili na nekim od foruma, jasam na Njemačkom bmw forumu, ako želiš mogu tamo postati.
 
Teškoi da bi netko iz Njemačke htio uvoziti iz Hrvatske, koja je izvan EU i time njima podosta komplicirano...
 
Sledgehammer said:
Teškoi da bi netko iz Njemačke htio uvoziti iz Hrvatske, koja je izvan EU i time njima podosta komplicirano...
Kada je motor u extra dobrom stanju i cijena pritom štima doći će oni po njega, toje ionako domaći proizvod za njih, davanja su im minimalna.
 
Elias said:
Kada je motor u extra dobrom stanju i cijena pritom štima doći će oni po njega, toje ionako domaći proizvod za njih, davanja su im minimalna.

Činjenica da je to njima "domaći" proizvod mislim da nije previše bitna, jer na isti opet treba platiti uvozna davanja, obzirom da je kod izvoza isti bio oslobođen MwSt i carinskih izvoznih taksiranja, pa i njemačka država čeka da joj ta lova sjedne na račun, tj. nema šanse da je se odrekne i da ju pokloni... sa druge strane, cijena koja se kod nas može tražiti je previsoka za njemačke pojmove, pa bi - da bude konkurentan - vlasnik morao cijenu sniziti maltene na pola, što mu je skroz neisplativo.