BMW S 1000 RR predstavljen

DA-IM said:
to se gleda na ovaj način,
super pokretna reklama koju će isplatiti kroz dvi sezone najviše,
ništa tu nije debilno,dapače  :cool:

a plus gazda je garant neki bajker i regano vozilo na firmu..da ce neko polagat  ili jos gore nedo bog ucit se na tome nema teorije :mrgreen:
 
ne polaze se ni na bmw ni na njegovom zzr1400, ta dva motora daje jedan dva dira ljudima za koje on ocijeni da znaju vozit pa da se vozikaju

Mene je doceka zzr1400 :)
 
antkes said:
ne polaze se ni na bmw ni na njegovom zzr1400, ta dva motora daje jedan dva dira ljudima za koje on ocijeni da znaju vozit pa da se vozikaju

Mene je doceka zzr1400 :)

Pa upravo to sta Marusic radi s M2


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
https://www.gpone.com/it/2019/06/19/news-prodotto/problemi-al-cambio-per-la-s1000-rr-bmw-avvia-il-richiamo.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook&utm_campaign=social&fbclid=IwAR0RDwdfAgUzIHIuRXQiP61_ypcdKyAlqz02UQbe8SDyanm-8JzNDHeA2Vg
 
e39 said:
Šta kenja ovaj Italijan?
Problemi sa novim s1000rr ?

Gugl translejt kaze da se radi o opozivu odredjenog broja motora zbog moguceg problema sa podmazivanjem  mjenjaca pri visokim obrtajima.
Ima odstupanja tolerancija uljnih kanala do pojedinih komponenti mjenjaca, pa to provjeravaju. Vjerovatno neki Italijan radio te kanale  :LOL:
 
da malo dignemo temu :mrgreen:

unazad neko vrijeme sam rastavio i servisirao preko nekoliko S1000RR prve generacije, ono što se pri svakom ispuštanju ulja na svima može primjetiti je značajna količina špene na magnetu čepa kartera, većinom špena potječe iz getribe...

e sad, konkretno ovaj S1000RR je 2012 godina i kupljen je sa 36000km cca... navodno friško odrađen servis pred 1000km, ispušteno je ulje koje je uistinu bilo svježe, a na čepu kartera sam pronašao špene koliko je vidljivo na prvoj fotografiji... čistim špenu, ulijevam svježe ulje i stavljam novi filter te ulju dodajem MotorCoat LS27

Pred koji dan nakon 6000km servisiram motor, mjenjam između ostalog filter ulja i ulje te na magnetu nalazim zanemarivo malu količinu špene, zapravo najmanju što sam ikad vidio na ranijim modelima S1000RR, mjenjač je u vožnji na osjećaj puno bolji i lakše se ubacuje u ler (teži pronalazak lera je isto trademark S1000RR)

Nisam zastupnik za MotorCoat nit imam ikakvu proviziju, ali eto čisto jedna zanimljivost za podijeliti... rekli bi englezi food for thought  :mrgreen:
 

Attachments

  • IMG_20190524.jpg
    IMG_20190524.jpg
    135.6 KB · Views: 229
  • IMG_20190708.jpg
    IMG_20190708.jpg
    129.7 KB · Views: 223
elektricar86 said:
Od koje su godine poceli proizvoditi pouzdane masine?
I kakvo je stanje sa s1000r? Isto znaju imati probleme sa masinom?
Od 2025. Šta će bit kad se malo uhodaju! :shock: :LOL:
 
elektricar86 said:
I kakvo je stanje sa s1000r? Isto znaju imati probleme sa masinom?
znaju :mrgreen: al nema veze, bmw je najbolji motor i auto :mrgreen:
 
elektricar86 said:
Od koje su godine poceli proizvoditi pouzdane masine?
I kakvo je stanje sa s1000r? Isto znaju imati probleme sa masinom?

što se RR-a tiče 2015+ već imaju drastično manje problema
 
Koliko izdrže te mašine bez većih zahvata ako nisu bile vožene divljački? Pretpostavljam da poznaješ stil vožnje vlasnika pa me zanima da li je moguće odvrtiti 100000 km bez problema, ako se sa motorom postupa normalno, dakle lagano zagrijavanje, redoviti servisi itd.
 
tomo3 said:
Koliko izdrže te mašine bez većih zahvata ako nisu bile vožene divljački? Pretpostavljam da poznaješ stil vožnje vlasnika pa me zanima da li je moguće odvrtiti 100000 km bez problema, ako se sa motorom postupa normalno, dakle lagano zagrijavanje, redoviti servisi itd.

neko moje mišljenje iz iskustva je da uz redovno održavanje po ps-u ta mašina mora okrenuti 100000... 60000+ je imao S1000RR s najvećom kilometražom kojeg sam održavao, taj je prodan s tim kilometrima i po svemu sudeći sad ima duplo manje km na satu :mrgreen: stvar je da ako će se na njima nešto razletiti razletit će se na početku, ako okrene 10 -15 i još je čitava jako su velike šanse da i ostane takva :mrgreen:
getriba i bregaste su im od mehanike najslabija karika, bregaste su tvornički užasno loše termički obrađene i to se kad npr skineš ventil dekl baš na oko vidi... a getriba je pogotovo na tim ranim modelima priča za sebe, postoji rješenje da se ugrade određeni dijelovi sa 2015+ a nešto od Alpha racing i to onda stvarno šljaka, radio sam na dva motora i to je provjereno da se motor šalta neusporedivo bolje, nema više falš lerova, ide bolje u ler i u konačnici nećeš ostat bez 3 il 4 brzine :LOL: :mrgreen: ali i dalje će bit špene na magnetu jer im kvaliteta materijala nije na razini... treba biti iskren i priznati da i QS troši getribu, ne samo na BMW-u nego na bilo kojem motoru, ali na S1000RR je to baš osjetno
ima i par đekova na kojima gumena zaštita vrlo brzo ode pa onda uđe vlagica i sjebe senzor i tako to... vrckav je to motor :mrgreen: ali ako na vrijeme to riješiš izbjegneš problem... u konačnici to je klasično švabsko vozilo, klasični BMW zapravo, koji uz sve svoje mane i kvarove (a ima ih) u vožnji pruža toliko da mu dosta toga i oprostiš :mrgreen:

Nexie said:
@Tibor
Jel klizi kvacilo poslje tretmana?

niti na jednom motoru u koji sam ulio MotorCoat kuplung nije klizao... što od motora koji se voze po cesti što od trkaće SC59 koja aktivno sudjeluje u dvije klase na ph

stvar je samo da niti na jednom razlika prije/poslije nije bila toliko drastična i očita kao na S1000RR