BMW S 1000 RR predstavljen

tibor said:
neko moje mišljenje iz iskustva je da uz redovno održavanje po ps-u ta mašina mora okrenuti 100000... 60000+ je imao S1000RR s najvećom kilometražom kojeg sam održavao
za rubriku vjerovali ili ne, ja znam jednog koji je imao 85 tkm (2010.), prvi i jedini vlasnik je navodno radio u bmw-u što se uklapa u priču jer motor izgleda i radi ko da je jučer iz dućana izašao :mrgreen: (y)
 
MOONSHIELD said:
za rubriku vjerovali ili ne, ja znam jednog koji je imao 85 tkm (2010.)
A kod novog vlasnika 25tkm  :mrgreen:

Ovako:
bmw.jpg
 
tibor said:
...
ima i par đekova na kojima gumena zaštita vrlo brzo ode pa onda uđe vlagica i sjebe senzor i tako to... vrckav je to motor :mrgreen: ali ako na vrijeme to riješiš izbjegneš problem... u konačnici to je klasično švabsko vozilo, klasični BMW zapravo, koji uz sve svoje mane i kvarove (a ima ih) u vožnji pruža toliko da mu dosta toga i oprostiš :mrgreen:
Zanimljivo je da je takvo misljenje kod vecine vlasnika BMW auta, a kad je isti slucaj kod neke druge marke onda je to nekvalitetno i sl  :mrgreen:

Salu na stranu, lipo je procitat ovako detaljno o nekom modelu, sve mane pa da se zna sta ceka buduce kupce i na sta treba paziti. A svaki motor ima svoje mane...
 
Face_Off said:
Zanimljivo je da je takvo misljenje kod vecine vlasnika BMW auta, a kad je isti slucaj kod neke druge marke onda je to nekvalitetno i sl  :mrgreen:

Salu na stranu, lipo je procitat ovako detaljno o nekom modelu, sve mane pa da se zna sta ceka buduce kupce i na sta treba paziti. A svaki motor ima svoje mane...

Pročitaj zadnji dio rečenice,zbog čega se BMWju oprosti a drugima ne😅👍
 
e39 said:
Pročitaj zadnji dio rečenice,zbog čega se BMWju oprosti a drugima ne😅👍
Bas zato i kazem, ima i drugih al im se ne priznaju dobre strane  :mrgreen:
Valjda ne izgleda dobro ako na sanku nije bmw privjesak  :mrgreen: (y)
 
Face_Off said:
Bas zato i kazem, ima i drugih al im se ne priznaju dobre strane  :mrgreen:
Valjda ne izgleda dobro ako na sanku nije bmw privjesak  :mrgreen: (y)

Ne ne krivo si razumio😅
Drugi nemaju toliko dobrih vrlina da bi se to skompenziralo, odnosno ne pružaju tolikozadovoljstvo da bi im se oprostilo😅
My ass😅😅
Ja znam da mogu oprostit samo kawasakiju,jer ga najviše volim😅😅
 
elektricar86 said:
(y)
A S1000R? Negdje sam bio citao da ni oni nisu postedjeni tih problema.

osim što sam ga vozio drugih iskustava s tim motorom iz prve ruke nemam
 
Da pripomognem oko S1000 game...
Ima godina dana kako sam presao u BMW... ovdje je S1000RR najprodavaniji sportski motor ( jeftiniji je od R1 )  i R je najprodavaniji  naked...

U servisu nikad nema manje od 5 RR ova i isto toliko R ova.
Problema je bilo sa klackalicama izmedju bregastih i ventila, rijeseno tamo negdje od 2015-16.. Poneki motori imaju hot start issue poradi nepostojanja regulatora tlaka benzina pa pritisak u sustavu nakon gasenja vruceg motora naraste na preko 9 bara i injektori se ne mogu otvoriti... Ima sluzbeni nacin popravka koji ukljucuje novu pumpu ili umetanje izolocije na odredjena mjesta... sve dzabe bez obzira na kliometre, ovo je rijetka stavla koja se moze reklamirati i ako nema urednu  servisnu povijest
Poneki imaju bucne cam chain tensioners i to isto dzabe ali uz povijest BMW servisiranja .. U svtari ako servisiras motor u BMW servisu, sve sto se pokvari je dzabe ako nije bas  vlasnik sjebo, polupo ili slomio..
Prekidaci znaju stekati, pogotovo cruise control, opet dzabe bez obzira na starost motora,
Mjenjaci se habaju sudeci po speni na cepu, no do sada sam vidio svega dva u problemima, e to nije dzabe, ovisi ipak i o nacinu upotrebe.. a i ti shebani su imali neke aftermarket auto blipere, sto moze biti uzrok kavara isto tako..
Vazno je naglasiti da se  bez specijalnog alata ventili ne mogu nastelati jer nakon vadjenja bregastih se motor mora ponovo ufaziti... Ja nisam mogao vjerovati sta mi pricaju dok  nisam radio prvi... apsolutno je nemoguce podesiti fazu bez alata... Ako se motor slozi nazad kako je bio, bregaste fulaju za skoro cijeli zub... To mi kaze da NITI JEDAN motor kojemu su stelani ventili izvan BMW servisa nema ispravnu fazu  :misli:... gori su od aprilije po tom pitanju,  Blazeni japanci i njihova jednostavnost odrzavanja..
Lezajevi glave upravljaca su cest problem ako se nisu dotegli na 1000 km servisu, ostalo mi djeluje nepoderivo, osim gumenih ulozaka u zadnjem kotacu koji ponekad imaju previse lufta...

Vidjam motore sa 100000 km i mnostvo track bikeova sa 60-70000 km bez problema.... U svakom slucaju mi se cini da motor podnosi kilometre vrlo dobro, nema znakova umora kao na japanerima...

No ne svidja mi se rostavi zvuk masine..

BTW, nedavno sam zamijenio GSA za XR i moram priznati da mi vise pase, zeni bas i ne, ali barem nemam problema sa struganjem nogara i kuhanjem kocnica kao na GSA... :LOL:


Novi modela smo isporucili skoro 30 komada do sada i nisam bas nesto presretan sa mjenjacima.. ler je nemoguce naci ler na nekim motorima, no sa kilometrima to postaje sve bolje, nisam  vidio jos ni jedan sa 10000 km... Mana je i to sto jos nema oficijelne mape za otvorene auspuhe... i previse je opcija za obicnog korisnika, sto moze biti kontraproduktivno kad se ovjes podesi bez znanja...
 
  • Like
Reactions: hrvoje_marin
Ovo sto su Tibor i Darrth napisali je blago, steta sto nema vise ovakvih postova (y)
Darrth zao mi sto vise ne pises cesto kao prije, ako je moguce baci koji post sa zanimljivostima koje radis, slikama i to... Vjerujem da bi nas vise voljelo to procitat  (y)
 
s klackalicama imaju problema i auti, pogotovo M serija tako da to nije ništa novo za BMW :mrgreen:

ovo za pumpu goriva je bio tu opoziv kod nas, bez obzira na servisnu povijest i kilometražu, dođeš pregledaju pumpu i ako treba dobiš novu đabe, samo što ako me sjećanje dobro služi bilo je zbog nekakvog napuknuća

kod BMW-a mi se sviđa što sav orginalni alat možeš naručiti direktno kod njih, no questions asked, a za S1000RR ga stvarno i treba koristiti tj potreban je i za full jednostavne stvari... na pamet mi pada ovako na prvu vađenje bobina :mrgreen:

specijalna klješta za etkerove šelne i nemoraju bit od BMW-a ja koristim drugi brend, ali da i za šelne treba poseban alat :mrgreen:

ono što je razlika u odnosu na japance i to velika je da OEM dijelovi koji god stižu u roku 24 do max 48 sati i tu su stvarno što se servisne podrške tiče nenadjebivi, za hondu znam čekat dijelove i po dva tjedna :palacdolje:

što se zvuka tiče, svaki zvuči kao da će se taj čas raspast, ali eto traju :mrgreen:

XR se i meni sviđa, nešto i gledam da si ga nabavim :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
tibor said:
s klackalicama imaju problema i auti, pogotovo M serija tako da to nije ništa novo za BMW :mrgreen:

ovo za pumpu goriva je bio tu opoziv kod nas, bez obzira na servisnu povijest i kilometražu, dođeš pregledaju pumpu i ako treba dobiš novu đabe, samo što ako me sjećanje dobro služi bilo je zbog nekakvog napuknuća

kod BMW-a mi se sviđa što sav orginalni alat možeš naručiti direktno kod njih, no questions asked, a za S1000RR ga stvarno i treba koristiti tj potreban je i za full jednostavne stvari... na pamet mi pada ovako na prvu vađenje bobina :mrgreen:

specijalna klješta za etkerove šelne i nemoraju bit od BMW-a ja koristim drugi brend, ali da i za šelne treba poseban alat :mrgreen:

ono što je razlika u odnosu na japance i to velika je da OEM dijelovi koji god stižu u roku 24 do max 48 sati i tu su stvarno što se servisne podrške tiče nenadjebivi, za hondu znam čekat dijelove i po dva tjedna :palacdolje:

što se zvuka tiče, svaki zvuči kao da će se taj čas raspast, ali eto traju :mrgreen:

XR se i meni sviđa, nešto i gledam da si ga nabavim :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Zato necu BMW auto... ni tu  BMW vozaci nisu na dobrom glasu.. ili se kurce stalno ili su stigi iz zemalja sa slabom  prometnom kulturom pa onda opet izgleda da se kurce.. 😂😂😂😂

Pumpe su imale recall na piknuce konektora, no ovo nije taj problem...
Ovdje mozes kupiti OEM alat za sve brendove, samo je pitanje cijene..
I ja volim flip flop tako ja zovem alat za bobine, a kolicina posebnog alata je vise nego impresivna kao i kvaliteta istog...
Ako si si kupio alat za timing za S gamu onda ti se sigurno svidja i nacin razmisljanja, govorim o dijelu koji pozicionira bregaste.... razlika u kutevima za kontrolu i set up timinga... 
meni je nekad davno bio nadimak PREPRECINIZNI, ali ovo daje drugu dimenziju tome..
Mislim da ovi inzinjeri  u BMW gube kosu kad vide timing na drugim motorima... nisam jos ni kod jednog drugog brenda vidio alat koji simulira prednapone koji se stvaraju u radu motora...

Isporuka dijelova je ovdje ponekad problematicna... Ako nema glavno skladiste u Melburnu, onda dok dodje iz Minkena potraje i pokoji tjedan..

Nama je najbolja isporuka za Kawce jer je centralni uvoznik mozda 2 km od nas, Yamaha isto nije losa, uvpznik je nekih 15 km od nas tako da ono sto je u Au to je u radioni isto dan ili drugo jutro.

Vezano uz probleme, najveci problem ovdje kod  cijele S game su vozaci koji ne koriste motore u skladu s namjenom... Ovi koji cmrlje  RRove po gradu i koriste brzine vislje od trece pri malim brzinama  vrtnje  mogu ocekivati da morori nece radili kako treba... kolicima karbonskih naslaga na usisnim ventilima pocne brzo stvarati probleme... No i tu BMW kaze, jednom u vijeku morota oni ce platiti ciscenje, poslije neka vlasnici koriste motore u skladu s namjenom...

Nije to samo BMW problem, Honda je u banani po tom pitanju samo malo bolja od Yamahe..
 
Face_Off said:
Bas zato i kazem, ima i drugih al im se ne priznaju dobre strane  :mrgreen:
Valjda ne izgleda dobro ako na sanku nije bmw privjesak  :mrgreen: (y)

to je ono najbitnije za vozace bmw-a... :mrgreen:
radio sam s likom koji je nosio kljuceve sasobom i uredno ih držo na stolu u birtiji iako mu bmw u kvaru bio godinama  :LOL: :LOL: :LOL:

to je to vise sto bmw pruza...  :LOL: :LOL: :LOL:
 
DaRRth Vader said:
Vidjam motore sa 100000 km i mnostvo track bikeova sa 60-70000 km bez problema.... U svakom slucaju mi se cini da motor podnosi kilometre vrlo dobro, nema znakova umora kao na japanerima...

normalno da vidjas bmw-a s velikom kilometrazpm kad je servis svakih 30 000km zamjena svih djelova  :LOL: :LOL: :LOL:
 
Ima jeftinih kljuceva na Ebayu pa si kupi i ti jedan za birtiju ili seoske namiguse, posto ti je bmw ocito podsvjesna zelja kad ga toliko svugdje pljujes
 
kacigae30 said:
Ima jeftinih kljuceva na Ebayu pa si kupi i ti jedan za birtiju ili seoske namiguse, posto ti je bmw ocito podsvjesna zelja kad ga toliko svugdje pljujes

imam ja svoja 3 kljuca od yamahe... (y)
sestica mi je imala 46 000km...nisam zarulju na motoru promjenio...
sto je bmw-u nedostizna kilometraza bez zamjene 3/4 motora...

uredno držim kljuc u djepu kad dodjem u birtiju...


a vi se samo tjesite da eto neko zeli imat smece kvarljivo... (y)
to vam je jedino preostalo... :jesus: :jesus: :jesus: :LOL: :LOL: :LOL:


 
hahah uspoređivat trajnost fz6 i s1000rr može samo luđak.
Koda usporediš broj sati leta cessna-e i space shuttle-a i zaključiš kako je cessna puno bolja  :LOL: