Da pripomognem oko S1000 game...
Ima godina dana kako sam presao u BMW... ovdje je S1000RR najprodavaniji sportski motor ( jeftiniji je od R1 ) i R je najprodavaniji naked...
U servisu nikad nema manje od 5 RR ova i isto toliko R ova.
Problema je bilo sa klackalicama izmedju bregastih i ventila, rijeseno tamo negdje od 2015-16.. Poneki motori imaju hot start issue poradi nepostojanja regulatora tlaka benzina pa pritisak u sustavu nakon gasenja vruceg motora naraste na preko 9 bara i injektori se ne mogu otvoriti... Ima sluzbeni nacin popravka koji ukljucuje novu pumpu ili umetanje izolocije na odredjena mjesta... sve dzabe bez obzira na kliometre, ovo je rijetka stavla koja se moze reklamirati i ako nema urednu servisnu povijest
Poneki imaju bucne cam chain tensioners i to isto dzabe ali uz povijest BMW servisiranja .. U svtari ako servisiras motor u BMW servisu, sve sto se pokvari je dzabe ako nije bas vlasnik sjebo, polupo ili slomio..
Prekidaci znaju stekati, pogotovo cruise control, opet dzabe bez obzira na starost motora,
Mjenjaci se habaju sudeci po speni na cepu, no do sada sam vidio svega dva u problemima, e to nije dzabe, ovisi ipak i o nacinu upotrebe.. a i ti shebani su imali neke aftermarket auto blipere, sto moze biti uzrok kavara isto tako..
Vazno je naglasiti da se bez specijalnog alata ventili ne mogu nastelati jer nakon vadjenja bregastih se motor mora ponovo ufaziti... Ja nisam mogao vjerovati sta mi pricaju dok nisam radio prvi... apsolutno je nemoguce podesiti fazu bez alata... Ako se motor slozi nazad kako je bio, bregaste fulaju za skoro cijeli zub... To mi kaze da NITI JEDAN motor kojemu su stelani ventili izvan BMW servisa nema ispravnu fazu :misli:... gori su od aprilije po tom pitanju, Blazeni japanci i njihova jednostavnost odrzavanja..
Lezajevi glave upravljaca su cest problem ako se nisu dotegli na 1000 km servisu, ostalo mi djeluje nepoderivo, osim gumenih ulozaka u zadnjem kotacu koji ponekad imaju previse lufta...
Vidjam motore sa 100000 km i mnostvo track bikeova sa 60-70000 km bez problema.... U svakom slucaju mi se cini da motor podnosi kilometre vrlo dobro, nema znakova umora kao na japanerima...
No ne svidja mi se rostavi zvuk masine..
BTW, nedavno sam zamijenio GSA za XR i moram priznati da mi vise pase, zeni bas i ne, ali barem nemam problema sa struganjem nogara i kuhanjem kocnica kao na GSA...
Novi modela smo isporucili skoro 30 komada do sada i nisam bas nesto presretan sa mjenjacima.. ler je nemoguce naci ler na nekim motorima, no sa kilometrima to postaje sve bolje, nisam vidio jos ni jedan sa 10000 km... Mana je i to sto jos nema oficijelne mape za otvorene auspuhe... i previse je opcija za obicnog korisnika, sto moze biti kontraproduktivno kad se ovjes podesi bez znanja...