BMW S 1000 RR predstavljen

dani83 said:
normalno da vidjas bmw-a s velikom kilometrazpm kad je servis svakih 30 000km zamjena svih djelova  :LOL: :LOL: :LOL:
Ej lega ne seri... BTW upoznao ovdje nekoliko lega, mladih ljudi, uspjesnih, dobro placenih... svi krenuli sa golfovima i audijima  yamahama, sad su na BMWima, Ducatijima i voze Subarue ili Lexuse ili AMGove...
Progledali ljudi kad su se financije popravile... 
 
DaRRth Vader said:
Ej lega ne seri... BTW upoznao ovdje nekoliko lega, mladih ljudi, uspjesnih, dobro placenih... svi krenuli sa golfovima i audijima  yamahama, sad su na BMWima, Ducatijima i voze Subarue ili Lexuse ili AMGove...
Progledali ljudi kad su se financije popravile...

Subaru i lexus vozaci u istoj recini s kockoglavim vozacima bmw-a? :LOL: :LOL:

gledo sam bas negdje prije test kroz blato...nissan, ovi oni...
svi su zapali...
jedino je subaru proso...ladno...ko po asfaltu...
tražio sam ga, al ne mogu ga nac...




 
Darth imaš li možda kakva iskustva s Texom i BMW, pretpostavljam da vi koristite ISTA aplikaciju, al jbg meni je ona nedostupna :mrgreen:

Flip flop :mrgreen: (y)
 
Igor28 said:
hahah uspoređivat trajnost fz6 i s1000rr može samo luđak.
Koda usporediš broj sati leta cessna-e i space shuttle-a i zaključiš kako je cessna puno bolja  :LOL:

di sam ja to usporedjivo trajnost fz6 i s1000rr? :misli: :LOL: :LOL: :LOL:

ti si isto vjerojatno fakultetski obrazovan? :misli: :LOL:
 
dani83 said:
di sam ja to usporedjivo trajnost fz6 i s1000rr? :misli: :LOL: :LOL: :LOL:

ti si isto vjerojatno fakultetski obrazovan? :misli: :LOL:

Stvarno si dosadan. Ja ne pišem često, ali skoro svaku temu netko mora usrat s komentarima koji nemaju smisla.
Ako ti je BMW sranje, nemoj čitati i komentirati u ovoj temi.
 
DaRRth Vader said:
Zato necu BMW auto... ni tu  BMW vozaci nisu na dobrom glasu.. ili se kurce stalno ili su stigi iz zemalja sa slabom  prometnom kulturom pa onda opet izgleda da se kurce.. 😂😂😂😂

Pumpe su imale recall na piknuce konektora, no ovo nije taj problem...
Ovdje mozes kupiti OEM alat za sve brendove, samo je pitanje cijene..
I ja volim flip flop tako ja zovem alat za bobine, a kolicina posebnog alata je vise nego impresivna kao i kvaliteta istog...
Ako si si kupio alat za timing za S gamu onda ti se sigurno svidja i nacin razmisljanja, govorim o dijelu koji pozicionira bregaste.... razlika u kutevima za kontrolu i set up timinga... 
meni je nekad davno bio nadimak PREPRECINIZNI, ali ovo daje drugu dimenziju tome..
Mislim da ovi inzinjeri  u BMW gube kosu kad vide timing na drugim motorima... nisam jos ni kod jednog drugog brenda vidio alat koji simulira prednapone koji se stvaraju u radu motora...

Isporuka dijelova je ovdje ponekad problematicna... Ako nema glavno skladiste u Melburnu, onda dok dodje iz Minkena potraje i pokoji tjedan..

Nama je najbolja isporuka za Kawce jer je centralni uvoznik mozda 2 km od nas, Yamaha isto nije losa, uvpznik je nekih 15 km od nas tako da ono sto je u Au to je u radioni isto dan ili drugo jutro.

Vezano uz probleme, najveci problem ovdje kod  cijele S game su vozaci koji ne koriste motore u skladu s namjenom... Ovi koji cmrlje  RRove po gradu i koriste brzine vislje od trece pri malim brzinama  vrtnje  mogu ocekivati da morori nece radili kako treba... kolicima karbonskih naslaga na usisnim ventilima pocne brzo stvarati probleme... No i tu BMW kaze, jednom u vijeku morota oni ce platiti ciscenje, poslije neka vlasnici koriste motore u skladu s namjenom...

Nije to samo BMW problem, Honda je u banani po tom pitanju samo malo bolja od Yamahe..

DaRRth Vader, stvarno hvala na tvojim opširnim postovima. (y) Kako bi po pitanju trajnosti i cijene održavanja usporedio S1000RR i GSX-R 1000R, oboje 2018. godina?
 
thenewbie said:
Stvarno si dosadan. Ja ne pišem često, ali skoro svaku temu netko mora usrat s komentarima koji nemaju smisla.
Ako ti je BMW sranje, nemoj čitati i komentirati u ovoj temi.

Nije mi bmw sranje...
Sam nemam para za bmw...
Podsvjesno patim za njim pa eto me tu...
 
I ja se pridruzujem molbama, nemojte trovat temu sa bezveznim prepucavanjima.

Darrth, i ja ocekujem odgovor za cijene odrzavanja, vidi se da S1000RR znas u detalj  :D
 
tibor said:
Darth imaš li možda kakva iskustva s Texom i BMW, pretpostavljam da vi koristite ISTA aplikaciju, al jbg meni je ona nedostupna :mrgreen:

Flip flop :mrgreen: (y)
Hebiga.. ovlasteni servis  samo ISTA, AIR i PUMA ... 😜 nadam se da znas o cemu zborim..

Nista TEXA...  Mrzim ISTAu... BIG BROTHER...  :police:  sve vide sta radimo..
 
thenewbie said:
DaRRth Vader, stvarno hvala na tvojim opširnim postovima. (y) Kako bi po pitanju trajnosti i cijene održavanja usporedio S1000RR i GSX-R 1000R, oboje 2018. godina?
Odnedavo smo i Suzuki dealeri, no ne  znam nista o njima jer se odrzavaju u Yamaha Aprilija Suzuki radioni, pa tako ni cijene odrzavanja.. sorry.. ne zelim nagadjati...
Mogu reci da je BMW jeftiniji za odrzavanje od Honde i Kawasakija jer su ova dba japanera u radiio next door... BMW ima svoju zasebnu radionu, nema bas muckanja sa ostal8ma 😂😂😂 

Cijene servisa za BMW su:
1000 Km 380
10000 km 440
20000 km 480
30000 km 920 ( to je sa stelanjem ventila i izmjenom ulja u vilicima)

Kawsaki i Honda su tu negdje u par dolara ali su servisi svakih 6000 km i veliki su 24 odnosno 48000 km  i u konacnici ispadne znatno skuplje odrzavanje znatno jeftinijeg motora..  cijene dijelova su isto slicne... BMW je skup za strarije modele...

Aprilija ubija sa cijenom odrzavanja 1000 i 10000 km su ok, 300 odnosno 400 ali 20000 km je 1500...
 
maRRin 06 said:
Mala je sansa da su cijene odrzavanje jednake u Australiji i u Hrvatskoj.
Moze se usporediti izmedju brandova, a i po  sistemu jedna kuna jednako jedan dolar..
Prosjecna placa u Hr je cca 5- 6000 kn, u Au je otprilike isto toliko ali dolara , no litra benge je 1.2-1.5 dolara, a ne 10  :LOL: :jesus: :jesus: :jesus: 
 
DaRRth Vader said:
Hebiga.. ovlasteni servis  samo ISTA, AIR i PUMA ... 😜 nadam se da znas o cemu zborim..

Nista TEXA...  Mrzim ISTAu... BIG BROTHER...  :police:  sve vide sta radimo..

znam :mrgreen:

ja sam do sad za ove opće stvari koristio 911, ali si razmišljam uzet TEXU no zanimalo me možebitno iskustvo kakva je sa ubacivanjem A/F mapa i sl.

što se održavanja tiče u Hrvatskoj je jeftinije održavati BMW sa OEM dijelovima nego usranu Hondu, zapravo i Ducati je jeftiniji za održavat nego Honda :LOL:... tko ne vjeruje nek provjeri :mrgreen:
 
tibor said:
znam :mrgreen:

ja sam do sad za ove opće stvari koristio 911, ali si razmišljam uzet TEXU no zanimalo me možebitno iskustvo kakva je sa ubacivanjem A/F mapa i sl.

što se održavanja tiče u Hrvatskoj je jeftinije održavati BMW sa OEM dijelovima nego usranu Hondu, zapravo i Ducati je jeftiniji za održavat nego Honda :LOL:... tko ne vjeruje nek provjeri :mrgreen:
Tu sam kratak, oko ubacivanja stranih mapa...
Mi picimo samo originalne naravno kad se plate i BMW posalje autorizaciju...
Race mapa za S1000RR kosta $700 sa ugradnjom...[ jos nema za novi model] , no nema je za XR i R modele tako da mudrac8 sa full sistemima na tim motorima pate... poneki ugradi PC ali onda pametna BMW eketronika ponekad zabrani paljenje motora jer CANBUS skuzi strana tijela u sistemu... 😂😂😂😂  no nista sto on off  kljucem procedura  ne popravi...
 
ima Crunk na svom i zadovoljan je

samo što je odjebo foRRum pa nemože osobno potvrdit

:mrgreen:
 
Al je on još među živima.. crunk


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
HP4 više ih nema 750,sada ih je 749 od 8,40 min je motor,no dobro je pogledati cijeli prilog  (y)

https://www.youtube.com/watch?v=UKOrDslPRvc