BMW S1000R

Fala, a jel znaš možda na koju silu se zatežu šerafi držača volana? Gdje mogu naći podatke za sve šerafe na ovom modelu?

Sarafi drzaca volana su ti na 19 Nm. Prvo stegnes gornje, pa tek onda donje.
Evo tabelica koju sam nasao za XR-a, ali vecina je primjenjiva i na R-a
 

Attachments

  • S1000XR Torque settings etc lined version.pdf
    63.5 KB · Views: 0
Last edited:
  • Like
Reactions: Musashi
Pitanje za vlasnike dotičnih....kako povezati bmw aplikaciju sa mobitela sa samim motorom? Moj je 2017-2020 model
 
Pitanje za vlasnike dotičnih....kako povezati bmw aplikaciju sa mobitela sa samim motorom? Moj je 2017-2020 model
U tvome slucaju samo sa connected cradle..
Ali nisam proucavao koje info dobijes van..
 
U tvome slucaju samo sa connected cradle..
Ali nisam proucavao koje info dobijes van..
Ja na svom dobijem podatke sa kompjutera (R1200RS), otprilike isto kao i na urama (nemam tft). I vidim servisne intervale, navigacija te ono o trenutnoj brzini, kut nagiba i silu kočenja/ubrzanja.
 
Nitko ne piše o novom m1000r
210 ks. Zadnja guma 200/55.
Nešto ispod 23000 eur u Italiji
Bit će zanimljiv supernaked test u 2023.
 

Attachments

  • 2023-bmw-m-1000-r-first-look-naked-upright-sportbike-motorcycle-superbike-track-bike-27-1024x683.jpg
    2023-bmw-m-1000-r-first-look-naked-upright-sportbike-motorcycle-superbike-track-bike-27-1024x683.jpg
    105.1 KB · Views: 0
  • 2023-bmw-m-1000-r-first-look-naked-upright-sportbike-motorcycle-superbike-track-bike-25-1068x712.jpg
    2023-bmw-m-1000-r-first-look-naked-upright-sportbike-motorcycle-superbike-track-bike-25-1068x712.jpg
    97.2 KB · Views: 0
Nitko ne piše o novom m1000r
210 ks. Zadnja guma 200/55.
Nešto ispod 23000 eur u Italiji
Bit će zanimljiv supernaked test u 2023.
Dobar, pun snage, recimo i kvalitete... Ali prednji kraj i svijetlo su malo teži fail za taj model. Zato je i prodaja "običnog" modela podbacila. S obzirom na cijenu koja se približila SFV4 mislim da ih neće prodati baš previše. Vidjet ćemo kakav će biti na testu...
 
U ovoj klasi je Tuono odavno pogodio "sweet spot" za hypernaked, sve više je previše. Sjetimo se odgode izlaska na tržište Streetfightera godinu dana jer nisu uspijevali stabilizirati prednji kraj na velikim brzinama pa su morali dodati ona krila Pterodaktila da ne odleti u 3pm. Sad to isto radi i benve. Katafakinstrofa... Nadam se da će barem Aprilia odoljeti toj politici "brže, jače, gluplje", ali iskreno, sumnjam.
 

Attachments

  • WTF.jpg
    WTF.jpg
    156.6 KB · Views: 0
Ja mislim da bude jako dobar, ali cjenovno bude zazirao u teške egzotike…
 
U ovoj klasi je Tuono odavno pogodio "sweet spot" za hypernaked, sve više je previše. Sjetimo se odgode izlaska na tržište Streetfightera godinu dana jer nisu uspijevali stabilizirati prednji kraj na velikim brzinama pa su morali dodati ona krila Pterodaktila da ne odleti u 3pm. Sad to isto radi i benve. Katafakinstrofa... Nadam se da će barem Aprilia odoljeti toj politici "brže, jače, gluplje", ali iskreno, sumnjam.
Ocito je Aprilia vrhunska s tom snagom i kako su poslozili, do tada je i 150ks na nakedu bilo "glupo"... mozda BMW sad tu granicu makne na 200+
 
U HR je v4s 28000 eur, v4 factory cca 22000 eur, superduke 20000 eur, speed 1200 rs 20000 eur, tako da je cjenovni raspon stvarno velik.
S obzirom da je na dosta testova dosta test vozača biralo za nekakvu sportsku i svakodnevnu cestovnu vožnju bmw, ali da su negativne bodove davali zbog snage i performansi na stazi..... ovo je logičan potez bmwa.
Isto je i triumph napravio s 1200 rs jer sa 1050 su bili samo dobar cestovni naked ali nisu imali kompletni paket.
Bmw bi mogo bit u problemu ak ubrzo lansiraju m1000xr..... tu bi si ubili prodaju svog nakeda.
 
U ovoj klasi je Tuono odavno pogodio "sweet spot" za hypernaked, sve više je previše. Sjetimo se odgode izlaska na tržište Streetfightera godinu dana jer nisu uspijevali stabilizirati prednji kraj na velikim brzinama pa su morali dodati ona krila Pterodaktila da ne odleti u 3pm. Sad to isto radi i benve. Katafakinstrofa... Nadam se da će barem Aprilia odoljeti toj politici "brže, jače, gluplje", ali iskreno, sumnjam.
Izgleda da si zaboravio na Xa:mrgreen:
 
X nije homologiran za cestu pa predstavlja čistu egzibiciju za malobrojne.
Nemam ništa protiv više konja pa čak i krila mi imaju smisla ali na R motorima za stazu sa cliponsima i punim oklopom. Ali brate, na cestovnim nakedima bi naglasak trebao biti na općenitoj upotrebljivosti i užitku u vožnji, i onako je na nakedu sve iznad 150 km/h borba za goli život...
 
X nije homologiran za cestu pa predstavlja čistu egzibiciju za malobrojne.
Nemam ništa protiv više konja pa čak i krila mi imaju smisla ali na R motorima za stazu sa cliponsima i punim oklopom. Ali brate, na cestovnim nakedima bi naglasak trebao biti na općenitoj upotrebljivosti i užitku u vožnji, i onako je na nakedu sve iznad 150 km/h borba za goli život...

Znam, ali mozes iz prve ruke vidjet kako bi to izgledalo da aprilija krene u tom smjeru.

Sigurno će iduće izdanje Tuona imati 200+KS, nema razloga da ne. Samo se nadam da neće izgledat onak nadrkano kao X.

Ovisi kako koristis bajk, ako ga koristis i za povremene izlete na stazu, sigurno da jako ovisi i puno znaci jel ima 30 ks vise ili manje.

Ako ga koristis isključivo kao cestovni, ima sigurno boljih motora od cijele "hypernaked" kategorije.
 
  • Like
Reactions: s2r
U HR je v4s 28000 eur, v4 factory cca 22000 eur, superduke 20000 eur, speed 1200 rs 20000 eur, tako da je cjenovni raspon stvarno velik.
S obzirom da je na dosta testova dosta test vozača biralo za nekakvu sportsku i svakodnevnu cestovnu vožnju bmw, ali da su negativne bodove davali zbog snage i performansi na stazi..... ovo je logičan potez bmwa.
Isto je i triumph napravio s 1200 rs jer sa 1050 su bili samo dobar cestovni naked ali nisu imali kompletni paket.
Bmw bi mogo bit u problemu ak ubrzo lansiraju m1000xr..... tu bi si ubili prodaju svog nakeda.
Na kojem je to testu iti jedan vozač izabra bmw? Bmw s1000r je parafrazirano motor bez karaktera, nezanimljiv u odnosu na bagru.
Čita sam u nekom magazinu i po zadnjih par videa je SDR EVO, čak bia bolje ocjenjen nego V4SF SP i ostalih motora.
Iako imam SDR, nije realno da bude najbolji overall motor u toj klasi, jer je 2 cilindra, nema ks za konkretnije ( duže ravnice ) staze itd itd.
Ali, on se ne kupuje zbog statistike, nego što motor apsolutno nema smisla i svaka vožnja je osmijeh na licu.

Mislim da je V4SF tu najjači, ali se nadam se da će Aprilia izbaciti dobar paket, kojeg bi volia probati.
 
  • Like
Reactions: Igor28