BMW S1000R

Znam, ali mozes iz prve ruke vidjet kako bi to izgledalo da aprilija krene u tom smjeru.

Sigurno će iduće izdanje Tuona imati 200+KS, nema razloga da ne. Samo se nadam da neće izgledat onak nadrkano kao X.

Ovisi kako koristis bajk, ako ga koristis i za povremene izlete na stazu, sigurno da jako ovisi i puno znaci jel ima 30 ks vise ili manje.

Ako ga koristis isključivo kao cestovni, ima sigurno boljih motora od cijele "hypernaked" kategorije.
Ni da ni ne :mrgreen:
Za povremene izlete na stazu niš ne znači, znači ekipi koja je svoju tehniku, putanje, ovjes, kočnice i ostalo na određenoj stazi dovela do vrhunca i sad se sve svodi na samu snagu motora, a takvi nisu publika za neki skupi cestovni naked. Mi koji smo stvarno povremeno na stazi puno više dobivamo na vremenu učenjem putanja i ostalog nego sa 30ks više.
 
OK, pošteno, ali gledam iz svog kuta, gdje takve power nakede vozim po stazi, pa čak se i utrkivao, i onda se čudio kad bi mi SDR otišao na ravnici ko da mi se motor ugasio :mrgreen:

Što ne znači da sam ja svoju tehniku, putanje ili bilo sta doveo do vrhunca, naravno :mrgreen: Jednostavno ne zelim gubiti zbog tih 30KS razlike, npr.

Naravno da svaki trening svaki krug puno znači, ali to je neka općenita motosport tema.

Ovdje govorimo o tome da se na ove motore gleda kao neke super cestovne motore, pa moraju bit optimalni. Mojne me zajebavat, pa to je čisti R(Osim KTMa, ajde on je izvorno kakav je), puknuo si mu neku masku i ravni volan i vozi miško.

Stoga svaki prozvođač u toj kategoriji koji krene sa Honda spikama, mi smo izračunali da je to optimalno i stavit cemo mu jedan disk naprijed jer ne treba više, je omšio cijeli fudbal.

BMW je to shvatio valjda, zato su i izbacili 200+KS verziju. Tuono će to napraviti isto na idućem. MV i Ducati su već tu, Kawac je po snazi, ali ne bih ga strpao u isti koš.

Ako kupujem Hypernaked, onda hoću da je to maxed out sa svime sto ta kategorija nudi(nebitno koji proizvođač), očekujem iste spec kao i na Ru, minus par očitih razlika. Nije da mi treba(pa nedavno sam sa 30ak KS došao do Dubrovnika, i sa ništa manje gušta), ali...

Inače, ne vidim zašto bi itko kupio S1000R pored XRa, npr.
 
  • Like
Reactions: Dene and leCo
Bilo bi krasno probat taj M1000R, meni se prednje svijetlo čak i sviđa, nije najljepše ali je drugačije i dobro mu stoji.

Ostatak motora, ako će bit kao RR, će sigurno biti top.
 
  • Like
Reactions: Nero
Na kojem je to testu iti jedan vozač izabra bmw? Bmw s1000r je parafrazirano motor bez karaktera, nezanimljiv u odnosu na bagru.
Čita sam u nekom magazinu i po zadnjih par videa je SDR EVO, čak bia bolje ocjenjen nego V4SF SP i ostalih motora.
Iako imam SDR, nije realno da bude najbolji overall motor u toj klasi, jer je 2 cilindra, nema ks za konkretnije ( duže ravnice ) staze itd itd.
Ali, on se ne kupuje zbog statistike, nego što motor apsolutno nema smisla i svaka vožnja je osmijeh na licu.

Mislim da je V4SF tu najjači, ali se nadam se da će Aprilia izbaciti dobar paket, kojeg bi volia probati.
Nisi skužio poantu...
Ps1000, motorrad, mcn, motorcycle..... tu je dosta test vozača reklo da je u pitanju samo cesta da je bmw najlogičniji izbor jer je najjednostavniji za vozit...... no kako tu ima još drugih faktora, tako ukupno nije najbolji.
Evo za 2022 fastbikes ga je rangiro kao 3/7 na stazi..... ni sami nisu vjerovali da će bit tak dobar na stazi. Dukac v4sp prvi, tuono v4 factory kao drugi na stazi.

Opet..... generalni zaključak je da ne izaziva vau efekt i da je slabiji od ostalih ali da je složen da sve odradi bez zamjerke
 
U HR je v4s 28000 eur, v4 factory cca 22000 eur, superduke 20000 eur, speed 1200 rs 20000 eur, tako da je cjenovni raspon stvarno velik.
S obzirom da je na dosta testova dosta test vozača biralo za nekakvu sportsku i svakodnevnu cestovnu vožnju bmw, ali da su negativne bodove davali zbog snage i performansi na stazi..... ovo je logičan potez bmwa.
Isto je i triumph napravio s 1200 rs jer sa 1050 su bili samo dobar cestovni naked ali nisu imali kompletni paket.
Bmw bi mogo bit u problemu ak ubrzo lansiraju m1000xr..... tu bi si ubili prodaju svog nakeda.
Pravo zboris..
Iako osobno ne bendam te testove 2%.
Eventualno od ekipe iz performance bikes oliti danas fast bikes i one tutume iz 44teeth.
Da nisam kupio sto jesam vjerovatno bi superdjuku r uzeo jer je motor debilan, a to mi treba u zivotu.
Supersonicne performanse na stazi mi nisu neki prioritet, jer nisam Fagan, em se radi o nakedu. Tako da sve spada na feeling na cesti i generalni gust u voznji.
Jes da su MV i superduke dva extrema, jedan je vise umjetnicko djelo a drugi cirkusant. Oba su mi internesantna bila za kupnju.
Osobno, tuono je najzaokruzeniji proizvod te klase al me nikad nije golicao za kupnju. Zasto? Ne znam, jednostavno nije.
 
  • Like
Reactions: leCo and singlica
Da nisam kupio sto jesam vjerovatno bi superdjuku r uzeo jer je motor debilan, a to mi treba u zivotu.
Isti tok misli. Nakon videa iz Portimao od 44teetha i Bike worlda sve je bilo rješeno.
F680415F-C382-479C-AFC9-717D047FB74B.jpeg
 
Pozdrav svima,

planiram kupiti BMW s1000r, 2017 godište pa ako može netko tko ima iskustva s njim da mi napiše nešto više o njemu.
 
Pozdrav svima,

planiram kupiti BMW s1000r, 2017 godište pa ako može netko tko ima iskustva s njim da mi napiše nešto više o njemu.
Moje iskustvo sa modelom 2020,(2017-2021 je isti model) s kojim sam od proljeća napravio oko 8000km...
Od samog početka imao sam problem sa šaltanjem u neutralnu brzinu pri radu motora. S obzirom da je motor u garanciji slijedila je reklamacija. U servisu su bili korektni, preuzeli motor i tražili upute od bmw tvornice. Promjenili su neke dijelove međutim nakon preuzimanja motora imao sam isti problem. Ponovo reklamacija.. i tako ukupno 3 puta. Nakon posljednje reklamacije stanje je puno bolje ali to nije savršeno kao što sam naučio na japancima. Inače svi R i RR ovi imaju taj problem manje ili više izražen. Ono što me je bilo iznerviralo što je to trajalo 3 mjeseca i što u servisu, a i tvornici nisu znali uzrok problema nego su mjenjali dio po dio dok nisu pogodili.
Što se tiče motora i vožnje..moje iskustvo je za sad odlično. Motor je vrlo upravljiv, lagano pada u zavoj, elektronski ovjes odličan, a snage ima više nego što ja mogu iskoristiti (162 ks na kotaču). Quick shifter je odličan, isto kao i grijane ručke. Najviše sam radio 500ak km u danu i nisam imao nikakvih problema. Imam after market vizir i do 170 kmh je ok za putovanja. Odaziv gasa je vrlo uglađen i vrlo lako se regulira i pri najmanjim brzinama. Bio sam na Marofu nekoliko puta, stisneš gumb i motor je spreman za stazu. U desetom mjesecu sam odradio prvi servis (1300kn) i promjenio tvorničke gume i stavio za iduću sezonu metzeler M9 RR. ( baš su sad na popustu na motogume.hr 2200kn )