BMW Tomić i neodrađivanje posla

Prijatelj iz Zd kupio Gs u Tomića i ide na servis isključivo u njihov servis u ST , čovjek je izuzetno zadovoljan .
 
Super Jura said:
Smatram to gubitkom živaca i vremena...

Jedan moj frend je imao gadan kvar zbog nemara u servisu, a priču vrlo sličnu tvojoj. Da ne duljim, imao je živaca i vremena, inspekcija je utvrdila svoje, on dobio popravak i zadovoljštinu a servis debelu kaznu. I gle čuda, čujem da su od nedavno vrlo revan, temeljit i kvalitetan servis.
 
jota said:
Ne od mehaničara , prvo od one na recepciji kojoj je posao da ima noge do poda pa dalje .
jel bar ima nogu :mrgreen: :LOL:
 
Elaborat:

Priča se po forumu da se šarf voziš. (Niš ne vjerujem dok te ne vidim u malo blata....  :mrgreen:)

Moguće je da su jednom u Tomiću propustili promjenit ulje ali to može čovjek tvrdit samo ako je vidio ulje koje je ispušteno (tekstura i količina). Ulje karbonizira na vrlo visokoj temp (na ventilima, klipu, bregastoj kod autiju........), mislim (ne tvrdim) da bi i prijenos prdnuo da je ulje karbonizirano.

Mislim da ti se jednostavno na senzoru nahvatalo prljavštine i da ga je trebalo očistiti.
Prljavština se mogla skupit od materijala koji se skida s pločica kod kočenja, prljave ceste, ulja iz diferencijala koje je možda malo slinilo jer pri izmjeni mehaničar nije promjenio brtvu (bakrenu pločicu, o-ring, što već....), ulja iz kočnice koje mehaničar nije očistio kod izmjene, itd.....

 
prpa said:
jel bar ima nogu :mrgreen: :LOL:

Ima , samo zera izvrće gnjate ( nezna baš hodat u štiklama) .
U opancima gonjat ovce po brdu bi bilo sigurnije za gnjate ( gnjat je zglob ) .
 
Može biti da je do tvorničke greške ili pogrešne gradacije ulja. Moj bivši RT je uvijek servisirao Marijan iz Tomića, svakih 10000 km je mijenjano svo ulje na način da je po PS otšerafljen zglob, ispušteno ulje, podmazan križ kardana...Svejedno je na nekih 70000 km  kardan prolupao pri nekih 160 km/h. Kažu propelerdžije da se to nije desilo na niti jednom RT-u... daklem, nisam imao sreće.
 
u dif ide 2,5 dl litra ulja 70-90 košta 140 kn ,pošto se ulje karboniziralo a imaš km na motoru provjeri ležaj difa glavni koji je inače osjetljiv na r1200 i zbog njega često odlaze difovi .Vjerujem da će ti to savjetovati i tvoj serviser .Balansiranje karbova je obična pizdarija za napraviti a dva manomtera dođu cca 50 eura tko ima mota jako jednostavno i brzo.Jbg ja vozim starog BMW i inače volim motore i sve radim sam !
 
makazica said:
Elaborat:

Priča se po forumu da se šarf voziš. (Niš ne vjerujem dok te ne vidim u malo blata....  :mrgreen:)

Moguće je da su jednom u Tomiću propustili promjenit ulje ali to može čovjek tvrdit samo ako je vidio ulje koje je ispušteno (tekstura i količina). Ulje karbonizira na vrlo visokoj temp (na ventilima, klipu, bregastoj kod autiju........), mislim (ne tvrdim) da bi i prijenos prdnuo da je ulje karbonizirano.

Mislim da ti se jednostavno na senzoru nahvatalo prljavštine i da ga je trebalo očistiti.
Prljavština se mogla skupit od materijala koji se skida s pločica kod kočenja, prljave ceste, ulja iz diferencijala koje je možda malo slinilo jer pri izmjeni mehaničar nije promjenio brtvu (bakrenu pločicu, o-ring, što već....), ulja iz kočnice koje mehaničar nije očistio kod izmjene, itd.....

Iskreno, nisam upućen da li prljavština sa ceste i pločica može doći na senzor jer me to ne zanima i za to plaćam mehaničara,
a vjerujem da me mehaničar ne bi ni upozorio da su preskočili samo jednu izmjenu.

grafit said:
u dif ide 2,5 dl litra ulja 70-90 košta 140 kn ,pošto se ulje karboniziralo a imaš km na motoru provjeri ležaj difa glavni koji je inače osjetljiv na r1200 i zbog njega često odlaze difovi .Vjerujem da će ti to savjetovati i tvoj serviser .Balansiranje karbova je obična pizdarija za napraviti a dva manomtera dođu cca 50 eura tko ima mota jako jednostavno i brzo.Jbg ja vozim starog BMW i inače volim motore i sve radim sam !

Hvala na savjetu (y)
a mene veseli vožnja, šarafljenje ni malo :wink:
 
Neće se Tomić pomoć s tih 10 €, ali onaj koji naplaćuje može. 10 Juri, 10 onom tamo, 10 nekom trećem itd itd!
Kroz mjesec se nakupi finih eurića. 100, 200... Nit orao, nit kopao!
S obzirom da radim kao trgovac, znam te cake.
 
shonyo said:
Neće se Tomić pomoć s tih 10 €, ali onaj koji naplaćuje može. 10 Juri, 10 onom tamo, 10 nekom trećem itd itd!
Kroz mjesec se nakupi finih eurića. 100, 200... Nit orao, nit kopao!
S obzirom da radim kao trgovac, znam te cake.

Koja glupost , ako je naplaćeno računom od toga ti koji bi to eventualno stavili u đep nemaju koristi.
 
shonyo said:
Neće se Tomić pomoć s tih 10 €, ali onaj koji naplaćuje može. 10 Juri, 10 onom tamo, 10 nekom trećem itd itd!
Kroz mjesec se nakupi finih eurića. 100, 200... Nit orao, nit kopao!
S obzirom da radim kao trgovac, znam te cake.
Nevjerujem, Gluposti, puno je lakše zaradit prodajom.

Ono što sam htio reći, mehaničar je pisao posao voditelj naplatio a zapravo ga nije napravio (matrijal uzeo sebi)...
Neki dan sam bio u Tomiću svaki rad se evidentira/naplati a ugradi...Ko to može osim vlasnika kontrolirati!?

Jura, vrijeme je da počneš se učiti... 8)
 
Koji vlasnik? Gos'n Tomić? Tu firmu češće vidiš ti nego on. Radio sam i u ovlaštenom servisu, generalnom zastupništvu, i vidio sam šta se i kako radi.
Od kuda znaš da je mehaničar pisao šta je radio? To mehaničar nikada ne piše!
Sve piše onaj koji te primi na servis. Mehaničar samo radi po nalogu. Ukoliko je nešto vanredno, mehaničar to prijavljuje kolaudatoru koji je zaprimio tvoj motor, onda on prijavljuje tebi kao stranci i tvoja odluka je konačna. Iako ponekad nebi trebala biti.
Dakle, mehaničar ništa ne piše! On šarafi!
Sve piše neko drugi!
Uz sve to, svaki se račun može stornirati nakon šta izađeš iz dućana!
I isti taj Tomić je imao radnika koji je ušićario na nekoliko getriba za GS-a 2003-2004. model koji je imao grešku.
I ja sam za Suzukia uredno platio nekoliko popravaka, da bi na kraju po Gorskom kotaru tražio prednji lančanik, frgazere čistio i "štelao" sam.
A vi ako i dalje želite vjerovati da vas se ne vara, sretno vam bilo!


 
Danas se lampica ponovo upalila i kompjuter kod Igora je potvrdio da je sad senzor umro za stvarno, do sada je samo prijavljivao greške.
Potvrdio mi je da senzor može umrijeti zbog "ulja" (ako se može tako nazvati).
 
Na mom k1200 imam 53300km i uje u dif nije mijenjano, zlatne je boje žuti se ka dukat, meštar (u nemačkoj) kaže ne bacaj nofce....
A gonim ka ka da nije moj....
 
Elias said:
Na mom k1200 imam 53300km i uje u dif nije mijenjano, zlatne je boje žuti se ka dukat, meštar (u nemačkoj) kaže ne bacaj nofce....
A gonim ka ka da nije moj....

Čuj u Hr se mora mjenjat taj hipenol , što bi inače servis radio  :mrgreen:.