BMW Tomić i neodrađivanje posla

A da je kupit motor s lancem  :mrgreen:.

Jednom bemwejašu sam uspio objasnit da vozi turski motor  :mrgreen:, mogu i vama ako treba .
 
ništa novo

pa ko je ikad išta pozitivno rekao za tomica ... samo problemi s njima ...

a kako i nebi ... drma on jaku lovu u njemackoj ... a bmw je ionako uzeo na nagovor ... sve skupa drek posel ... no hvala bogu pa to nebum nikad trebal trpit  :B: :mrgreen:
 
Super Jura said:
Potvrdio mi je da senzor može umrijeti zbog "ulja" (ako se može tako nazvati).
u pravilu senzori abs su hall senzori kao i na motoru senzor radilice ili senzor bregaste koji se zavisno od izvedbe najcesce izlozeni motornom ulju i malo vecim temperaturama od diferencijala.
senzor je u principu zavojnica koja u vecini slucajeva bude u prekidu i to je kraj.to kad malo radi malo ne vise problema bude do krune senzora ,razlike u zazoru ili nesto trece.
nije mi jasno ako ima dijagnostiku kako ne moze ispitat senzor ili instalaciju,senzor se obicno moze ispitat rotacijom kola i to rucno okretanim :misli:
neznam kako sad izleda ta izvedba tog senzora na bmw poslikaj pa da bas vidim
u konacnici ne svda mi se ta  prica oko senzora i ulja kao glavnog krivca :shock:
 
shonyo said:
Koji vlasnik? Gos'n Tomić? Tu firmu češće vidiš ti nego on. Radio sam i u ovlaštenom servisu, generalnom zastupništvu, i vidio sam šta se i kako radi.
Od kuda znaš da je mehaničar pisao šta je radio? To mehaničar nikada ne piše!
Sve piše onaj koji te primi na servis. Mehaničar samo radi po nalogu. Ukoliko je nešto vanredno, mehaničar to prijavljuje kolaudatoru koji je zaprimio tvoj motor, onda on prijavljuje tebi kao stranci i tvoja odluka je konačna. Iako ponekad nebi trebala biti.
Dakle, mehaničar ništa ne piše! On šarafi!
Sve piše neko drugi!
Uz sve to, svaki se račun može stornirati nakon šta izađeš iz dućana!
I isti taj Tomić je imao radnika koji je ušićario na nekoliko getriba za GS-a 2003-2004. model koji je imao grešku.
I ja sam za Suzukia uredno platio nekoliko popravaka, da bi na kraju po Gorskom kotaru tražio prednji lančanik, frgazere čistio i "štelao" sam.
A vi ako i dalje želite vjerovati da vas se ne vara, sretno vam bilo!
kako gdje  :wink: negdje ti i ponude mehaničari rade ...
 
Super Jura said:
Danas se lampica ponovo upalila i kompjuter kod Igora je potvrdio da je sad senzor umro za stvarno, do sada je samo prijavljivao greške.
Potvrdio mi je da senzor može umrijeti zbog "ulja" (ako se može tako nazvati).

Bit će da je ipak taj g. Igor pogriješio kod svoje dijagnoze a mehaničar kod Tomić d.o.o. imao pravo, zar ne  :misli:
 
iBoris said:
Bit će da je ipak taj g. Igor pogriješio kod svoje dijagnoze a mehaničar kod Tomić d.o.o. imao pravo, zar ne  :misli:

Kako god, teško da će motor još do Tomića.
 
strašno..  :shock:

zar i bmw..  :LOL:
 
Super Jura said:
Počnimo redom,

polovicom travnja ove godine odradim servis prije vikend puta od 1500 km,
krenem na put i na obilaznici kod Jankomira mi se upali lampica za kočnice,
stanem nazovem Tomića i Marijan mi kaže da dođem (pričekao me jer je bio kraj radnog vremena),
kako sam krenuo lampica se ugasila, ali sam svejedno otišao do servisa.
U servisu su mi rekli da vjerojatno umire senzor ABSa i da se javim kad opet zasvijetli.
Zasvijetlio je 7.500 km kasnije, a ja sam ničim izazvan (osim dobrom usmenom predajom) odlučio promjeniti servis
i odvezao sam motor do Igora koji je otvorio servis za BMWe na kraju Branimirove.
Nazove me kad je pogledao i obavijesti me da se ulje u diferencijalu karboniziralo
i da se komad te mase zalijepio za senzor i da zato nije radio. Senzor je ispravan.
Na računu od Tomića iz travnja ove godine je zaračunano ulje u diferencijalu 225 kn,
a na računima iz lipnja 2014. i lipnja 2013. je zaračunano po 75 kn.
Teško je procijeniti od kada ulje u diferencijalu nije ni taknuto, a po trenutnoj procjeni majstora nema veće štete.
Od daleko skuplje štete me spasio senzor, a to ne bi ni saznao da nisam promjenio majstora.
Šteta za đžep je nešto preko 1000 kn, a u tome je ulje koje sam platio, a motor ga nije vidio i 3-4 ispiranja koja sad odrađujem.

Od ovlaštenog servisa sam samo očekivao da naprave posao koji naplaćuju, ništa više :palacdolje:
Jura, pod broj 1. jesi ti vidio ulje koje je ispustio Igor iz difer.ili si vjerovao njemu na rijec? Drugo meni se cini da senzor ABS nema veze sa uljem u difer. Meni to izgleda kao kako pridobiti novu musteriju jednostavno okriviti onoga koji je do sada radio na motoru.Njemac je stavio servisni interval za promjenu ulja u difer. svakih 20.000km a ovi u Tomicu ga mijenjaju svakih 10.000 bas zato zbog male kolicine ulja koja se unutra nalazi.Nije da nekoga branim ili da nekog hvalim ali eto. I sam sam prisutan kod izmjene svih ulja na svom motoru pa sam vidio kako izgledaju  nakon 10.000 km  a ne vozim se bas ko pickica :mrgreen:
 
Najbolja je fora da je Igor radio do pred mjesec dana u tom istom Tomiću i da je možda on servisirao tvoj motor.
Bez obzira na sve Lee Harvey Oswald teorije, pogledaj ima li lufta, i još jednom neka pogledaju je li ti VIN na popisu za servisnu akciju, jer to nije za igrati se. Niti financijski, a niti da ti blokne, pa pljusneš.
 
Super Jura said:
...mene veseli vožnja, šarafljenje ni malo :wink:


Jos si zapravo i sretan, jer da si na motoru bio prije 20, 30+ godina, shvatio bi da je to "sport" samo za mehanicare.

Kaj hocu rec....
Motor nije ko auto iako vecina misli da je. Neke stvari ipak treba kontrolirat i odradit sam, od provjere tlaka u gumama i slicnih jednostavnih stvari, do ciscenja kocnica, ciscenja i mazanja lanca i sl (malo teze ako imas kardan ili remen  :mrgreen: ). To je minimum minimuma na koje svaki motorist treba obratit paznju i kontrolirat.
Na autu nisam nikad u zivotu cistio kocnice - ak na tehnickom prodjem, meni dovoljno. Na motoru to radim 2 puta godisnje iako izgledaju "ko nove". Uz prometnu kulturu koja obitava na ovim prostorima, samo mi jos treba i motor koji nije u top formi....

Ako bi kojim slucajem hod rucice kocnice ili kuplunga bio grbav, sigurno necu ic u servis da se to sredi nego cu to sam napravit. I jos 100 drugih sitnica koje i uz "lidl alat" mozes sam odradit i ne trebas bit mehanicar, dovoljno je malo razmislit da skuzis kako neki sklop funkcionira



Ukratko, posveti se malo svom motoru - sve kaj mozes sam, napravi sam ako si 100% siguran u ono sto radis. Ako nsi - jebiga, sretno.




P.S.
evo kako recimo pazit na vilice.... Dovoljno je poslije djira prstima provjerit da nije neki insekt zakeljen na pokretni dio vilice i koji ce nakon sto se sasusi rezat po semeringu..... Nebi vjerovao, ali ta gamad zna na tom mjestu napravit solidno sranje ako se ne pazi..... Istovreno, skuzt ces i da li slini ulje pa si rijesio 2 problema istovremeno, a potrosio 10 sekundi.... I tako, ima brdo stvari koje vec i vizualna inspekcija moze detektirat pa se pozabavis problemom ako postoji....
 
manozg said:
Jura, pod broj 1. jesi ti vidio ulje koje je ispustio Igor iz difer.ili si vjerovao njemu na rijec? Drugo meni se cini da senzor ABS nema veze sa uljem u difer. Meni to izgleda kao kako pridobiti novu musteriju jednostavno okriviti onoga koji je do sada radio na motoru.Njemac je stavio servisni interval za promjenu ulja u difer. svakih 20.000km a ovi u Tomicu ga mijenjaju svakih 10.000 bas zato zbog male kolicine ulja koja se unutra nalazi.Nije da nekoga branim ili da nekog hvalim ali eto. I sam sam prisutan kod izmjene svih ulja na svom motoru pa sam vidio kako izgledaju  nakon 10.000 km  a ne vozim se bas ko pickica :mrgreen:

Imao si šansu biti prisutan kod servisa, znaš da to u Tomiću neide.
Ako moram stajati pored mogu šarafiti i sam. Mehaničaru vjerujem, kada ne vjerujem mijenjam.

zokx said:
Najbolja je fora da je Igor radio do pred mjesec dana u tom istom Tomiću i da je možda on servisirao tvoj motor.
Bez obzira na sve Lee Harvey Oswald teorije, pogledaj ima li lufta, i još jednom neka pogledaju je li ti VIN na popisu za servisnu akciju, jer to nije za igrati se. Niti financijski, a niti da ti blokne, pa pljusneš.

Rekao mi je na kojim km mi je on radio.
VIN su mi već 2 puta provjerili i taj problem sam izbjegao.

3alfa3 said:
Jos si zapravo i sretan, jer da si na motoru bio prije 20, 30+ godina, shvatio bi da je to "sport" samo za mehanicare.

Kaj hocu rec....
Motor nije ko auto iako vecina misli da je. Neke stvari ipak treba kontrolirat i odradit sam, od provjere tlaka u gumama i slicnih jednostavnih stvari, do ciscenja kocnica, ciscenja i mazanja lanca i sl (malo teze ako imas kardan ili remen  :mrgreen: ). To je minimum minimuma na koje svaki motorist treba obratit paznju i kontrolirat.
Na autu nisam nikad u zivotu cistio kocnice - ak na tehnickom prodjem, meni dovoljno. Na motoru to radim 2 puta godisnje iako izgledaju "ko nove". Uz prometnu kulturu koja obitava na ovim prostorima, samo mi jos treba i motor koji nije u top formi....

Ako bi kojim slucajem hod rucice kocnice ili kuplunga bio grbav, sigurno necu ic u servis da se to sredi nego cu to sam napravit. I jos 100 drugih sitnica koje i uz "lidl alat" mozes sam odradit i ne trebas bit mehanicar, dovoljno je malo razmislit da skuzis kako neki sklop funkcionira



Ukratko, posveti se malo svom motoru - sve kaj mozes sam, napravi sam ako si 100% siguran u ono sto radis. Ako nsi - jebiga, sretno.




P.S.
evo kako recimo pazit na vilice.... Dovoljno je poslije djira prstima provjerit da nije neki insekt zakeljen na pokretni dio vilice i koji ce nakon sto se sasusi rezat po semeringu..... Nebi vjerovao, ali ta gamad zna na tom mjestu napravit solidno sranje ako se ne pazi..... Istovreno, skuzt ces i da li slini ulje pa si rijesio 2 problema istovremeno, a potrosio 10 sekundi.... I tako, ima brdo stvari koje vec i vizualna inspekcija moze detektirat pa se pozabavis problemom ako postoji....

Ne slažem se s tobom, vozim od polovice 90ih i ako je motor redovito servisiran kod pouzdanog majstora mora voziti bez problema.
Svaki ima svoje boljke koje su poznate (najviše zahvaljujući forumima).
Znam da voliš lickati motor i to je daleko od minimuma minimuma.
Na Varaderu nikad nisam pazio na mušice na vilici i otvarane su na 50.000 zbog ulja, ne zbog semeringa.
Motore od uvijek perema sa miwashem i na istom Varaderu sam mijenjao lagere na 75.000 reda radi, svi su bili OK.
Lanac nikad nisam oprao i trajao je 25-30.000, da sam htio da traje preko 50.000 stavio bi kapalicu.
Uz redovito održavanje na propisanim km sa motorima nisam imao problema osim boljki koje su poznate od modela do modela.
 
Kaj da ti velim, osim da ti pozelim srecu u daljnjim voznjama  (y)



P.S.
neko prezivi pad s 5. kata. Neko zagine na cesti kad se popikne na trotoar. Kak ti grah padne..... Ja vise volim provjerit ono sto mislim a mogu i ak vidim neku nepravilnost - rijesim to (ili dam majstoru da rijesi ak se ne usudim sam - to se jos nije desilo, ali nikad ne reci nikad  :mrgreen: ) Ulje u kardanu bi spadalo pod kategoriju onog sto bi sam odradio iako sam po struci uredsko piskaralo.