Srki said:btw jel kalibriraš te ključeve ili ih samo koristiš onak bez veze, ko do sad?
Zapru said:a vlagu u zraku? temperaturu okolisa?
3alfa3 said:P.S.2
za nevjerne Tome, spreman sam i na neku okladu pa da provjerimo sva 3 mehanicka kljuca u nekoj firmi kaj se bavi time. Tvrdim da na sredini skale ni jedan kljuc ne odstupa vise od 2,5% (uvjet je da se ne izvrsi vise od 5 ponavljanja jer tu jeftini kljuevi znaju davat razlicite rezultate). Na to sam spreman polozit novce - ako u 5 ponavljanja prosjek istupa iz okvira +-2,5%, gubim okladu
Zainteresirani nek se jave na PM. Ko izgubi, placa provjeru i iznos oklade.
maRRin 06 said:
:jesus:moji su sarafi markirani pa vec po tome znam jel trebam kontrolu ili ne3alfa3 said:Samo zbog tebe, cekao srednju vrijednost kad sam podesavao :jesus:
Vlaga nula bodova, ali temperatura bi mogla igrat. Srecom, samo teoretski, jer su premale oscilacije (u garazi nikad nije manje od 5C i nikad vise od 30C, a to je premalo da bi utjecalo - valjda bi trebala bit razlika od 50+C da bi trebalo brinut oko toga)
P.S.
naravno da sam izbjegavao provjeru ako bi bio pun mjesec.....
P.S.2
za nevjerne Tome, spreman sam i na neku okladu pa da provjerimo sva 3 mehanicka kljuca u nekoj firmi kaj se bavi time. Tvrdim da na sredini skale ni jedan kljuc ne odstupa vise od 2,5% (uvjet je da se ne izvrsi vise od 5 ponavljanja jer tu jeftini kljuevi znaju davat razlicite rezultate). Na to sam spreman polozit novce - ako u 5 ponavljanja prosjek istupa iz okvira +-2,5%, gubim okladu
Zainteresirani nek se jave na PM. Ko izgubi, placa provjeru i iznos oklade.
Zapru said::jesus:moji su sarafi markirani pa vec po tome znam jel trebam kontrolu ili ne
Mocippaldi said:Kolki je moment za kapicu ventila na prednjoj felgi :misli:
Srki said:dakle i pravu sam, i dalje ih koristiš onak bez veze
Srki
dobro , skuzio sam ... nisi mi bas dao odgovor kakav sam ocekivao ... da ne kazem da nisi zagrizao udicu ...jessy said:a) čitam za motore kojima sam bio vlasnik
b) piše u garancijskom listu kad je stvar garancije, al kaj se mene tiče umjesto servisiranja motora može i flaše skupljat po kontejnerima uz dužno poštovanje prema istima
3alfa3 said:kilokljuc u ruke i provjerio serafe mashine gdje se hvata na ramu. .
tomo3 said:Može biti da je do tvorničke greške ili pogrešne gradacije ulja. Moj bivši RT je uvijek servisirao Marijan iz Tomića, svakih 10000 km je mijenjano svo ulje na način da je po PS otšerafljen zglob, ispušteno ulje, podmazan križ kardana...Svejedno je na nekih 70000 km kardan prolupao pri nekih 160 km/h. Kažu propelerdžije da se to nije desilo na niti jednom RT-u... daklem, nisam imao sreće.
Ninja said:I meni malo čudno :misli:
Tomić servis za motore kao nikad nije valjao, a svi bivši mehanicari koji su radili u tom srvisu su kao super duper
Kod RT 1200 se zamjena ulja radi tako da se otkopča gornji nosač kardana, i ulje se izljeva kroz isti otvor kroz koji se utače. Gumenom prirubnicom zaštićena je kardanska osovina i križ kardana da ne prodire prljavšina i voda. Na taj križ kardana svakih 10000 km kod izmjene svih ulja stavljana je mast.skorpion said:Nije mi jasno ovo tvoje,podmazan križ kardana. Ak mozes objasnit kak je to podmazan kardan?