BMW Tomić i neodrađivanje posla

Srki said:
btw jel kalibriraš te ključeve ili ih samo koristiš onak bez veze, ko do sad?

Kalibriram sa ovim digitalnim koji nema mehanickih dijelova pa nije podlozan rastelavanju, a cija je tolerancija oko 0,1-0,15%.
Inace, ak me itas da li njega provjeravam, odgovor je "ne". Iskustva su pokazala da je dovoljno precizan i to kroz godine koristenja, a bilo je i prijera kad je provjeren na profi kalibratorima i tamo je imao u "milimetar" iste performanse kao na papiru koji dodje s njim gdje pise koliko odstupa. Obzirom da se radi o max 1/5 postotka, to mi je jedna od boljih kupovina


To me nije sprijecilo da uzmem komad papira i olovku, kalkulator i precizne utege i provjerim manualno (cime sam potvrdio da je sve u redu - cak sam ukalkulirao i gravitaciju tako da sam si dao truda)  :mrgreen:


Rezultati su sasvim zadovoljavajuci obzirom da su kljucevi jeftinjara - svaki kljuc sam podesio da bude sto precizniji u srednjem podrucju, a max odstupanja su oko 3-4% kod jednog kljuca, a ispod 3% kod ostalih (kroz cijelo podrucje).
godisnje 2-3 puta provjerim i po potrebi podesim (za sad nije bilo potrebe osim inicijalnog podesavanja kad sam nabavio digitalni, a i tada se radilo o toleranciji koja je prihvatljiva za sve kljuceve)
 
Zapru said:
a vlagu u zraku? temperaturu okolisa?

Samo zbog tebe, cekao srednju vrijednost kad sam podesavao  :jesus:

Vlaga nula bodova, ali temperatura bi mogla igrat. Srecom, samo teoretski, jer su premale oscilacije (u garazi nikad nije manje od 5C i nikad vise od 30C, a to je premalo da bi utjecalo - valjda bi trebala bit razlika od 50+C da bi trebalo brinut oko toga)


P.S.
naravno da sam izbjegavao provjeru ako bi bio pun mjesec.....  :LOL:



P.S.2
za nevjerne Tome, spreman sam i na neku okladu pa da provjerimo sva 3 mehanicka kljuca u nekoj firmi kaj se bavi time. Tvrdim da na sredini skale ni jedan kljuc ne odstupa vise od 2,5% (uvjet je da se ne izvrsi vise od 5 ponavljanja jer tu jeftini kljuevi znaju davat razlicite rezultate). Na to sam spreman polozit novce - ako u 5 ponavljanja prosjek istupa iz okvira +-2,5%, gubim okladu
Zainteresirani nek se jave na PM. Ko izgubi, placa provjeru i iznos oklade.
 
3alfa3 said:
P.S.2
za nevjerne Tome, spreman sam i na neku okladu pa da provjerimo sva 3 mehanicka kljuca u nekoj firmi kaj se bavi time. Tvrdim da na sredini skale ni jedan kljuc ne odstupa vise od 2,5% (uvjet je da se ne izvrsi vise od 5 ponavljanja jer tu jeftini kljuevi znaju davat razlicite rezultate). Na to sam spreman polozit novce - ako u 5 ponavljanja prosjek istupa iz okvira +-2,5%, gubim okladu
Zainteresirani nek se jave na PM. Ko izgubi, placa provjeru i iznos oklade.
:LOL: (y)
 
maRRin 06 said:

A kak drugacije sa ovim fakinima - nek stave lovu na stol pa nek onda podjebavaju  :lolcry:
Inace, 4% je tolerancija koja se smatra prihvatljivom. Ja sam ponudio bitno stroze uvjete i isao na ruku zainteresiranima za okladu  :mrgreen:
 
3alfa3 said:
Samo zbog tebe, cekao srednju vrijednost kad sam podesavao  :jesus:

Vlaga nula bodova, ali temperatura bi mogla igrat. Srecom, samo teoretski, jer su premale oscilacije (u garazi nikad nije manje od 5C i nikad vise od 30C, a to je premalo da bi utjecalo - valjda bi trebala bit razlika od 50+C da bi trebalo brinut oko toga)


P.S.
naravno da sam izbjegavao provjeru ako bi bio pun mjesec.....  :LOL:



P.S.2
za nevjerne Tome, spreman sam i na neku okladu pa da provjerimo sva 3 mehanicka kljuca u nekoj firmi kaj se bavi time. Tvrdim da na sredini skale ni jedan kljuc ne odstupa vise od 2,5% (uvjet je da se ne izvrsi vise od 5 ponavljanja jer tu jeftini kljuevi znaju davat razlicite rezultate). Na to sam spreman polozit novce - ako u 5 ponavljanja prosjek istupa iz okvira +-2,5%, gubim okladu
Zainteresirani nek se jave na PM. Ko izgubi, placa provjeru i iznos oklade.
:jesus:moji su sarafi markirani pa vec po tome znam jel trebam kontrolu ili ne  :LOL:
 
Zapru said:
:jesus:moji su sarafi markirani pa vec po tome znam jel trebam kontrolu ili ne  :LOL:

Na tvom treskavcu je to i najpametnije  :LOL:


Ali i moji su markirani. Evo jednog, al ne zbog momenta, nego da znam di sam ako trebam stelat pa da ne moram pazit koliko sam kojeg dotego (naravno da sam inicijalno prvo podesio centriranost kotaca, a sve nakon toga samo brojim okretaje matica)  :mrgreen:
(ovo ogledalo desno na slici sluzi da provjerim nivo ulja na prozorcicu jer mi se neda saginjat)

IMAG0400_zpslxbeqoks.jpg






 
Kolki je moment za kapicu ventila na prednjoj felgi  :misli:  :mrgreen:
 
dakle i pravu sam, i dalje ih koristiš onak bez veze :LOL:



Srki
 
jessy said:
a) čitam za motore kojima sam bio vlasnik
b) piše u garancijskom listu kad je stvar garancije, al kaj se mene tiče umjesto servisiranja motora može i flaše skupljat po kontejnerima uz dužno poštovanje prema istima
dobro , skuzio sam ... nisi mi bas dao odgovor kakav sam ocekivao ... da ne kazem da nisi zagrizao udicu ...
to koda sam dobio sluzbeni odgovor zastupnicke tvrtke  :LOL: ali kuzi do kud si ti razmisljanje ide ...

ajmo opet ... jel mislis da postoji majstor koji radi bolje od manuala ... service manuala ... ?
pa service manual je napisan za garage majstore bokte ... ono , tipa makazica ...  :mrgreen:
 
3alfa3 said:
kilokljuc u ruke i provjerio serafe mashine gdje se hvata na ramu. .

Nakon pritezanja moment-ključem važni vijci se označe markerom (kao na fotki) i provjeravaš ih pogledom. Npr..mašina, kočnice, trokuti ....
Ali nisam vidio da to itko radi osim Sekola
Vijci u desnoj koloni bili bi otpušteni

 
tomo3 said:
Može biti da je do tvorničke greške ili pogrešne gradacije ulja. Moj bivši RT je uvijek servisirao Marijan iz Tomića, svakih 10000 km je mijenjano svo ulje na način da je po PS otšerafljen zglob, ispušteno ulje, podmazan križ kardana...Svejedno je na nekih 70000 km  kardan prolupao pri nekih 160 km/h. Kažu propelerdžije da se to nije desilo na niti jednom RT-u... daklem, nisam imao sreće.

Nije mi jasno ovo tvoje,podmazan križ kardana. Ak mozes objasnit kak je to podmazan kardan?
 
Ninja said:
I meni malo čudno :misli:
Tomić servis za motore kao nikad nije valjao, a svi bivši mehanicari koji su radili u tom srvisu su kao super duper


Svaka cast na postu,ovo ja jedina istina pa nek misli tko sto hoce......
 
skorpion said:
Nije mi jasno ovo tvoje,podmazan križ kardana. Ak mozes objasnit kak je to podmazan kardan?
Kod RT 1200 se zamjena ulja radi tako da se otkopča gornji nosač kardana, i ulje se izljeva kroz isti otvor kroz koji se utače. Gumenom prirubnicom zaštićena je kardanska osovina i križ kardana da ne prodire prljavšina i voda. Na taj križ kardana svakih 10000 km kod izmjene svih ulja stavljana je mast.