Boulevard 125 4t - pitanja za rijetku biljku

Johnnyboy

New member
Pozdrav scoot ekipi!

Malo pomoći molim, za znalce leader agregata...

1. Koji je ispravan način mjerenja razine ulje (uvrnuti ili ne štapić, na centralnom nogaru?, vruć, hladan?)
2. Gdje iskopati težinu rolica (htio bi staviti nešto teže, radi veće max.brzine)?
3. Mallossi termo grupa (170 ili 190 ccm), isplati li se stavljati, trebaju li dodatni zahvati (variomat, karb, sekundarni prijenos, ispuh)?

Inače pila je iz 2004. god, prva reg. 2007., ležala u salonu 3 god (toliko o popularnosti, ne kužim zašto, pila je čist ok...)

Thanks na savjetima  :naklon:
 
koja budala  :mrgreen: s foruma ti je rekla da trpas teze role da bi dobio vecu krajnju?

odi na malossi stranicu pa vidi sta kaze tezina rola za serijski vario
 
igor86 said:
koja budala  :mrgreen: s foruma ti je rekla da trpas teze role da bi dobio vecu krajnju?

odi na malossi stranicu pa vidi sta kaze tezina rola za serijski vario

1.  8)
Nego, zjb na stranu, pa nego sta nego teze rolice (a da prođe jako jeftino)?! Moze i vario, ali to su vec malo ozbiljniji novci... :misli:
----
Nisam znao da je to LEADER masina.  :shock: :bonk: Od termo grupa onda rađe gledaj "Malossi 209", mislim da se i ostali slazu. S obzirom da se radi o toj masini, imas masu tuning djelova za nju, doslovno sve cega se mozes sjetiti. O tuningu LEADER-a na Malossi 209 imas tu na forumu dosta, potrazi malo. (y)

EDIT:

Johnnyboy said:
Inače pila je iz 2004. god, prva reg. 2007., ležala u salonu 3 god (toliko o popularnosti, ne kužim zašto, pila je čist ok...)

Thanks na savjetima  :naklon:

Ovo sam tek sad vidio, brijem da si dobio neki ozbiljan popust? :misli:
 
Leader ali zračno hlađen, pretpostavljam da tu 209 ne može ići. Ili griješim?
Ali se bojim drugog problema, original 200 ccm razvija snagu na 6500 (zračni), a ovaj moj na 8000 rpm, bojim se da ću morat i na prijenosu poradit.
Or not?

 
nije to ta leader masina kao sto je 125-200

to je ac hlađenje i nema 209 za nju

i povecavat krajnju tezim rolama nema smisla, i pitanje da li bi ju povecao, da li bi motor imao dovoljno snage, da ne bi bilo popusio ubrzanje a uz to i krajnju jer se ne moze razvrtiti

 
Johnnyboy said:
Leader ali zračno hlađen, pretpostavljam da tu 209 ne može ići. Ili griješim?
Ali se bojim drugog problema, original 200 ccm razvija snagu na 6500 (zračni), a ovaj moj na 8000 rpm, bojim se da ću morat i na prijenosu poradit.
Or not?

Nisam znao da je AC masina. Ne, onda "209" otpada. :?
Mislim da ce ti clan Liberty moci malo vise reci o AC masinama, posto je on vrlo detaljno u tome. (y)
Bilo je nesto govora o tome, kako dignuti performanse na LEADER-u AC, ali sam zaboravio di (i kada). :misli:
Sorry, ali nisam bas od pomoci. Pozz...
 
Kolko me košta probat? Nalazim da su 8,7 gr originali, moze se nabavit 9,5 gr pa sve do 12. Kolko to košta uopće, nisam u toku?

 
Johnnyboy said:
Kolko me košta probat? Nalazim da su 8,7 gr originali, moze se nabavit 9,5 gr pa sve do 12. Kolko to košta uopće, nisam u toku?

Obicno su u Pjađa ruline između 110 i 120 KN (valjda su i za taj model tu negdje), ali nisam siguran da bi ti se to isplatilo, ako ti se desi ovo sto je Igor napisao, samo ces uludo baciti stotinjak KN, a jos ako neces sam to raditi, vec u servisu... :?
 
biker4life said:
Obicno su u Pjađa ruline između 110 i 120 KN (valjda su i za taj model tu negdje), ali nisam siguran da bi ti se to isplatilo, ako ti se desi ovo sto je Igor napisao, samo ces uludo baciti stotinjak KN, a jos ako neces sam to raditi, vec u servisu... :?

Napravit ću sam. A što je 100 kn u usporedbi sa mirnim snom. Pa makar i kad skontam da nisam u pravu. Bar isključujem opcije. A poslije mogu te role ostat, ako bude išla termo grupa, onda će sigurno imat smisla...
 
Johnnyboy said:
Leader ali zračno hlađen, pretpostavljam da tu 209 ne može ići. Ili griješim?
Ali se bojim drugog problema, original 200 ccm razvija snagu na 6500 (zračni), a ovaj moj na 8000 rpm, bojim se da ću morat i na prijenosu poradit.
Or not?
Pun forum stručnjaka...
Na to ide Malossi 175 4t kit (fi 70), ne postoji 190

Original su ti rolice od 8,7 grama, ako želiš poradit na brzini i ubrzanju, promjeni kompletni variomat. U Malossijevom idu teže rolice (9,5g).

Stavljanjem samo težih utega ili samo dužeg prijenosa motor ćeš razlijenit, a veću brzinu ćeš dobit samo na nizbrdici
 
cilindar i glavu od vxr-a gore , neznam kak ima kod magneta, al treba vidjet jel bi se dala uglavit vodena
ak neda, kupis onu na struju i nek maze

i eto ti tuninga

ispadne te sve skupa jeftinije nego taj sugavi kit
 
:misli:
Odlučih slijedeće: Malossi kit provrta 70 (malossi 3111393) + drugi set zupčanika sekundara (malossi 6712067).
Sve zajedno me košta 2669,00 kn + 400 kn ruke. A možda i sam napravim...

:?

Sad će neki reći, za 3000 doplati za bolji stroj... Bed je što imam frišku A1 kat, koja bi lako mogla ne prijeći u jaču kat (po novom pravilniku, kojeg još nema), pa ću morat ostat na ovom 125 ccm stroju. Ako netko zna nekog, tko je tako nešto napravio, please kontakt, da poberem koju mudru...
 
Jandro said:
cilindar i glavu od vxr-a gore , neznam kak ima kod magneta, al treba vidjet jel bi se dala uglavit vodena
ak neda
Ne može se...
 
Nike said:
Ne može se...

dobro

onda elektricna vodena
ovi kanali za ulje i sve te pizdarije pasu post je leader masina
blokovi bi trebali bit isti
po meni najbolje investicija bi ti bila kupit 200ccm (polovni se nade za 100€) ,glava od vxr-a (isto za 100€) i imas 4V, a ac je ak se nevaram 2v i reko bi da tak slozen sigurno da ce ic bolje nego s tim kitom
kupis onda i sekundar od vxr-a (250kn polovni) i karburator od vxr-a (100€) i onda imas strojcek

jedino sta bi i kiler trebo nabavit i posudu za vodu, al to mislim da ni toliki problem i da se nac za male pare
 
A šta ako blok nije isti?
Bojim se te opcije, polovni dijelovi...

Mislim da će mi malossi kit dodat sigurno 20 km brzine, u kombinaciji sa seknudarom, sto je ono cemu težim, to mi je dovoljno, da imam putnu brzinu 100-110 km/h.

Naravno, ipak još čekam pravilnik za kategorije, prije bilo kakvog poteza. Ako mi kategorija prijeđe u A2 minimum, pila se prodaje i kreće potraga za Sportcityjem, 1-2 god starim. Bolje je to od bilo kakvog tuninga...
 
ma isti su blokovi ja mislim
pa je leader
nisu sad za svaku masinu isli radit drugacije blokove valjda