Boulevard 125 4t - pitanja za rijetku biljku

Johnnyboy said:
A šta ako blok nije isti?
Bojim se te opcije, polovni dijelovi...

Mislim da će mi malossi kit dodat sigurno 20 km brzine, u kombinaciji sa seknudarom, sto je ono cemu težim, to mi je dovoljno, da imam putnu brzinu 100-110 km/h.

Naravno, ipak još čekam pravilnik za kategorije, prije bilo kakvog poteza. Ako mi kategorija prijeđe u A2 minimum, pila se prodaje i kreće potraga za Sportcityjem, 1-2 god starim. Bolje je to od bilo kakvog tuninga...

1. Kako sada stvari stoje, sa 18 mozes tek polagati za A2 (35KW). Bilo bi u redu da se A2 dobije automatizmom, da nebis 3 puta placao jedno te isto. Sretno!

2. Slazem se. Na kraju ipak uvijek jeftinije (i pouzdanije) dođe kupnja jaceg vozila.
 
1. imam i previše godina, al poznavajuć našeg zakonodavca, bojim se da će im biti logično ne dati mi A2 tek tako. Možda kao staro kljuse od 31 god nisam pouzdan za A2  :misli:

2. naravno da će bit najbolje i najlakše uzet jače. Ali zašto nas sve tu nazočne tjera vrag da tražimo još. Uzmem VXRa... slijedeće jutro bit će opet isto,eh da mi je sad 209...

Možda ima nešto i u spoznaji da imaš nešto vanserijski, možda više gušta donosi Boulevard 125, koji ispod plašta krije jači stroj, koji će skinut skalp neupućenom vlasniku jače zapremine, nego serijala VXR, koga svatko kupit može. A jel taj vlasnik serijskog VXRa onda veći zanesenjak, ljubitelj tehnike, nego ja s kitom. Zar nije kopanje po tim strojčekima sastavni dio ljudske psihe, više, jače, bolje...

By the way, bi li se mogao naći motor od VXRa, za do max 500 Eur, a da opet znaš što kupuješ? Ima li karamboliranih? ili čak  :jesus: Quasara 250  :mrgreen:?
 
Johnnyboy said:
1. imam i previše godina, al poznavajuć našeg zakonodavca, bojim se da će im biti logično ne dati mi A2 tek tako. Možda kao staro kljuse od 31 god nisam pouzdan za A2  :misli:

2. naravno da će bit najbolje i najlakše uzet jače. Ali zašto nas sve tu nazočne tjera vrag da tražimo još. Uzmem VXRa... slijedeće jutro bit će opet isto,eh da mi je sad 209...

Možda ima nešto i u spoznaji da imaš nešto vanserijski, možda više gušta donosi Boulevard 125, koji ispod plašta krije jači stroj, koji će skinut skalp neupućenom vlasniku jače zapremine, nego serijala VXR, koga svatko kupit može. A jel taj vlasnik serijskog VXRa onda veći zanesenjak, ljubitelj tehnike, nego ja s kitom. Zar nije kopanje po tim strojčekima sastavni dio ljudske psihe, više, jače, bolje...

By the way, bi li se mogao naći motor od VXRa, za do max 500 Eur, a da opet znaš što kupuješ? Ima li karamboliranih? ili čak  :jesus: Quasara 250  :mrgreen:?

Pa ti nebis dobio A2 (to je za mlađe od 24god), vec odmah punu A-kat. Vjerovatno ces trebati polagati za nju (tako je sad), osim ako pravilnik nesto ne izmjeni. Pretpostavljam da B-kat. vec imas, tako da te nebi trebalo doci preskupo polagati za A-kat. Sretno.

500€? Pa za te pare mozes hladno naci cijelog (razbijenog) VXR-a. Oni prvi VXR-i (180ccm 4T), znaci negdje '01./'02. u nesto losijem stanju s podosta vlasnika i kilometara kostaju oko 1000 - 1200 € cijeli, vozni, registrirani. Sto se same masine tice, pitaj ovdje, ima tu dosta ekipe sta je stavljala "kit" na VXR-e, pa sad imaju visak dijelova. :mrgreen:

Quasar-a 250 ces teze naci, iz razloga sto Beverlyje i slicna vozila gdje se ugrađuje uglavnom kupuju smireniji ljudi koji ne kopaju previse po performansama, dok VXR-i, i opcenito Runneri su omiljeno vozilo (mladih) nadobudnih mehanicara. :mrgreen: (y)
 
Ma samo u kategoriji je i problem.
A1 sam položio prije mjesec dana, samo vožnju, jer sam imao B. To me koštalo 2300 kn. Nisam ni mogao polagat A2, jer ne samo što nema pravilnika, nego nema ni obrazaca za vozačku dozvolu.
A čistu A nisam mogao polagat, jer ovdje kod nas u autoškoli nitko nema motor za to, jer im je dosad bio dovoljan skuter od 125 ccm, s kojim su svi polagali i dobijali čistu A kat, ko je imao godine.

pravilnika još nema. E sad, ako budem ponovo morao polagat i pljunut 2300 za 10 h vožnje i ispit, bogami neću, nego šarafciger u ruke...

 
Johnnyboy said:
Ma samo u kategoriji je i problem.
A1 sam položio prije mjesec dana, samo vožnju, jer sam imao B. To me koštalo 2300 kn. Nisam ni mogao polagat A2, jer ne samo što nema pravilnika, nego nema ni obrazaca za vozačku dozvolu.
A čistu A nisam mogao polagat, jer ovdje kod nas u autoškoli nitko nema motor za to, jer im je dosad bio dovoljan skuter od 125 ccm, s kojim su svi polagali i dobijali čistu A kat, ko je imao godine.

pravilnika još nema. E sad, ako budem ponovo morao polagat i pljunut 2300 za 10 h vožnje i ispit, bogami neću, nego šarafciger u ruke...

1. Tog ima samo kod nas. :palacdolje: No comment. :?
2. Slozio bih se s tobom, ali kad jednom krenes u tuning zeleci malo vise snage i ubrzanja, jedan dan ces ipak htjeti (sigurno) nesto jace, tako da, bojim se da ti ne gine da nekako dođes do te A-kat. :wink: Tako je to, snage uvijek fali... :)
 
Pošto je rijetka biljka da ne otvaram novu temu.
2013 godina 7000km Leader 125 mašina.
Napravljen full servis, svi filteri. Još imam svjećicu promijeniti ali radi kao sat.
Ide odlično.
Mjerio par puta od čepa do čepa 4.5-4.7 lit na 100km po gradu. Dubrovnik, puno stani kreni.
Vidio neki test na njemačkom. Prosjek 4.2 l/km.
Da li je stvarno ta mašina toliko rastrošna?
Imao sam Daelima 125 nije mogao preko 3.5l/km kako ga god vozio.
 
Ili si jako tezak ili nesto ne valja, to da imas 200 pa bi mozda popio... mozda nije nastelan karb ili ventili...
 
Motor pali na zub, ne šuška, ide kako treba da ide, na leru ko singerica.
Raspitam se još malo.. Po knjižici 3.5 što bi možda moglo dignuti za litru
vožnja u Du s dosta stani kreni.

"največe okretaje postiže upravo 125 agregat, te iz tog razloga, vjerovao ili ne ima i najbogatiju smjesu goriva, čak i kad se uspoređuje sa agregatom 200." by joke