Brixton

Jbg Činezi imaju hiper produkciju i upitnu kvalitetu. Osim ako ne rade za zahtjevno tržište. Imam doma neke proizvode kupljene 2000-ih u SAD-u. Kvaliteta odlična, made in China. Slični kupljeni kod nas su davno u smeću završili. Kineski čelik npr.. držim u brodu dva, tri noža uvik. Isključivo Čineze, ostali prohrđaju brzo bez obzira na stainless steel oznaku.

Htjedoh reči da će vrime pokazat oće to valjat, ali ne bi isključio mogućnosti da hoće.
 
Od onoga što je bilo na EICMi 2022, taj Brixton je definitivno najbolje što je ponuđeno od "kineza", realno da je pisalo bilo
što drugo na motorima, prošlo bi. Izgled i komponente kao na Kawi, Suzukiju itd...
 
  • Like
Reactions: diesel power
Nemci ih jako puno voze, znam dosta ekipe i kažu da nekad nikakvih problema

moderni glupi nemac je hipster, pa i sa te strane Brixtoni odgovaraju uz drvosječa košulju, derpe bradu i bosu nogu br 48




Srki
 
Storr mi je fora al 500 kuba meh
 
Ne znam tko im radi agregate, al motori su optički kvalitativno na nivou japanaca kada gledaš detalje. Za razliku od recimo, Royal Einfelda
na kojima se vidi zašto su bitno jeftiniji ( što naravno ne znači da su loši ).
Slažem se.. Izgledaju puno bolje od RE... Moderniji i oćito vozniji...
 
cek, brixton pripada ksr grupi, pripadaju li lambreta i malaguti toj grupi?
ksr je austrijska firma.
Da..KSR je proizvođač Malagutija i Lambrette...Nude Brixton i Motron motocikle na EU tržište...Za neke države su uvoznici Royal Einfiled, Italjet, CF Moto, NIU ...Jedan su od jačih igrača u EU..
 
Najveće mjesto uštede takvih brendova je na agregatu, budući da ostale komponente imaju iz manje više istih izvora. A to je jedino mjesto gdje ne želim da mi se na motoru štedi. Nemam povjerenja da ću s takvim strojem napravit 100 000km uz minimalno održavanje, pa onda posljedično ne bi za njega dao ni približno sličnu lovu kao za japanca.
 
Imamo dvije 125ice u firmi od ove godine, voze se dečki normalno.
 
Last edited:
Možda imaju kvalitetu, možda nemaju. Nema dovoljno motora na tržištu veće zapremine s kineskim agregatima da bi mogao imati neko konkretno mišljenje o tome. Kad kupiš japanca, otprilike znaš koji je faktor rizika.
 
Možda imaju kvalitetu, možda nemaju. Nema dovoljno motora na tržištu veće zapremine s kineskim agregatima da bi mogao imati neko konkretno mišljenje o tome. Kad kupiš japanca, otprilike znaš koji je faktor rizika.
klasika, kinezi se gledaju pod 2-kilometarskim povečalom, iako nema nikakvih dokaza da ne valjaju

KTM, BMW i ostala kvarljiva govna tipa Agusta ili Ducati se mogu raspadat, al to se ne percipira kao kvarljivo. Glavno da ih ima puno, pa je to onda sigurna kupnja😂




Srki
 
Nema dokaza da valjaju, a nedostatku dokaza da valjaju trebaju koštat max 50% sličnog japanca. :mrgreen:

EU brendovi me ne zanimaju, moji motori stoje danima na kiši.:mrgreen:
 
  • Like
Reactions: AnteK
Nema dokaza da valjaju, a nedostatku dokaza da valjaju trebaju koštat max 50% sličnog japanca. :mrgreen:

EU brendovi me ne zanimaju, moji motori stoje danima na kiši.:mrgreen:
odlično. Kinezi imaju kose oči i žderu rižu, rižu jedu guske, dakle Kinezi su isto guske😂

moj Scarabeo 200ie je napravljen u Kini, ima 20 konja iz 181 ccm, 4 ventila i 2 bregaste u glavi, ulje je vidio zadnji put kad sam kupil maslinovo u Sparu, servis samo na televiziji, a vozi se u modu on-off, dakle 0 % ili 100% gasa,

kad bi tak krenul sa dukatijem, raspo bi se nakon 700 km u komade i 3 govnjiva servisa ga ne bi nikad više sastavila

Lastane, jel to znak kvalitete ili moram ić na hranjenje marketingom kod dukati marketing pi*ke u Italiju?





Srki
 
  • Haha
Reactions: Sredju
Referiram se isključivo na motore veće zapremine i uspoređujem s japancima.
Prdekala ispod 500cm me uopće ne zanimaju.
Ti tu guraš neke Dukatije, koji u mom moto-svjetonazoru uopće ne postoje. :mrgreen:
 
odlično. Kinezi imaju kose oči i žderu rižu, rižu jedu guske, dakle Kinezi su isto guske😂

moj Scarabeo 200ie je napravljen u Kini, ima 20 konja iz 181 ccm, 4 ventila i 2 bregaste u glavi, ulje je vidio zadnji put kad sam kupil maslinovo u Sparu, servis samo na televiziji, a vozi se u modu on-off, dakle 0 % ili 100% gasa,

kad bi tak krenul sa dukatijem, raspo bi se nakon 700 km u komade i 3 govnjiva servisa ga ne bi nikad više sastavila

Lastane, jel to znak kvalitete ili moram ić na hranjenje marketingom kod dukati marketing pi*ke u Italiju?





Srki
To je znak praznine među ušima kao i inače. Ti da kreneš s Ducatijem u on-off varijanti ne bi stigo do prvog zavoja.
Srdačno,
Lastan