C1+

clox

Well-known member
Iliti po starom B7+
Ali to su sad ti novi EU propisi.

Sastanak u Slunju u 1100.
MMax i Vjerko su iz Zagreba vozili po kiši, povremeno i jačoj.
Nives i ja dolazimo iz Tounja, iskusili smo par kapi kiše.
U Slunju kiše nema, polazimo nakon kave.
Plan je ući u Plitvička jezera makadamskim putevima i obići neke lokacije.
Na prilasku Plitvicama ispred nas se crni nebo, desno je još gore.
Nastavili smo po cesti, nakon Plitvica lijevo prema Bihaću, pa odmah desno na Plješivicu.
Prošli smo praktički cijelu Plješivicu uzduž, bez penjanja na vrh. Put se spušta na cestu prema D. Lapcu.
U Lapcu dva događaja koja određuju daljnju putanju. Naime, trebali smo prema Ličkoj kaldrmi, pa pregovarat s graničarima i izvodit svašta nešto.
Međutim benzinska u Lapcu se upravo zatvorila, a dobili smo i info da su zatvorene i ostale na predviđenoj putanji.
Drugi, još važniji događaj je nervozno treperenje lampice za ulje na MMaxovom austrijskom poluproizvodu.
Pada odluka da se izvlačimo prema Bruvnu i Gračacu. Em je civiliziranije i prometnije, em smo na putanji večini Cenduraša iz sjevernog dijela zemlje.
Pojeli smo pizzu, odfilozofirali, održali telefonsku sjednicu Endurolaba, pa odlučili da 75% ekipe nastavlja prema jugu, a MMax čeka prikolicu za povratak u Zagreb. Nastavljamo za Knin, pa Hrvace. Tamo se na brzinu rješavamo tereta i idemo na planinarski dom.
Tamo baš i nije bilo previše ekipe. Nakon kave i par cola vraćamo se na spavanje u Hrvace.













(Powered by frubar.net)

 
Dan drugi.
Centralni događaj.
Ponovit ću da mi je trasa bila čisti užitak. Svega taman.
Ajde, zaobišao bi onu livadu s kamilicom kod Drniša, a bogami i alternativni uspon prema Bravčevom dolcu (tu smo već bili i umorni).
Na spomenutoj je livadi Vjerko natukao rebra, pa Nives i ja sami idemo na Prominu, pa tako kasnije i na Dinaru.
Uspio sam se svjeCki izvaliti na kamenju nakon stepenica (početak uspona na Prominu), ali već mi se nakon pola sata prestalo vrtiti  :mrgreen:
Šteta: 3 vezice
Na spuštanju s Promine sam zgazio vlastite naočale, tako da sad više nemam rezerve. Kreten!

Do Knina smo sreli samo Švedića i Zoltana, LBev trag smo vidjeli ispred. Počeli smo ozbiljno sumnjati da je društvo pretjeralo prethodne noći.
Na Dinari srećemo malo veću ekipu.
Pola sata nakon dolaska na p.d. počinje kiša, tako da se opet nismo uspjeli napiti.

Tu moram naglasiti da nam je najviše nedostajala glazba ekipe s mora.
Sva sreća da je u Hrvacama bio dernek povodom pobjede na Vukovarskoj Alki (Alci?). Sad sam puno bolje upoznat sa repertoarom izvjesnog umjetnika M.P.(T.)



















(Powered by frubar.net)


 
Treći dan je počeo sa dosta kiše. Iako je na kraju ispalo da je poslije i nije bilo, asfaltom smo potegnuli do Livna.
Tamo smo malo zagazili na trasu B2, toliko da osjetimo blato pod motorom.
Apartman je ispao toliko udoban da smo ostatak popodneva i večeri proveli gledajući TV i isprobavajući modove masažne kade.





(Powered by frubar.net)
 
clox said:

Pa ti si koliko vidim sve izvrtio! Ponosan sam  :0648:
Očekivao sam da će biti njurganja, 'sovanja i tako to.  :mrgreen:
 
lb said:
Pa ti si koliko vidim sve izvrtio! Ponosan sam  :0648:
Očekivao sam da će biti njurganja, 'sovanja i tako to.  :mrgreen:

Znam da se to od mene očekuje, ali jednostavno sam bio dobro raspoložen, Nives također.
Čak sam na nekim dionicama vozio na 'svi smo mi LB' način  :mrgreen:
Preskočili smo off od Knina do Dinare, prošao sam 600x, znam sve šarplanince i tornjake putem.
 
clox said:
Znam da se o od mene očekuje, ali jednostavno sam bio dobro raspoložen, Nives također.
Čak sam na nekim dionicama vozio na 'svi smo mi LB' način  :mrgreen:
Preskočili smo off od Knina do Dinare, prošao sam 600x, znam sve šarplanince i tornjake putem.

Vidi stvarno!  :shock: Povlačim sve što sam rekao!!  :mrgreen:
 
Četvrti dan nam je dobar poput drugog. Nakon N pokušaja u proteklih 2 godine napokon se sve poklopilo da možemo na B2. Odnosno Dinaru sa BiH strane. Na jezeru smo već bili.
Penjemo se mi tako sa kompletnim teretom na motoru i sve si mislim kad će ta najavljena teška dionica.
I tu mi se odLJepio motor  :mrgreen:
Nemam pojma kako  :LOL:


Sutradan smo ga opet zalijepili.


Sad je pravi trenutak da napravim na motoru sve što već mjesecima odgađam.








 
Ostatak penjanja nije se ništa odlijepilo.
Priroda je prekrasna. Bilo bi šteta to ne vidjeti.
















Čak smo naišli i na 2 metra snijega.


Malo kasnije stajemo zbogg zdravog obroka.


Priroda sada izgleda malo drugačije, ali jednako lijepo.














 
Počinjemo nailaziti na mjesta gdje izvlače drva, nakon toga i na ljude i strojeve.
Ne znam odkud ta ideja o ljekovitosti blata, ali znam da su žene naročito podložne takvim mmanipulacijama.
Bez najave:
















Par kilometara prije kraja trase nailazimo na prepreku.
Malo smo je i pomakli, nije da je uz malo truda nismo mogli i proći, ali stvar je u tome da je zadnjih nekoliko kilometara vidljivo da nitko nije taknuo cestu od zime. Drveća po cesti posvuda. Rezoniramo da postoji dobra šansa da naiđemo na još teže savladivu prepreku.


Krećemo čelom nazad, opet uz sve šlepere i strojeve kojima ne znam ime.


Spuštamo se na cestu i idemo na kavu u neku birtiju. Krivo! Ispred birtije. Ubili bi nas da smo ušli.
Policajka na granici bila je blago osupnuta našim izgledom, ali EU propisi ne predviđaju zabranu ulaska blatnim spodobama.
U Kninu prvo idemo na samoposlužnu auto praonu, a nakon toga na hitno skidanje mokre odjeće u hotel.

Rezime:


(Powered by frubar.net)
 
U hotelu u Kninu nismo prvi put, ali soba je ovaj put najmanja.
Vikendom nije frka, ali radnim danom je sve popunjeno građevinskim šljakerima.
Silazimo na doručak (dječje radosti i KAVA). Kad tamo katastrofa; crko je aparat za kavu.
Ipak smo našli dobru kavu parsto metara dalje.

Od silne sreće uzeli smo 2put.

Krećemo iz Knina LBevim trackom. Lijep makadam slijedi prugu.






Poslije prepoznajemo dio puta sa B5.




Tankiranje u Gračacu. Vjetar je jak, hladno je i nebo je sumnjivo.
Ajmo mi odvalit' po cesti što više.
Onda je počela kišurina. Nismo se mogli usuglasiti kako to riješiti. Vjerko najbržim načinom nastavlja prema Zagrebu, a mi se odlučujemo na zabranjenu cestu u Plitvička jezera.
Odluka je bila dobra, jer se tu manje osjeti kiša, a manje je i hladno.
Na kraju je ispalo da smo se uskoro izvukli ispod oblaka.










Put nas vodi do Vrhovina, pa Rudopolja, pa uz prugu. Tu nailazimo na drvo. Sva sreća da je na mjestu gdje ga je moguće zaobići. To u Lici nije često slučaj.
Vidim tragove motora koji je već obilazio, provjeravam s Yamadadom...on je.












https://www.youtube.com/watch?v=uphh9CguDag

https://www.youtube.com/watch?v=KIYTcg0LWz8

Opet prolazimo kroz P.J., izlazimo nedaleko Saborskog.




Pranje motora u Josipdolu i stižemo do vikse.

Rezime:


(Powered by frubar.net)

 
998B5F2B-3AA1-5246-9D87-41B35790272E_thumb.jpg


:LOL: :LOL: :LOL:

10 vijaka, od toga 6 (7?) različitih tipova, jedan okrenut naopako i DUCT tape. Vizir iz dva dijela i motor "ofarban penzlom".
Šteta što nisu vidljivi handguardsi da se vide vezice i žica.
Ti si legenda, i nikad se ne mogu načuditi tehničkim rješenjima koja su dovoljno dobra da funkcioniraju ali su istovremeno užasno grda  (y)
Kao da ti je Grunf u rodu hehe.
 
Tri vizira, ali nema veze.
Sad više ne znam to oko šerafa, ali sve mi se činilo logično kad sam ih stavljal  :mrgreen:
 
clox said:

Pica si i dio od doma istočno do Rumina jer si spava u Hrvacama i stoga si prvi na listi za pribit kad se Banjan vrati sa broda.
Jedino te može izvuć repertoar MPT-a


P.S.
Hvala za lipo popijenu prvu jutarnju kavu  (y) (y) (y)
 
kubik said:
998B5F2B-3AA1-5246-9D87-41B35790272E_thumb.jpg


:LOL: :LOL: :LOL:

10 vijaka, od toga 6 (7?) različitih tipova, jedan okrenut naopako i DUCT tape. Vizir iz dva dijela i motor "ofarban penzlom".
Šteta što nisu vidljivi handguardsi da se vide vezice i žica.
Ti si legenda, i nikad se ne mogu načuditi tehničkim rješenjima koja su dovoljno dobra da funkcioniraju ali su istovremeno užasno grda  (y)
Kao da ti je Grunf u rodu hehe.

što bi se reklo, bitno da radi  :mrgreen: :mrgreen:
 
Evo napokon sam se riješio tog ružnog DUCT tapea.
Oklop je doveden u gotovo originalno stanje.  (y)
Jedino što ga iduće godine opet moram prepemzlati, jebiga.


:jesus:
 

Attachments

  • 20170626_155619_1498487968752.jpg
    20170626_155619_1498487968752.jpg
    240.5 KB · Views: 129
  • 20170626_155642_1498487968670.jpg
    20170626_155642_1498487968670.jpg
    287.2 KB · Views: 121
  • 20170626_155709_1498487968433.jpg
    20170626_155709_1498487968433.jpg
    233.7 KB · Views: 127