Cagiva Elefant 900ie-lucky explorer

Status
Not open for further replies.

Elias

Well-known member
Zna li tko povijest ovog motora??
Vrijedi li on tih novaca??

http://www.njuskalo.hr/enduro-cross-motori/cagiva-elefant-900-cm3-oglas-1734955
 
Elias said:
Zna li tko povijest ovog motora??
Vrijedi li on tih novaca??

http://www.njuskalo.hr/enduro-cross-motori/cagiva-elefant-900-cm3-oglas-1734955

Zver!
Ako se ne varam to je Ducatijeva mašina unutra....pa ti procijeni..... :mrgreen:
 
Znam i sam da je ta makina unutra, samo koliko je to pouzdano, elektrinika nije baš nešto bila top.
 
San snova prije 12-15 godina  :slinavac:

I tada je bilo problema nabavom dijelova, mislim da su danas čista egzotika  :(
 
Kultni model , dobar maxi enduro , Ducati ko Ducati a te mašine su im jedne od boljih .
Ako te krpa kupi .
 
Elias said:
Zna li tko povijest ovog motora??
Vrijedi li on tih novaca??

http://www.njuskalo.hr/enduro-cross-motori/cagiva-elefant-900-cm3-oglas-1734955
majko mila koja cijena, razumijem ja sve, egzotika ko egzotika, ali ovo je čini mi se puno previše
 
MOONSHIELD said:
majko mila koja cijena, razumijem ja sve, egzotika ko egzotika, ali ovo je čini mi se puno previše

OK sa cijenom je, kako bi rekao jedan moj frend, ušao optimistično, ali i većina današnjih maxi endura se po voznim osobinama i univerzalnosti može sakriti iza ovog slonića.

 
Imao sam ga priliku voziti zahvaljujući prijatelju koji ima dva komada (!). Lijepi komad motora, lako bih se mogao priviknuti na njega.

Postoji jaka međunarodna zajednica vozača Elefanta, vrlo aktivna i povezana, tako da nabavka dijelova nije nikakav probem, a motor je odlična baza za dorade (ovjes, amortizacija, motor...).
 
Ajde onda dylan još malo utisaka sa vožnje.
 
Nemam iskustva s velikim enduro motorima, pa ne mogu uspoređivati i ocjenjivati Elefanta naspram adekvatne konkurencije, ali meni se svidjelo način na koji Elefant pegla cestu. Vozio sam ga po cesti izrazito loše kvalitete i imao sam osjećaj da jednostavno lebdim iznad nje na jastuku od perja! Zavoje prolazi plivajuće, mekano, ali bez nećkanja i precizno ide kroz zavoj i naginje se rado, ali ga treba malo čvršće držati i voditi. Lijepo ubrzava i dobro koči, ali sve radi nekako mekano, uz blago ljuljanje. Uglavnom , to mekano ljuljanje je meni prevladavajući dojam na tom motoru.

Wernerovi motori su serijski, '93. i '94. godište, s oko 40 Tkm (stvarnih) kilometara. Problemi za koje znam su sitnice oko osigurača (vjerovatno bi bilo dobro na punoljetnim motorima promjeniti instalaciju), Werner je imao problema s pumpom goriva, pa nosi sa sobom rezervnu. Drugog Elefanta, kojim se uglavnom služi njegov prijatelj Uwe, kupio je povoljno prije nekoliko godina, na mobile.de se uvijek vrti nekoliko primjeraka više ili manje sačuvanih.

Jedan Šveđanin kojeg sam upoznao ljetos, koji je vozio valjda sve modele Cagive najviše hvali model Elefant 750 kao najbolji i najpouzdaniji motor iz cijele serije.

Uglavnom, na susretima Elefanta nagledao sam se svakakvih motora, od blistavih kao iz salona, do zapuštenih rat-bikeova, ali njihovi iz vlasnici obožavaju  i usprkos nekih talijanskih mušica i šlampavoća teško se rastaju os njih. 
 
Dylan said:
Nemam iskustva s velikim enduro motorima, pa ne mogu uspoređivati i ocjenjivati Elefanta naspram adekvatne konkurencije, ali meni se svidjelo način na koji Elefant pegla cestu. Vozio sam ga po cesti izrazito loše kvalitete i imao sam osjećaj da jednostavno lebdim iznad nje na jastuku od perja! Zavoje prolazi plivajuće, mekano, ali bez nećkanja i precizno ide kroz zavoj i naginje se rado, ali ga treba malo čvršće držati i voditi. Lijepo ubrzava i dobro koči, ali sve radi nekako mekano, uz blago ljuljanje. Uglavnom , to mekano ljuljanje je meni prevladavajući dojam na tom motoru.

Wernerovi motori su serijski, '93. i '94. godište, s oko 40 Tkm (stvarnih) kilometara. Problemi za koje znam su sitnice oko osigurača (vjerovatno bi bilo dobro na punoljetnim motorima promjeniti instalaciju), Werner je imao problema s pumpom goriva, pa nosi sa sobom rezervnu. Drugog Elefanta, kojim se uglavnom služi njegov prijatelj Uwe, kupio je povoljno prije nekoliko godina, na mobile.de se uvijek vrti nekoliko primjeraka više ili manje sačuvanih.

Jedan Šveđanin kojeg sam upoznao ljetos, koji je vozio valjda sve modele Cagive najviše hvali model Elefant 750 kao najbolji i najpouzdaniji motor iz cijele serije.

Uglavnom, na susretima Elefanta nagledao sam se svakakvih motora, od blistavih kao iz salona, do zapuštenih rat-bikeova, ali njihovi iz vlasnici obožavaju  i usprkos nekih talijanskih mušica i šlampavoća teško se rastaju os njih.  

Thanks to
Marco's quick internet research he realized the fuel pump
was the same as used in a 1990's Ford Mustang (with a
little modification) ... off to the parts store we went and sure
enough they had the part.  Not bad for finding a fuel pump to
a 16 year old Ducati, less than 10 miles from home and on
a Sunday.  After installing the new fuel pump the bike fired
almost immediately

http://endless-horizons.net/efi/efi.htm

http://elefant.endless-horizons.net/

http://www.nydesmo.com/900_lucky_explorer.html
 
a u kako zanimljiva sjecanja na elefaticu ( ali 650 i 750) jest da mi 650 pojela živce sa elektronikom ali bila je gušt za vozit....samo kad si je skužio ko urica je radila :mrgreen:
 
M900 said:
http://endless-horizons.net/efi/efi.htm

http://elefant.endless-horizons.net/

http://www.nydesmo.com/900_lucky_explorer.html

Jedan od najaktivnijih foruma je onaj njemačkih Mahouta. Stranicu je pokrenuo pokojni Alex Fischer, koji je zaslužan i za ideju organiziranja međunarodnih susreta vlasnika Elefanta. Forum je na njemačkom, no velika večina članova odlično vlada engleskim, tako da eventualna komunikacija ne bi bila problem.

http://www.alexfischer.de/index.asp
 
ovdje sam pisao o sličnom modelu pa koga zanima
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,171400.0.html
 
Ovo bi mogao biti Gordanov Elefant. Pisao sam o njemu 2007., no promjenom foruma ti stari članci su nestali, ja slike više ne mogu naći a s Gordanom sam izgubio kontakt.

Znam sigurno da je Gordan već tada ugradio vodom hlađenu mašinu s Ducati ST2.

Možda Dr.Chala još kontaktira s Gordanom.
 
Dylan said:
Ovo bi mogao biti Gordanov Elefant. Pisao sam o njemu 2007., no promjenom foruma ti stari članci su nestali, ja slike više ne mogu naći a s Gordanom sam izgubio kontakt.

Znam sigurno da je Gordan već tada ugradio vodom hlađenu mašinu s Ducati ST2.

Možda Dr.Chala još kontaktira s Gordanom.

Pojavi se tu i tamo u Pit Stopu.  :mrgreen:
 
Pozdrav svima, a posebno poznatima Dylan, M900 i Lolo...priča se da se priča o slonovima pa me evo...ovo je moj elefant, i na videu i na slici, na kojoj je nokautiran od vatrogasnog TAM-a stopedesetke ali izvan životne opasnosti, i već se lagano oporavlja (y)
 
Status
Not open for further replies.