Cargo prijevoz

Chile

Member
E vako... pitanjce....
Treba mi avionski cargo prijevoz za motor, sa Plesa ne postoji cisti cargo vec samo sa putnickim avionom, sto znaci da moram sve tekucine isipati iz motora ukljucujuci i ulje od kocnica i kvacila, te motor se vozi polegnut na bok u kutiji a i jako je skupo.
Da li tko zna za aerodrome u Ljubljani i Beču da li oni imaju cisti cargo? Kakvi su uvijeti i sl?

Treba mi do Amana ili do Caira?
 
Mislim da air cargo nema veze sa aerodromom nego su takva pravila za sve neovisno od kuda, kako i zasto
 
Točno tak.  (y) Tekućine se na velikim visinama smrznu!  :jesus:  A transport avionom je uvijek skup.  :wink:
Odeš lijepo tam avionom ili se pridruži nekoj rent ekipi i deri njihove drle po pijesku.Čital sam negdje da 7 dana uništavanja njihovih drli s klopom,ćorkom i transportom košta oko 1500 ojra.  :shock: Pitaj Super Juru,on ima više info glede navedenog!  (y)
 
dr.chala said:
Točno tak.  (y) Tekućine se na velikim visinama smrznu!   :jesus:  A transport avionom je uvijek skup.  :wink:
Odeš lijepo tam avionom ili se pridruži nekoj rent ekipi i deri njihove drle po pijesku.Čital sam negdje da 7 dana uništavanja njihovih drli s klopom,ćorkom i transportom košta oko 1500 ojra.  :shock: Pitaj Super Juru,on ima više info glede navedenog!  (y)

Nema veze sa smrzavanjem vec sa time sto ulja imaju nagrizajuca svojstva pogotovo kociona tj. UKW i s tim su zabranjena.
Nije mi plan drlati samo po pijesku vec proci Egipat, libiju , Tunis i vratit se preko italije....Kako sam vec obisao Siriju i Jordan ne da mi se ponovo ici preko tih zemalja, pogotovo zato sto sam ogranicen sa vremenom.
I ima veze sa aerodromom, bar su mi tako rekli na cargo terminalu na Plesu.
Navodno da je Beč puno jaci u tom dijelu transporta, a i Ljubljana
 
dr.chala said:
Točno tak.  (y) Tekućine se na velikim visinama smrznu!  :jesus:  A transport avionom je uvijek skup.  :wink:
Odeš lijepo tam avionom ili se pridruži nekoj rent ekipi i deri njihove drle po pijesku.Čital sam negdje da 7 dana uništavanja njihovih drli s klopom,ćorkom i transportom košta oko 1500 ojra.  :shock: Pitaj Super Juru,on ima više info glede navedenog!  (y)
istina da se tekucine smrznu, al prije da postoji mogucnost od prsnuca zbog pada tlaka. tocno se to desilo frendu kad je htio dofurati bocu crnjaka iz spanjolske - sama se odcepila
 
Ništa se ne smrzava, osim ako ima nekakva rupa na avionu :shock:, a tlak nema nagli pad nego rast, tek nakon polijetanja se avion stavlja pod tlak i to sličan onom kakav je na 2500-3000m, pa tlak raste pri spuštanju...

No nazad na temu...evo našao sam Egypt Air Cargo, koji počinje letjet iz Franfurkta za Cairo od 1.11.08. a sada već lete iz Ostenda(Belgija), više informacija na linku ispod. :wink:


http://www.egyptair.com/English/CargoTracking
 
easy156 said:
Ništa se ne smrzava, osim ako ima nekakva rupa na avionu :shock:, a tlak nema nagli pad nego rast, tek nakon polijetanja se avion stavlja pod tlak i to sličan onom kakav je na 2500-3000m, pa tlak raste pri spuštanju...

No nazad na temu...evo našao sam Egypt Air Cargo, koji počinje letjet iz Franfurkta za Cairo od 1.11.08. a sada već lete iz Ostenda(Belgija), više informacija na linku ispod. :wink:


http://www.egyptair.com/English/CargoTracking

E ovo je vec nesto....hvala na linku :wink:
Naravno ako tko ima jos koju informaciju....dobro dodje svaka
 
Zašto onda motor mog prijatelja,koji je sletio u Frankfurt iz USA,nije htio upaliti pola dana?  :misli:
 
loki kad riješiš ovaj problem javi razvoj situacije.  :wink:
 
Prevoz avionom je preskup. Prošle godine sam platio iz Kathmandua do Istanbula oko 2000 eura. Treba pripaziti, jer uvijek kažu puno nižu cijenu. Moja početna bila je 1200 eura. Na to sam pristao, ali kada smo motor spakirali u kutiju, slijedilo je vaganje i mjerenje sanduka, a tada više nije bilo 1200 nego 1700 eura. a nitko i nije spomenuo da treba još platiti razne troškove na aerodromu u Kathmanduu i Istanbulu. A kada je motor jednom spakiran i kada sam shvatio koliko to zapravo košta, bilo je prekasno. nikakva svađa više nije pomogla.....
 
Da, a da ne govorim koliko treba vremena i živaca potrošiti za to. U Istanbulu sam preuzeo motor bez goriva i sa ispuštenim gumama. Koga sve to zanima, neka pročita zadnji dio moga putopisa NEPAL u predz. broju Motopulsa...
 
darkofj said:
Prevoz avionom je preskup. Prošle godine sam platio iz Kathmandua do Istanbula oko 2000 eura. Treba pripaziti, jer uvijek kažu puno nižu cijenu. Moja početna bila je 1200 eura. Na to sam pristao, ali kada smo motor spakirali u kutiju, slijedilo je vaganje i mjerenje sanduka, a tada više nije bilo 1200 nego 1700 eura. a nitko i nije spomenuo da treba još platiti razne troškove na aerodromu u Kathmanduu i Istanbulu. A kada je motor jednom spakiran i kada sam shvatio koliko to zapravo košta, bilo je prekasno. nikakva svađa više nije pomogla.....

Zanimljivo, jer kad smo se BedoMedo i ja malo zainteresirali za prijevoz motora avionom u New York pisale su točno cijene ovisno o kilaži. Ako se ne varam povratna cifra za ZZR-a bi bila cca 2500 dolara... u svakom slučaju ako tko ima info o toj relaciji (ZG-NY /općenito istočna obala usa/-ZG) neka slobodno kaže  :mrgreen:
 
kisikana said:
Zanimljivo, jer kad smo se BedoMedo i ja malo zainteresirali za prijevoz motora avionom u New York pisale su točno cijene ovisno o kilaži. Ako se ne varam povratna cifra za ZZR-a bi bila cca 2500 dolara... u svakom slučaju ako tko ima info o toj relaciji (ZG-NY /općenito istočna obala usa/-ZG) neka slobodno kaže  :mrgreen:

Mislim da je ipak razlika pošiljka iz EU u SAD i iz Nepala u Tursku. Ak ništ
drugo, bar u ozbiljnosti pristupa poslu i mogućim kombinacijama.
 
Iz USA, probaj MC Express iz Kanade.  Pricaj s Gail. Zadnja informacija koju sam imao je bila iz Toronta za bilo koju "vecu" zracnu luku u Europi, $1600. Kad sam prije 2 godine rjesavao sebi transport, bilo je $1200 plus $600 za osobnu kartu.  Napravis rezervaciju mjesec-dva prije (mislim da se da neki polog ili kartica za garanciju), dovezes motor na aerodrom, otkvacis bateriju i ispraznis rezervar i s njim na avion.  Ako je moguce ostavis dovoljno benzina unutra da mozes to benzinske kad sletis.  Sletis na odrediste, pokopcas kablove, rjesis papire i to je to.
Kuzim da je Azija vjerovatno teza.  MCE ovo radi vec godinama i nije neki veliki problem.
Kad sam trazio transport gledao sam i brodove kao Ro-Ro i sl.  Bilo je jeftinije u pocetku ali kasnije imas troskove brokera i druge stvari u luci, avion je ispao mozda $100 vise, i nisam morao cekat 2-3 tjedna na brod.
Mislim da mozes napravit istu stvar iz Europe za Sjevernu Ameriku.

z
 
dr.chala said:
Zašto onda motor mog prijatelja,koji je sletio u Frankfurt iz USA,nije htio upaliti pola dana?  :misli:


  zbog jet-laga , a zast bi drugo, umorio se  :mrgreen:

  tesko da ce ti se ista smrznuti u cargo avionu jer je komplet kabina i cargo prostor presuriziran i grijan,
  pa otprilike kakav je zrak u putnickoj kabini isti je u cargo compartmentu, i za vrijeme leta isti zrak cirkulira
  po cijeloj zapremini trupa aviona....
 
  razlog zasto u cargo kompanijama uvjetuju ispustanje svih tekucina iz motocikla jest fire hazard,
  jer nesmijes u kargo stavljati zapaljive stvari, ukljucujuci benzine ulja i maziva,
  odnosno smijes ali kao takva moraju bit u posebnom zastitnom pakiranju, i to se naravno posebno placa...


  nisu staklene boce u prtljazi pukle zbog razlike tlakova, nego zbor njezne ruke torbara koji utovaraju i istovaraju
  torbe koji svakodnevno obaraju nove rekorde u brzini i udaljenosti izbacaja raznoraznih torbi  :mrgreen: