Cb 1300 s

Kesi

Active member
Pozdrav, primijetio sam problem na cb-u
Pri brzini manjoj od 70 km na sat ako pustim ruke s volana uhvati onaj "tank slaper" u roku sekunde, preko 70 stoji ravno.
Vilica servisirana, ovjes originalan, stavio nove gume, ista stvar
Sve vide i ostale stvari zategnute, ravne i na svom mistu
Molim bez komentara da onda prestanem oustati ruke s volana jer cisto sumnjam da je ovo normalna pojava
Hvala
 
Ista stvar mi je pala na pamet ko i Igoru, možda balans kotača, ali sumnjivo mi je kaj je samo ispod 70. check check i double check cijelog prednjeg kraja, možda nekaj falša za navoj-milimetar!? Jel se čuju bremze kad su otpuštene?
 
Lezaji provjereni, cakum pakum
Bremze se ne cuju, tokom servisa vilice su pociscene ,provjerene i utegnute
Gume montirane u auto antonio kod mall-a
Probam bez kufera
 
To dosta motora radi,pokušaj raspustiti vilice i onda ponovno steggnuti .Tijekom vremena mogući su maleni pomaci !
 
Ne diraj vilice samo gubis vrijeme.. Stvar je u kuferu i u prednjoj gumi. GSX 1400 ima identican problem. Ja sam na svome promjenio kompletan ovjes (stavio Hyperpro progresivne opruge, gusce ulje, druge tvrde opruge nazat) i dalje je bilo prisutno to izrazeno plesanje volana. Stvar je malo bolja ako stavis touring gumu sa tupljim profilom naprijed ali dok god imas kufer to ce ti se dogadati. Ako se igras sa prednjim ovjesom plesanje ce se javljati na drugim brzinama. Uspio sam stelovanjem dovesti da pocne tresti vec oko 55 km/h. Pomirio sam se s time i to stavio pod karakter motora.
 
Zanimljiva teorija
Stavia movu mitas touring na 2.5, vilica prednja je malo tvrde namjestena, zadnji ovjes dosta vise stegnut jer se nerijetko vozim u dvoje, a sam imam 130 kg, a put je katastrofa
Probat cu bez kofera danas pa bas javim
 
Jesi li i sa prethodnom vrstom/markom/modelom guma ima isti problem (pretpostavljam da je kufer od ranije na motoru)?

Pitam iz razloga šta je (po meni, iz osobnog iskustva) prije razlog guma nego kufer (ako je sve ostalo provjereno ispravno).

Da sad ne idem u detalje, na novim gumama speed wobble na 150-160 km/h, do te mjere da triba kočit zadnjom za ga smirit.
S kuferom, bez kufera, ista stvar.
Istrpija sam dok nije tribalo minjat gume, prominija marku, i problem nesta.

Go figure.
 
Jesi li i sa prethodnom vrstom/markom/modelom guma ima isti problem (pretpostavljam da je kufer od ranije na motoru)?

Pitam iz razloga šta je (po meni, iz osobnog iskustva) prije razlog guma nego kufer (ako je sve ostalo provjereno ispravno).

Da sad ne idem u detalje, na novim gumama speed wobble na 150-160 km/h, do te mjere da triba kočit zadnjom za ga smirit.
S kuferom, bez kufera, ista stvar.
Istrpija sam dok nije tribalo minjat gume, prominija marku, i problem nesta.

Go figure.
Mislio sam i ja da su gume jer sam zadnju podera skoro do zica, a prednja je bila dobra, samo jebeno stari dot
Otisa, namontira nove, izbalansirali, ista stvar, evo kufer radio problem
 
  • Like
Reactions: Shepa
Ja sam imao isti slučaj na FZ1 i na još nekim motorima prije. Uvijek je bio problem u kuferu i utezima volana.
Maknuo kufer i stavio original utege volana i sve OK.
To je čest slučaj.
Većinom sam ga riješio ugradnjom amortizera volana.
 
  • Like
Reactions: Kesi
Bia je strucnjak za kufere na ovom forumu, prije 2-3miseca...testira ih je svaki dan.kaufland-lidl-spar-do doma.
Da je tu, moga bi i on bacit koju pametnu.

Bog! Ista stvar na mom XX-u! Sa kuferom je zna zatrest tako negdi oko iste brzine bez kufera sve 5! Alo ako držiš volan i jednin prston, ostane miran! Samo nesmiš dizat ruke👍!
 
  • Like
Reactions: Kesi