CB400F - projekt za zimske dane

U http://www.chrom.hr/

Kažem, rade OK poso, ali kad sam čuo ponudu za sve dijelove koji me zanimaju , skoro sam srčani udar dobio.  :shock:

Tako da ću dati kromirati samo ono što ne mogu kupiti.



 
kiki.o said:
Skinuo sam boju s tanka, te ga dao izravnati(bila je udubljena lijeva strana tanka). Slijedi čićenje i zaštita tanka iznutra sa POR15. Da li je tko imao iskustva i da li se pokazalo otporno i ucinkovito na duže staze?

Ja odradio ljetos oba rezervoara......savršena stvar.

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,142834.msg4650001.html#msg4650001
 
Por 15. Odlična stvar i preporučio bi je svakome ko ima problem sa rezervarom (y)
 
Nero said:
https://www.facebook.com/groups/SekoRejsingJDMteam/permalink/1219414748079237/ 

14441078_10154669015458729_6435699368803798604_n.jpg


14352009_10154669014153729_3039921573768372998_o.jpg


14444993_10154669015648729_5867064786880861630_o.jpg
priprema jako  losa ............na prvoj slici bilo je ostecenje  koje nije sanirao kako treba, tj. var mu jako los  i rupicast ako je vario TIGom nije uzeo adekvatnu elektrodu ,umesto AlMg  koristio je AlSl  i zato  se pojavile rupice na mestu gde je varena.Uvecini slucaja dvodelne felne su Magnezijumske  ,priprema srednjeg dela felni losa...  sa unutrasnje  strane  se vidi  jedan  sliv od predhodnog farbanja  i  nabubreli sloj  na par mesta ,jer je krenula oksidacija  koju je trebao da ocisti i spremi za plastifikaciju ,u takvim situacijama  se  peskari deo da bi bilo profesionlno odradjeno ............
 
mario x said:
Por 15. Odlična stvar i preporučio bi je svakome ko ima problem sa rezervarom (y)
Jeli ima to po Hrv kupiti ili triba naručivati iz vani?
Ja moram rezervoar od Citroen DS-a raditi pa me zanima.
 
warcraft said:
Jeli ima to po Hrv kupiti ili triba naručivati iz vani?
Ja moram rezervoar od Citroen DS-a raditi pa me zanima.

Nema.... iz njemačke ti je naj bliže
 
Evo nije da se ne radi, samo ide sporo.

Trebam negdje pjeskariti sodom ili parom, ima li tko iskustva?

U međuvremenu, dva pera su bila potrgana, jedan je bio, a jedan sam ja prilikom vađenja iz rame pojebo, pa sam dao momcima kod Blažićevića(?)u Savskom Gaju da mi to navare i poprave. Još ću ja to malo estetski doraditi i ide na pjeskarenje i farbanje.

Složio sam si i mali nosač za mašinu da mi je lakše baratati dok je na stolu.
DSC_0349_zpsw06kwtao.jpg


image-0-02-05-a40d4a2947f416b3281d9a2ad42abb2f6db531b5534dcd5a67c2a848cf48cf71-V_zps8uxhiwvv.jpg


DSC_0026_zpsxwsjgrhw.jpg


Eto toliko zasad, dalje kad nađem nekog ko je voljan radit i odgovarat na mail  :mrgreen:

Kiki
 
  • Like
Reactions: bigedo
kiki.o said:
pa sam dao momcima kod Blažićevića(?)u Savskom Gaju da mi to navare i poprave.


Božićević......legenda (y)

btw....šta su ova četiri velika šarafa na poklopcu ventila? Ako dobro vidim ima ih i sa druge strane.....
 
Medic said:
Božićević......legenda (y)

btw....šta su ova četiri velika šarafa na poklopcu ventila? Ako dobro vidim ima ih i sa druge strane.....
stelanje ventila?
 
angelo.ma said:
pravi si mazohist, malo ti je šta imaš Ducati pa još posla za šarafanje tražiš  :uff: :mrgreen:
Pričaj ti šta oćeš, al otkako imam Dukca, nemam šta šarafat.  :jesus:

(ustvari nisam imao ni na Hondama, ali Dukca neću znat sastavit :LOL:)
 
  • Like
Reactions: bigedo
kiki.o said:
Pričaj ti šta oćeš, al otkako imam Dukca, nemam šta šarafat.  :jesus:

(ustvari nisam imao ni na Hondama, ali Dukca neću znat sastavit :LOL:)
baš obrnuto,dukac je puno,puno jednostavniji za sastavljati od honde,(bar meni) (y)
 
Uf prošlo je ohoho otkako sam u  ovoj temi tipkao... Doduše, nemam ni sad baš puno za pokazat, ali barem je krenulo sastavljanje, umjesto do sada, samo rastavljanja....  :LOL:

Uglavnom, što se tiče mašine, nisam se qrca maknuo s mrtve točke. Još čekam i tražim gdje ispjeskariti parom/sodom, a za to vrijeme ću rješavati neke druge stvari malo po malo.

Disk sam skinuo, jedva. Valjda niti jedan šaraf  na motoru ne ide dole iz prve, sve zahtjeva neke fine alate tipa macole, poluge, flekse, bušilice i sl.... Pošto je disk u dobrom stanju, neće ići novi nego ću ovaj osvježiti i očistiti i ide gore nazad.

Boja je skinuta sa nekim talijanskim gelom za skidanje boje




Pofarbano sa Dupli-color termo bojom, i zapečeno u pećnici.



Rastavio sam i pumpu goriva, u dobrom je stanju, očistio te također pofarbao termo bojom, pa zapekao. Ne zbog temperature, nego što bi nakon toga trebalo biti dosta otpornija na benzin. Oćel bit tako, vidjet  ćemo.



Sastavio sam i mostove. Novi ležajevi, mast, novi šarafi... Ko novo.



Sastavljena i centralna nogara. Podmazano, nogara plastificirana, feder kupljen novi. Iskreno ne znam niti hoću li je zadržati jednom kad završim, ali za sada neka ostane, puno mi je lakše raditi i sastavljati sa centralnim nogarom nego li sa štenderima.



Ista stvari sa zadnjom vilicom. Podmazana, plastificirana, te složena nazad gore.

Trenutačno stanje(uz četveronožnog nadglednika). Stvari napreduju polako. Ovim tempom ću ga završiti taman do penzije, ali eto... Nije žurba. Imam šta vozit dok po ovome šarafam, pa nije bed.




Eto toliko ,nadam se da će nadalje objave biti ipak nešto češće.  :mrgreen: