CB400F - projekt za zimske dane

kiki.o

Well-known member
Evo nakon duuge potrage, napokon dopeljao doma CB400F, model 75.e

Da nije fourka u pitanju, vjerojatno bi se okrenuo i nazad za Zagreb a ne kupio tu nakaradu al ajde.

Ovo je školski primjer kakav bajk ne kupit, od vlasnika, održavanja, općeg stanja motora... :shock:  Al jbg čuje se jebeno i to me kupilo.  :0648:

Dakle ono što ne valja :
kvačilo
kočnice
gume
lanac
karburatori
struja
akumulator
tank

Ono što valja:
Mašina pali iz prve(kurbla)
Čuje se jebeno
Ima papire

I to je to...  :LOL: :LOL:

Uglavnom , već dugo oću si složit neki cafe, pa ćemo vidjet, ovo je prava prilika za složit nešto takvo. Imam motor za svaki dan, ovo bi više trebalo poslužit za zanimaciju i izradu bajka po svojim željama.  (y)

Prvi problemi za riješit....

1) kvačilo proklizava
2) ne vrti preko cca 7-8 000 rpm

Bez obzira na probleme, lijepo se vozi i prekrasno se čuje. Jednog dana kad i ako ga složim kako treba, bit će idealan motor za grad  (y)

Uglavnom malo po malo, kako ću raditi tako ću i okačit slike  u ovu temu.

K.
 
  • Love
Reactions: SpoRRi
kiki.o said:
Uglavnom malo po malo, kako ću raditi tako ću i okačit slike  u ovu temu.

K.

Ajd bar ćemo imati štiva za zimu  (y)

Btw jeli to ona Honda iz okolice Rijeke..

 
Da je 750 ili 550 bilo bi mi žao, ovako je samo dobra baza za cafea...

Nije iz Rijeke, iz Pule je. Već je bila u oglasniku cca 2 godine sa prekidima malo je malo nije i tak, pa evo konačno sam pregrizao i dopeljao ga kući. (y)
 
Al složi nešt lipo da nisi mukte ispila ondicu
 
Svako ko pila misli da će napravit nešto dobro, pa uglavnom to ne bude tako...  :mrgreen:

Vidjet ćemo  :mrgreen:
 
Kako će se cafe racer radit u duhu slične filozfije -  olakšaj, turpijaj, reži i zamjeni boljim -  prvo sam otišao na probni đir i napravio prva mjerenja:

Maksimalna brzina 100kmh po satu(ako uzmemo u obzir kvačilo koje klizi i da ne može razvrtiti preko cca 7-80000 -  super)

Vaga pokazuje 183kg(po papirima je 185kg) i to:
  prednji kotač: 84.7
  zadnji kotač: 98,3
S jedno 3-4 litre goriva u tanku...

Kočenje nisam ni mjerio jer su kočnice katastrofa. Ovo je prvi motor koji koči bolje zadnjom nego prednjom.  :LOL: :LOL:

 
kiki.o said:
Kako će se cafe racer radit u duhu slične filozfije -  olakšaj, turpijaj, reži i zamjeni boljim -  prvo sam otišao na probni đir i napravio prva mjerenja:

Maksimalna brzina 100kmh po satu(ako uzmemo u obzir kvačilo koje klizi i da ne može razvrtiti preko cca 7-80000 -  super)

Vaga pokazuje 183kg(po papirima je 185kg) i to:
  prednji kotač: 84.7
  zadnji kotač: 98,3
S jedno 3-4 litre goriva u tanku...

Kočenje nisam ni mjerio jer su kočnice katastrofa. Ovo je prvi motor koji koči bolje zadnjom nego prednjom.  :LOL: :LOL:
pratim projekt :mrgreen:
i stara vespa bolje koci zadnjom neg prednjom :LOL: :LOL:
 
kiki.o said:
Da je 750 ili 550 bilo bi mi žao, ovako je samo dobra baza za cafea...

Nije iz Rijeke, iz Pule je. Već je bila u oglasniku cca 2 godine sa prekidima malo je malo nije i tak, pa evo konačno sam pregrizao i dopeljao ga kući. (y)

Dan prije ju je htio uzeti moj frend onako kao i ti za gušt-shebala ga žena  :mrgreen:
 
Super mašina  (y)