CB400F - projekt za zimske dane

Evo , malo se radilo na fourki....

Očišćeni i pofarbani šarafi cilindara:
UvtLla3.jpg


Stigla i nova roba: :mrgreen:
dqisR0v.jpg


Krenuo sa sastavljanjem fuzera:
aQxIxTA.jpg


Zadnji fuzeri, nosač stari, plastificiran, ostalo sve novo:
RFBWXYY.jpg


Montirano:
bzNm0vd.jpg


Prednji fuzeri, crni dijelovi plastificirani, ostalo novo:
dQ7KnOI.jpg


56akg0o.jpg


HlW8L6T.jpg


Gotov samo lijevi, desni moram ponovo plastificirati nosač pa će to još malo pričekati. Za to vrijeme, krenuo sa bojanjem stvari koje ću obnoviti.

RmNVARL.jpg


onnXfig.jpg


Dio pofarban u srebrnu, prekidaš štop svjetla:
CVjAyyj.jpg


Dio u crnu:
9DxEeBg.jpg


Y spoj sa prekidačem štop svjetla gotov:
CbeJiTs.jpg


Regulator pofarban, stavljene nove naljepnice i novi dijelovi
5k0AX6k.jpg


ylcKNSm.jpg


Eto toliko za sada.

Pozdrav,
Kiki
 
Evo još sam malo radio po fourci. Proljeće je, vec mi je puna kapa bit doma, pa je garaža idealan bijeg.

Krenuo sam sa slaganjem kotača,pa da se mogu koturat po dvorištu barem :mrgreen: Nikad nisam špajlao kotače, ali rekoh,ako i zajebem,ima ko će to sredit. Pa zašto ne probat. Uglavnom, pronašao upute po bespućima interneta, pa evo par slika ako kome bude od pomoći

Uglavnom, krenuo sam s prvim kotačem. Postoje 2 tipa žbica, unutarnja i vanjska i razlika je u kutu. One sa većim kutem su vanjske, one sa manjim su unutarnje. a i duzina savijenog dijela je drugacija, vanjskaje duza da moze proći kroz dosjed,i s vanjske strane prema felgi. Stavlja se prvi set unutarnjih žbica:

ZnAQB6H.jpg


Kreće se od prve rupe. U samom obruču felge postoje 4 tipa rupe(unutarnja lijeva, vanjska lijeva,vanjska desna , unutarnja desna). Ovo su prva i četvrta.Prva je ova sa izolirkom :) Zbice se postavljaju u svaku četvrtu rupu,i lagano se ušarafe donji "šarafi" koji drže žbicu. Jebeš me ne znam koji bi bio naš naziv, ali na eng je to spoke nipple :)

fwncjKt.jpg


Okrene se felga i postavljaju se žbice u svaku sve 4. rupe

e8MNRrV.jpg


Nakon toga je laksi dio posla, postavljaju se vanjske s jedne i druge strane i trebao bi biti ovakav nekakav rezultat

6XDL9wq.jpg


Jedan savjet, dok ne postavite sve žbice, ne zatežite ih , to odradite na kraju, idealno na balansirki, da odmah vidite sta treba vise a sto manje dotegnut.

Ponovio sam postupak i sa zadnjom

lfaRCoS.jpg


IOmC6XZ.jpg


Kasnije dodao na kotač sve što je potrebno da mogu odraditi montažu guma balansiranje. Što se tiče ovih kotača, novi suobruči, nove žbice , novi lageri, novi osigurači, matice, nova gumica puža brzinomjera. Srce felge, disk,šarafi diska osovine i sami puž brzinomjera je rastavljen,očišćen i pofarban.

P2GK7Z2.jpg


Gotovo:

UVUPvXe.jpg


Pošto nemam potreban alat, ostatak(balansiranje i montaža guma) će odraditi burazi. :mrgreen:

Dok čekam kotače, počeo sam sa strujom. Instalacija nova, montiran i nosač filtera zraka/akumulatora, i pospajano sve:

0yuX244.jpg


Na nosač filtera zraka, s donje strane ide kućište oduška koje je bilo u nekoj apšisalo prljavo žutoj boji.

Očistio,ošmirglao i bacio primer. Tamiya, naravno :mrgreen:
T1O2lQg.jpg


Obojano u neku off-white, da ne bude previše bijelo

JMubVLo.jpg


Novo crijevo oduška,novi dihtung i šaraf. Drugo crijevo još nemam, jer ga nigdje na internetu ne mogu pronaći, pa ako ništa drugo ići će još jedno ovakvo koje je već monitrano:

DdFqspm.jpg


Montirano na nosaču:
npGRRIz.jpg


Stigao je i paket razne robe iz US and A.Kako imam namjeru ovaj bajk vozit, a ne da samo stoji, odlučio sam se za Dynatek 5 Ohm bobine i Dynatek el. paljenje.

9g5JRBC.jpg


E sad, iako to nerado radim, morao sam proširit prihvat za Dynatek bobine, pa je odluka pala na rezanje vanjske strane nosača,jer su bobine jako blizu rami,pa da se ne dodiruju. Izrezano:

k8e1T39.jpg


Obojano:

4k6f9Sd.jpg


I ovako bi to otprilike trebalo izgledati:

xn0vXjG.jpg


KohOV6k.jpg


Eto toliko zasada.

Pozdrav,Kristijan
 
Last edited:
Pohvalna je razina pomnosti s kojom to radiš, vjerujem da ti donosi unutarnji mir. Netko peca, netko biciklira a netko šarafa. Kudos!
 
Što reći, osim krasno.

Super mi je što ne žuriš nigdje, jedino tako je moguće doći do ovakvog rezultata.
 
Malo kad pogledam unazad, najveći je problem bio sa majstorima, kad je trebalo nešto odradit, plastificirat, bojat, zavarit, il nesto treće... Il se ljudima ne da zajebavat sa sitnicama ili ne znam što, ali veliki dio toga je bio na "on hold" dok mi netko ne odradi neki dio, koji nisam mogao sam.

Žurbe u restauriranju nema, jer bi reko da je barem 30 % vremena provedeno na internetu u potrazi za nekim dijelom koji se već godinama ne radi, a "neki covjek sa nekog foruma je cuo da on to ima na stanju pa ga probaj kontaktirat" :mrgreen:

Zato je sastavljanje i slaganje prava terapija. Kad vidiš da od hrpe vrećica i kutijica nastaje nešto ovakvo, bome je gušt. Nekidan sam postavio polugu zadnje kočnice sa novim dijelovima i jos sam jedno 15min gledao u to i divio se. Nije bolest sve što boli :mrgreen:
 
Otvorio sam ovo na mobu jer mi vpn ne pusta slike.
Vrhic.
 
Još malo napretka.Nije puno posla, ali je veliki korak naprijed, sad kad je napokon na kotačima.

Burazi su odradili montažu i centriranje, ja sam u međuvremenu očistio dosjede za prednju osovinu kotača. U jednu stvar sam siguran, ako ikad više budem radio ovakav projekt, neću koristiti plastifikaciju nego ću sve bojati. Plastifikacija na moj bajk više ne ide.


sbNOgRq.jpg


cu2i1VF.jpg


6sORQFF.jpg


Kupljen i akumulator za motor. E sad,kako je to akumulator sa elektrolitom,pazite da vam ga formiraju u dućanu gdje kupujete. Od pred koji mjesec ili tako nekako je na snazi novi zakon o nečemu koji kaže da elektrolit se više ne može isporučivat privatnim korisnicima, nego samo tvrkama koje s time mogu rukovati. Ili tako nešto. Neka pizdarija zbog terorizma kako mi kažu. Ne znam ja, sigurno ovdje ima poneki kemičar pa će nam objasnit.

Bilokako bilo, ako naručujete aku izvana, kao i ja(Beren nema ovaj model, pa sam morao naručit), raspitajte se prije odakle nabavit elektrolit, jer vam ga nitko neće prodat. Na kraju sam, po dobrom starom balkanskom običaju uz koju kunu za kavu nabavio elektrolit, ali to je bila zajebanicija na koju nisam računao. Možda se o tome govorilo na forumu, ali mi je promaklo.

Aku montiran, slijedi slaganje struje i tesitranje elemenata koje nisam mjenjao, nego samo obnovio.

pc5VsG5.jpg


Eto toliko za sada,
Kristijan
 
Nije problem sa samom plastifikacijom, u teoriji zvuči super- jeftino, brzo i otporno na kemiju/mehaniku.

Veći problem imam sa ekipom koja plastificira i kojoj je isti qrac dal plastificira pumpu kočnice ili stolac, pa dođem do slijedećeg:

1) Sve je predebelo
2) Boli ih kita za dosjede, navoje i sl, pa moras zaštitit sam(što je u teoriji OK ali i nakon zaštite,zbog pečenja,opet moram čistiti dosjede)
3) Zbog pečenja, ne mogu plastificirat ništa sa plastičnim/gumenim dijelovima, pa se mora detaljno rastaviti... Kod bojanja samo zamaskiram i udri miško
4) Kad nešto zajebem(a zajebem sigurno), skidanje je onda muka. Kad su površine dosjeda cilindrične ili ravne, to mi je ok i Proxxonova ravna brusilica mi je tu uštedila brdo živaca, ali kod nepravilnih oblika....Konkretno, imam nosač desnog fuzera koji sam izgrebao kod montiranja, i sad bi trebalo skinut i ponovit(plastificirat ili obojat), i to mi je na čekanju jer još nisam uspio skinut plastifikaciju. Ima li kakav savjet?

Ne znam , za neke stvari je sigurno ok, ali mi je popilo brdo živaca koje sam mogao uštediti da sam samo išao na opciju bojanja umjesto plastificiranja. :rolleyes:
 
Ja bi reka da si samo da pogrešnon meštru da ti obavi plastificiranje.
Plastika je puno bolja opcija od klasičnog bojanja
 
Vjerojatno si u pravu, ali tako je sa vecinom majstora koje sam kontaktirao za bilo šta. No dobro, o tom bi se moglo na dugo i široko. Ako netko ima preporuku za plastificiranje, neka mi se slobodno javi. (ZG)

Kako skinuti plastifikat dole? da li je tko imao iskustva sa skidanjem?
 
  • Like
Reactions: Nero
Sam sebi si odgovorio kaj se tiče majstora. U Novom Marofu, kad sam počel pametovati da mi slučajno ne ispjeskare dosjede ležajeva na felgama, se uvrijedil i skoro da me nije poslal u p++++u materinu uz objašnjenje da se ja još nisam rodil kad je on radil dijelove za motore. Reko ok majstore, super da znaš. Tri (da, tri) tjedna kasnije dolazim po felge i fuziće, sve pomotano, sav sretan idem doma, raspakiram, i imam kaj vidjet. Ne da je popjeskareno bilo, nego su ležajevi padali van doslovno. Nakon živčanog sloma i svađe s meštrima, jedva sam popravil stvar sa loctiteom za montažu ležajeva. Fuziće sam naravno morao kompletno sredit jer se nisu dali montirat, sve zalijano ko da sam im dal cisternu za plastificirat, al izgleda da za drugo ni nisu. Doduše, sama plastifikacija im je odlična.
Odsad isključivo lakiram, i mogu reći da sam super zadovoljan. Lakirer kod kojeg nosim je pedantan i radi mi s Glasurit bojama (skupo kaj vrag), ali mogu reći da su recimo mat zadnja vilica i felge (sa završno mat bezbojnim) odličnog izgleda, i nemam zasad problema s pranjem odnosno odmašćivanjem istih.
U slučaju da se neko vezan uz tu firmu nađe uvrijeđen, stojim iza objave imenom i prezimenom i mogu staviti fotodokumentaciju problema.
 
Da, razumijemo se. Nije problem kad je nesto veliko i bez detalja, kao npr nosaci trube, fuzića i sl. Ali sve gdje ima detalja, to zaboravi. Dosjede jednostavno moras sam zastitti, kao i navoje.

Da, s farbanjem je više posla i skuplje je ali kad se napravi kako treba, onda je to to.
 
  • Like
Reactions: Tibor and Nero
Kad smo kod farbanja, farbo i ja doma... Ionako je red da krenem sa prednjim krajem(instrumenti, lampe, struja....)

Instrumenti su bili u ok stanju, osim samog lica instrumenata, koji je apšisalo, kao i malo korozije na šarafima. Isto tako, kućišta su bila u gloss crnoj, a trebala bi biti u polumat, pa sam odlučio skunuti boju i ponoviti. Kad sve već radim, neću dio toga ostavit napola, jel...

Tu se vidi staro kuciste za tacho i brzinomjer.
GZ6wFW6.jpg


Taho je već bio kitan i farban, majstor koji je to radio je samo bubnuo gore kit, nije se potrudio rastavit instrument pa ga izravnat iznutra. 🤦‍♂️
4uazF0v.jpg


Izravnato iznutra
oQiSw6m.jpg


Prekitano + filler
rezjdvE.jpg


Pofarbano - polumat crna
m05eZEz.jpg


Pocinčana baza instrumenta, spremno za sastavljanje kad dođu svi dijelovi:
UZd7H0W.jpg


hGl7JC8.jpg


Oba:
g3NPc3V.jpg


Kućište lampe također skinuta boja i popravljeno:
V2lDFys.jpg


Pofarbano u istu polumat crnu:
Dfj3GRX.jpg


Očišćen, izravnat i pofarban nosač fara/žmigavaca
Ox0EJuY.jpg


Ovako će to nekako izgledat:
Q5q5SIl.jpg


Pofarbana i truba, spremna za montažu:
XxtwIa7.jpg


PTVnV2h.jpg


Eto toliko za sada, slijedi montaža svega toga skupa kad stignu dijelovi, da kompletiram instrumente, pa dalje na ostalo...

Pozdrav,
Kristijan
 
A ako ćeš ponovo plastificirat ja bi to ispjeskaria,to ti je najbrže i najčišće.
Možeš provst i sa luxal-desol da se plastika odvoji,pa je skineš špatulicon i četkon.
I baš radi tih sranja šta spominješ oko drljavih meštara san sebi nabavia opremu za pjeskarenje,plastificiranje,nikovanje.
Teško je to dat nekome kad su to uglavnon sitnice,a oni su navikli plastificirat plinske boce i cinčat ograde 🤣
 
Pozdrav svima,

Evo stigla nova roba pa se malo radilo. :)

NMmnOmQ.jpg


Složene zadnje pakne:

EuwcJ8I.jpg


LiMl7W3.jpg


Nastavak radova na instrumentima. Stari šarafi koji drže lice instrumenta nisu u najboljem stanju bili, pa su očišćeni i prefarbani u matt crnu.

YtOegM5.jpg


M2VmphT.jpg


T1xj3Vc.jpg


Isto tako i popravljen vrh kazaljke, jer je boja dosta apšisala:

GU2PIpE.jpg


Lica su zamijenjena novima. To sam morao dva puta naručivati jer je na CMSNLu brzinomjer sa plavom skalom, pa sam to naručio sa www.cb750faces.com . Iako, ni to nije najbolje rješenje, jer je u originalu riječ o poluprozirnoj zelenoj plastici na kojoj je isprintana skala. U ovom slučaju je riječ o bijeloj plastici, ali manje prozirnoj. Nije drama, ako nema bolje, poslužit će i to. U jednom sam trenu razmišljao da maskiram i sve farbam sam, ali to bi potrajalo.

bUBrwCw.jpg


9wc6GtR.jpg


Sastavljanje brzinomjera:

9wc6GtR.jpg


RWQdXil.jpg


Instrument se spaja sa ovim limenim ringom, koji se s donje strane treba savit. Glupo za sastavljanje, al eto...

kgfA10L.jpg


CcDEMSK.jpg


Žaruljice zamjenjene LEDicama:

1Jzoihz.jpg


Nova čašica instrumenata, guma i gumena brtva od svjetala instrumenta

xPEozEc.jpg


p3lHB44.jpg


iWlbHKG.jpg


Gotovo, još samo smisliti neki gumb za kilometražu jer sam orginalni potrgao kod skidanja, a novih nema za uzet...

2oBgbse.jpg


Nastavak u postu 2, zbog ogranicenja foruma