Evo jos par stvari odrađeno...
Složen airbox. Pokušao skinuti hrđu sa starih šelni i par šarafa za test...
stara nakon skidanja i stara
Sredstvo X-Rust 7
Prirubnice sam pokušao skuhat da omekšaju, i to je ok dok su tople opet se sgumiraju, ali nakon hlađenja se opet vrate nazad u plastiku. Nista, nove prirubnice airboxa.
Gotov airbox
Nakon montaže, nema skoro nista mjesta za stavit karburatore, pa je pomoglo a-je-to rješenje:
Kejbl menadžment (odušci karburatora, airboxa i sl. )
E dok sam čekao auspuh, ajde, rekoh, uzmi moment ključ i stegni sve bitne šarafe, i prođi ponovo one koji jesi.
I naravno, M8 šaraf koji bi trebao ići na nekih 20Nm, stegnuo sam na 50Nm.
I kao rezultat, puknuo jedan od nosača osovine prednjeg kotača. I ko za vraga, puknuo tako da nije bilo mjesta za 2 matice, pa da ga odvrnem kontramaticom.
Ništa, švas aparat u ruke, i udri:
Izvadio ih sve van i stavio nove
Trube sam rastavio, pokusao sastavit i spojit, ne rade. Očito sve mogu na ovom motoru, ali složit trubu ne
Stigao auspuh. Ne znam šta reć, osim fuš talijanski. U svakom slučaju, morao sam složiti custom nosač jer orginalni ne paše jer je na rami nosač za onaj kratki.
Montirano:
Monitrana i gumica za centralni nogar da ne udara po nosaču
I monitran auspuh na motor:
To je sada to.
Preostaje zamjeniti prekidač prednje kočnice i sinkronizirati karburatore, pa možemo na tehnički. Jedva čekam