cbr 1000 f prerada i rega..

Cro_Cop

New member
radi se o ovom motoru: http://www.njuskalo.hr/sportski-motori/honda-cbr-1000-1000-cm3-oglas-8806742 
Ako bi ga uzeo(zbog zamjene), zanima me koja je procedura, otkad je pao je sve složeno gore i mašina je navodno '99-'00 , kaže da maska ima homologaciju. te da ima retrovizore i žmigavce isto tako koje bi trebao staviti gore.

No nema nikakvu instrument ploću. Gdje bi povoljno mogao naći dobre ćukice brzinomjer, okretaji, gorivo, da je sve na njemu i se sve spaja na struju, bez sajle. To je nadam se to od potrebnih dijelova.I kako to onda prolazi na tehničkom, ako ide od nule? :)
I da li je to to onda, ili treba još kakvi atesti, kolko dođe to testiranje? Te ako auspuh, maske, žmigavci itd i sl imaju homologaciju onda ne treba atest ili?

hvala, brdo stvari me zanima u vezi te rege,  :misli:
 
eBay, Koso satovi.

Nije baš jeftino, ali imaš sve u jednom, i najmanja jeba je spojit.

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
odes na tehnicki, tamo to poslikaju, prilozis papire od homologacije i sve ide u CVH nakon 2 tjedna bi trebao (ak je sve u redu) dobit papire i prerade se upisuju u prometnu.

Tak su meni objasnili na TP, vezano za homologirani auspuh
 
http://www.ebay.com/itm/Koso-RX-2-GP-Style-Speedometer-Tachometer-Black-/390659702121?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item5af521fd69&vxp=mtr

opasni su ti Koso ali su su s postarinom skoro 400$ puno malo.. rekao je da je kod nas nasao neku plocu u ducanu motormanija il kak vec za cca 800, sad sumnjam da tak zgleda, nisam nasao na stranici. jos se mora neka ploca napraviti na koju ide ta tabla..

vidio sam nekakvih po 50tak $ kao kopije ovog Koso zgledaju, al na sajlu su hm..:/http://www.ebay.com/itm/Motorcycle-motor-bike-LCD-digital-speedometer-odometer-4-Stroke-/141062558205?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item20d7fbd1fd&vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/Digital-LCD-Odometer-Speedometer-Tachometer-Motorcycle-with-Backlight-csu-/321143547057?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item4ac5a5a4b1&vxp=mtr


znaci svaki dio mora imati papir za homologaciju i tek onda ide jos atest na sve dijelove? ili se moze prosvercat nesto.. te koliko kosta to uopce? svaki dio posebno se naplacuje?

nisam pametan sad,izgleda dosta zezanja, kalkuliram koliko je uopce isplativo sve to, plus onda rega jos..
 
U nas sve moze proci tehnicki. Ako imas kakvu vezicu i malo kesa.

Prijatelj je registrira r6 bez oklopa sa svjetlom od viljuskara bez ikakve veze.
 
To nije prerada nego sklepano smece, a onaj ko to pusti na tehnickom treba kvalitetan sut u bulju ukljucujuci i radnu knjizicu  (y)
 
Neznam kako misliš ovo registrirat ram 1987-88 pa ostalo do 1999. mašina1999-2000  :misli:

dobro je  King rekao sve je sklepano zbrda-zdola.

  :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:
 
    ...400 $ za vurice, za taj motor  :shock:? Dajte budite ozbiljni.


      Nađi u oglasniku nekoga ko petlja sa djelovima motora i dogovori za 500 kn max.
 
Matek said:
da mi ovog netko daje đabe dobro bi razmislio  :mrgreen:

    ...gle, možda ga je već kupil i nije uredu tak nekom komentirati motor jer nas to nije pital  :wink:. Al ovo je forum i kajjaznam....

      ...al ak ga još nije platil, može odustati i bit ti zahvalan za to kaj si mu otvoril oči  :mrgreen:.
 
Cro_Cop said:
radi se o ovom motoru: http://www.njuskalo.hr/sportski-motori/honda-cbr-1000-1000-cm3-oglas-8806742 
Ako bi ga uzeo(zbog zamjene), zanima me koja je procedura, otkad je pao je sve složeno gore i mašina je navodno '99-'00 , kaže da maska ima homologaciju. te da ima retrovizore i žmigavce isto tako koje bi trebao staviti gore.

No nema nikakvu instrument ploću. Gdje bi povoljno mogao naći dobre ćukice brzinomjer, okretaji, gorivo, da je sve na njemu i se sve spaja na struju, bez sajle. To je nadam se to od potrebnih dijelova.I kako to onda prolazi na tehničkom, ako ide od nule? :)
I da li je to to onda, ili treba još kakvi atesti, kolko dođe to testiranje? Te ako auspuh, maske, žmigavci itd i sl imaju homologaciju onda ne treba atest ili?

hvala, brdo stvari me zanima u vezi te rege,  :misli:

cekaj, ti dajes 15Kkn za ovo a Goodie prodaje tip top Gixera za slicnu sumu,

sorry ali nije neka logika  :misli:
 
C/P oglasa

Prodajem ili mijenjam svoj SRAD 600.

Uredno održavan i servisiran kod Dude (može se provjeriti svaki uradak), zadnji redoviti servis prije 700km, u roku mijenjani svi potrošni dijelovi, novi fazni lanac i natezač.

Nije bio na stazi, gume Michelin PP 2CT u odličnom stanju, slideri oklopa i zadnje vilice, poklopac sjedala.

Registriran do 4/2014
Vlasnik od 4/2009.

U odnosu na slike (koje su okinute prije 4-5 mjeseci) stavljen je originalni nosač tablice s osvjetljenjem i žmigama. Jedino kaj ga razlikuje od tvorničke izvedbe je auspuh koji nije originalan, ali radim i na tome. 

Mijenjam uz nadoplatu za cestovni/touring motor prikladniji za put u dvoje bez da sam slomljen 2 dana nakon dolaska na cilj.

098/325-053

Nije hitno.

15kKn
 
uzima ga zbog neke kombinacije.... 

ali pa samo da uzmeš rega i tih par gluposti ako uspiješ na cestu je 1000 eura....

a niti tolko ne vrijedi regan....
 
hehe, ma nisam uzeo jos.
a vidio sam i SRADA njegovog da je za zamjenu možda bi se i dogovorili :D ali taj model je nakako zastrario izgled, pogotovo prednji kraj, gledao sam oglase s tim cijenama, ali prvo visok sam 190 i malo jači, i sve ispod 1000ccm bi mi trebalo biti malo, možda neki 750 eventualno.
ili recimo zx9r on je u rangu veći od r1 koja je knap, ne znam koji su sve veći motori od tih manjih kubikaža.
da je keš u igri našlo bi se već nekaj lako, sad ionako nitko ne uspije prodati motor sam tak.
npr. http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/kawasaki-zx9r-900-cm3-oglas-9062460 , http://www.njuskalo.hr/sportski-motori/kawasaki-zx9r-900-cm3-oglas-2779175 , http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/kawasaki-z-750-750-cm3-2300-eura-oglas-9105615 , dobro ovi su baš nekaj ispod cijene, ali naleti se treba malo pogledati. http://www.njuskalo.hr/sportski-motori/suzuki-gsxr-600-k3-2003g-fixno-2000-oglas-8997790

imam i kombu za ovakav http://www.njuskalo.hr/sportski-motori/kawasaki-gpz-1000rx-oglas-7524261 , možda ključ za ključ za skuter, ali vidi dizajn, kockasti, morao bi cijelu prednju masku micat da liči na nekaj.

Znači svi misle da je loš odabir ta cbr? ali stvarno lijepo izgleda složen,em bi trebao stati na njega, od maski do boje, a netko mi je preporučio da bi i motor trebao biti dobro složen da dobro radi, možda i je, rekla kazala. Trenutno je izvan zagreba pa nisam stigao upaliti, ali kaže tip top da se nemre naći greška. Bilo koj da uzmem za te novce opet ima ulaganja em gume em ovo...
ali savjeti su uvijek dobrodošli  (y)
 
ovo sve kaj si stavio :mortal: su skalamerije....

rađe pričekaj malo se  rastegni i kupi recimo za 3 keke urednu devetku 2000 nadalje bez ulaganja... ili zeko 2004 uredan....

 
meni jedino kaj loše ima ovaj gpx je od cagive mito zadnji kraj, ako je motor zdrav i ovjes bez lufta... ne znam zašto mjenjati motor, ako bi ga zbog dizajna mijenjao lovu na hrpu.
 
krivo si skužio, skuter sam razmisljao mjenjati za taj gpz ključ za ključ, ali mi je nekak prestar taj motor :D.

Evo prije 3h naletim na oglas i reko sutra idem zvati i po to ako valja. srad 750 http://www.njuskalo.hr/sportski-motori/honda-cbr929rr-929-1-god-reg-zamjena-automobil-kupcima-oglas-8638741 , ovaj desni sa slike, i eto prije 10min lik makne oglas, bila je cijena ravno 1000eura, a većina toga lanac itd mjenjano nedavno, regan godinu dana do 7/14 a jedino gume obavezno nove, prejeftino bilo. i jebeno je izgledao crni jedino je bio prešao malo više, onda bi se i rješio skutera u pol cijene za neku siću tek tolko da mi ne stoji doma bezveze i da imam za koj popravak.
Ništa, kemijat s cbrom ili tražit dalje, pa kad naleti opet nešto povoljno a da stanem gore i da liči na nešto.