cbr 600f

mali shile

Guest
dakle ima li kvarova poznatih,tko zna nesto o tom motoru do 2000-og godista...

molim da se ne premjesta tema,za koji dan se moze obrisati kada saznam nesto vise (y)
 
samo regler :mrgreen: ostalo samo sjedi i vozi ako bas nisi naletio ne motor od nekog ler racera ili nogara bikera koji ga je ubio u mjestu
 
regler koji će poć kad tad
španer faz lanca koji nije opasan ali počne proizvodit iritantnu zvonjavu
sve drugo je nasljeđe od prethodnog vlasnika  :mrgreen:
 
navodno je u ovome masina s 35tkm,97 god...idemo sutra pogledati..hvala (y)
 
e za toga ti ne bi znao, moj je 99-00 a i tebi bi prije preporučio da uzmeš 99+ godište jer su onda bile promjene ogromne a i neusporedivo je ljepši, pretpostavljam da su problemi sa španerom i reglerom isti
 
ma  ovaj je 97 i vjerojatno ce biti kljuc za kljuc...er5 za hondu,zbog toga sto je vlasnik kawe bas zapeo za cbr-a iako je druga masina u njemu.. :?...pogledat cemo pa cemo bolje znati,nije nam daleko..
 
o kvaliteti i pouzdanosti tih motora već pjevaju i ptice na grani
a sve ostalo je kao što je netko već i napisao, do prijašnjih vlasnika (y)
 
vec 4 godine vozim cbr 600f iz 91 godine promijenjen spaner i prestelovani ventili na 75000 jos joj nisam odvrno svjecice da vidim kako izgledaju da napomenem da je cesto na tocku i u visokim obrtaima i jos uvjek radi ko doksa
 
Dođi kod mene u Ši da vidiš jednu sa  247 000 km.Model 89.
 
Na 51 000km.U garanciji u servisu Honde u CH mijenjan razvodni lanac i to originalan.Zbog toga što je servis službeni dio originaln Honda ( u jednom komadu ,bez spojnica)potrebno je skinuti motor otvoriti ga,svuči stari lanac,navuči novi i sve ponovo namontirati.Honda za taj posao ,po katalogu daje 8,5 sati za sav posao.Mislio sam da je nemoguče to napraviti za tako kratko vrijeme ali bio sam prisutan dok se radilo .U međuvremenu ,ja sam skinuo ventile i ispolirao kanale.To je bio prvi i jedini posao na tom motoru. Ulje,filteri ,svičice  i aditiv za ulje i to je sve.         
Imam i jednu CBR  iz 94 godine.Ona samo što nema 100 000 km.Fali samo malo i ona puni prvi krug km sata.Nikad otvarana ,radi kao sat.Akrapović od početka do kraja.Kad sam več tu ,boja je crveno crna.
 
barba said:
Na 51 000km.U garanciji u servisu Honde u CH mijenjan razvodni lanac i to originalan.Zbog toga što je servis službeni dio originaln Honda ( u jednom komadu ,bez spojnica)potrebno je skinuti motor otvoriti ga,svuči stari lanac,navuči novi i sve ponovo namontirati.Honda za taj posao ,po katalogu daje 8,5 sati za sav posao.Mislio sam da je nemoguče to napraviti za tako kratko vrijeme ali bio sam prisutan dok se radilo .U međuvremenu ,ja sam skinuo ventile i ispolirao kanale.To je bio prvi i jedini posao na tom motoru. Ulje,filteri ,svičice   i aditiv za ulje i to je sve.           
Imam i jednu CBR  iz 94 godine.Ona samo što nema 100 000 km.Fali samo malo i ona puni prvi krug km sata.Nikad otvarana ,radi kao sat.Akrapović od početka do kraja.Kad sam več tu ,boja je crveno crna.
Taj promijenjeni razvodni lanac je izdrzao skoro 200000 km  :misli: :misli: :shock:
 
Skramar                       
Vjerovatno nisi obratio pažnju na početak posta !!!!!!!!!!      Čitaj polagano. (y)                       
Moj post je bio odgovor za grunf  2
 
@barba : bili kombinezon, crno crveni cbr?

ja se bas mislim da uzmem cbr-a 96 godite,ima ih po oglasniku za nekih 3 tisuce eura..valjda necu faliti ako ga uzmen...
 
hoyt               
Stari kombinezon je bija bili,ovaj noviji je višebojni.Je,crno crveni CBR.               
Šta se tiče bilo kojeg CBR nemoš pogrišit ako je dobro održavan.Gorivo ,pali i vozi,do nogara (bez onih graničnika,vida).Ako uzimaš ode blizu samo se javi da je pogledamo zajedno,
 
barba said:
Skramar                         
Vjerovatno nisi obratio pažnju na početak posta !!!!!!!!!!      Čitaj polagano. (y)                         
Moj post je bio odgovor za grunf   2
Evo procitao i polagano. Na 51000 ste stavili novi lanac u garanciji i do 247000 se vise po masini nista nije diralo. Mijenjalo se samo oulje, svjecice.....
Po tome je lanac odvrtio nesto manje od 200000 km.  :neznam:

Barba, prosvjetli me ak sam nest krivo skuzio  :)
 
skramar             
Nisi ti krivo skužio nego ja nisam napisao da sam poslije zamijenio čitavu mašinu i ostavio je sa strane kad je imala 102 000km.Stavio sam drugu na kojoj  je jednom ,kasnije,mijenjan lanac i natezač  a poslije sam modificirao natezač i to sa jednom vidom i kontra maticom.Stoji na njoj još i danas ali je ne vozim,čeka restauraciju,ovih dana.Opao posao zbog temperature.Inače čitav motocikl ima 247 000 km.
 
:misli:ja sam cesto na pisti sa kolegama koji imaju puno mlađe i jace motore prosto se dive kako moj motor je jos uvjek ziv napomenicu da disk plocice mijenjam sezonski nemogu vise izdrzat al motor stvarno ide vidicemo dokle ako mu uspijem nac kraj objavicu mislim da trenutno nema jevtinije zujalice sa karakteristikama koje ima 600f (y) (y) (y) (y)
 
barba said:
skramar               
Nisi ti krivo skužio nego ja nisam napisao da sam poslije zamijenio čitavu mašinu i ostavio je sa strane kad je imala 102 000km.Stavio sam drugu na kojoj  je jednom ,kasnije,mijenjan lanac i natezač  a poslije sam modificirao natezač i to sa jednom vidom i kontra maticom.Stoji na njoj još i danas ali je ne vozim,čeka restauraciju,ovih dana.Opao posao zbog temperature.Inače čitav motocikl ima 247 000 km.
A to je vec druga prica.  (y)
Koliko ti je najduze onda izdrzao lanac prije zamjene i jesi mijenjao samo njega ili i klizace. I kad si mijenjao dal je bio bez ili sa spojnicama.v
 
Skramar                   
Prvi motor ,jedan lanac,u garanciji , u jednom komadu,oču reć ,kompletan krug i potrebno je skidati radilicu da bi se zamjenio.Zato što je lanac u sredini motora,između 2. i 3. cilindra.To ti je po manualu od Honde za taj model.               
Na drugom motoru sam mijenjao kroz poklopac ventila,znači bez rastavljanja bloka,i  bio sa spojnicama. Vodilice nikad a natezač sam modificirao po mom tako da sam ponekad natezao lanac,po potrebi.Sad ču ga opet mijenjati jer nema smisla pretjerivati.Zbog lošeg lanca oštete se i zupčanici na bregastoj.Ovaj zadnji lanac če imat odprilike 80 000 km ,koju manje ili više.                   
Na ovoj novijoj model 94 skoro 100 000 nikad mijenjan.Čuje se tek malo,koju sekundu kad je upalim prvi put ,posli više ne .Inače radi jako tiho,na minimumu nema nikakvih zvukova mehanike.Za sada najbolja mašina koju je Honda do sad proizvela za svakodnevnu upotrebu.