hondimir said:Koliko bi ti dao za njega ?!
Lijep je i očuvan, mamicu mu .
antkes said:s cim si digao rucice? i reci mi jel ti vibrira u voznji? meni od vibracija nakon jedno 60, 70 km pocnu trnit ruke
karadolo46 said:Da... za stanje ovako super izgleda... to ne kazem nis protiv...
Meni su te cbr-ke uvik bile fora... pogotovo 600 fs
samo kad usporedim cijene po kojima sam kupovao/prodavao motore, ove danas sve cijene su totalno nabrijane... mislim opcenito
I to nisam kupova i prodava krseve.. neg su svi bili jako uredni
Kawah said:Po meni ,cifra je previsoka . Bez obzira na stanje ,trinaest mu je godina.Ako i ima te kilometre,drugi je vlasnik,pa shodno tome mislim da bi trideset tisuća kuna bilo podnošljivo (prihvatljivo kako kome ) ili prikladnije rečeno 4kile ojera . Sve preko toga je preplaćivanje i bacanje pijeska samom sebi u oči . :021: 8)
E ovo ja potpisujem tebi . Iako sam fan firme iz Akashija i cijelo vrijeme na Kawasakijevim modelima ,mislim da je ovaj model svakako po pitanju agregata i mjenjača još i danas na visokom nivou u njegovoj kategoriji ,a po pitanju finalne obrade još i danas za mnoge nedostižan. Nakratko sam ga probao voziti ,jednostavno skladan ,dovoljno sportski ,malo više važe na turing . :021:drazan zovko said:Taj model motora je za svaku preporuku,motor ide jako dobro,vozi se ko bicikli,mijenjač i rad motora čista desetka,i sve razmišljam da ga otkupim ponovo,jer on mi je služio kao drugi motor i dok sam ga imao samo sam se jedanput provozao sa Suzukijem,a i potrošnja je ok ako se ne pretjeruje
Prava je šteta što više ne proizvode takve modele,a ne ko ove danas po meni ne dovršene motore gdje ga pola fali (mislim na zadnji kraj)
antkes said:neki prijedlog za povecanje udobnosti sica za duze ture?
lesli eldridž said:pij ženske hormone i žderi......
dobit ćeš salo na guzici...........
sise su plus......