cbr 600f

ženu sam malo počastil z srkimobilom 8)
 

Attachments

  • received_668761430287941.jpeg
    received_668761430287941.jpeg
    305 KB · Views: 234
s druge strane je lagano strugnut, ali neću to ništa slagati osim ako eventualno ne uleti negdje stranica u toj boji, mehanički je tiptop :0648:
 
Pitanje:

Jel moguce da je sa shacal auspuhom radna temperatura 79-85 stupnja, 95-105 gradske voznje stupnja, s tim ako zapinjem u guzvi i ventilator krene, a sa original auspuhom radna temperatura 79-82 stupnja, gradska ne prelazi 86 stupnjeva te kad san danas u 11 i 30 zapeo na trajektnoj luci, u guzvi samo takvoj, 37 stupnjeva, sunce dere, temperatura nije presla 90 stupnjeva, zasto toliko vise grije sa shacalom?


I potrosnja je skresanija dosta, odradio 100 km magistrale ne ispod 9000 okretaja, 120 km 7,3l na original auspuh, a gradske voznje normalne 6 litara na 100 km
 
znas li zasto bi toliko vise grijalo i trosilo na shacalu naspram originala? i ako tko ima u ponudi original auspuh za eficu, rado cu da ga udomim

( trenutni posuden od barbe u svrhe testiranja potrosnje )
 
Nero said:
Ne znam, al i meni je cbr "topliji" s akrapom nego stock.

Potrošnje se ne sjećađ.

zanimljivo, bas me zanima oce se tko javit s nekom teorijom zasto i kako
 
Sredju said:
Zato sto je siromasnija smjesa zbog manjeg otpora ispusnim plinovima.

Moj motor je mapiran. Ne bi trebala biti siromašnija smjesa.

Njegov motor troši više i jače se grije sa aftermarket auspuhom. U krivu si.
 
Znaci bez lambde.
Trebao bi se javiti netko s prakticnim iskustvom.
Otvoreniji auspuh skoro uvijek vuce losijem sagorijevanju.
Auspuha imas po igeju.
 
Nero said:
Moj motor je mapiran. Ne bi trebala biti siromašnija smjesa.

Njegov motor troši više i jače se grije sa aftermarket auspuhom. U krivu si.

Ovisi kako je mapiran.
 
Evo mi problema ( moguc razlog povisene potrosnje takodrr )
Malo stuka, tu i tamo opali iz auspuha
Fi svitlo 2 puta dugo blicne- manual kaze il map senzor i/ili crijeva
Map senzor prosle godine jukic minja
Jel moguce da je opet otisa il su criva?
Ne dogada se svaki put, svako treci recimo, odma po paljenju ne digne okretaje vec stoji na 1000 10 sekundi i onda ih digne i krene blicat fi, onda ostale pute normalno radi
 
meni je motor topliji sa orginal auspuhom nego sa otvorenim Arrowom

i sa orginalom troši barem 1-1,5 litre više

mapa ne dirana



Srki
 
ovo s potrošnjom su lovačke...
i baš čudno kaj zatvoreni auspuh od 7-8 kila grije (i zadržava toplinu) više od otvorenog auspuha od 2 kile, bauštelska logika
 
Bok ekipa,

Jel imao tko situaciju da mu je zapekao vijak za podešavanje rebound dampinga na prednjim vilicama? Jedan ide ok drugi nema šanse pomaknuti....

600F, 1998 je u pitanju....

tnx  (y)



 
Code:
https://www.facebook.com/groups/1320361058079015/2575821012533007/?sale_post_id=2575821012533007&comment_id=2578256528956122&notif_id=1572351399735431&notif_t=group_comment_reply

Kako dobro stanje, a ne traži puno ! :shock:
 
MOONSHIELD said:
ovo s potrošnjom su lovačke...
i baš čudno kaj zatvoreni auspuh od 7-8 kila grije (i zadržava toplinu) više od otvorenog auspuha od 2 kile, bauštelska logika

Otkad su rijesena crijeva, nema problema, uspio u jednom diru split-drvenik-sucuraj-stari grad i jis voznje okolo, 184 km, 10.34 l
Nije bilo divljanje, niti lagana voznja, sa vracenim shacalom
A sad radin oko 600 km mjesecno, uglavnom otvorene i drzi se uvik iznad 165-185 km do rezerve ( ovisi o raspolozenju moje desne ruke hehe)