CF Moto

Hm ... nemam pojma šta reći .. ;)
GOES je po mom mišljenju (i ne samo mom) nešto sitno iznad CF-a ako smo u kategoriji niže budžetnih quadova ... U stalnom sam aktivnom kontaktu sa nekoliko ljudima koji se bave quad turama (čak ih nerijetko i ja vodim) i GOES i CF su zaista tu negdje, ali postoji ona neka mala sitnica koja bi bila na strani GOES-a .. iako je to zaista sitnica .. (y)

Ja ima CF-a 450L od nedavno i zadovoljan sam s njim .. ali dosta sam se vozio na ODES-u 1000, ali to je ipak neki drugi svijet .. :D

Da je GOES ispod CF Mota to je poznato, jer je i sam CF Moto posložio stvari tako da oni ne budu primarna konkurencija unutar vlastite kuće (sustav kao i što je Dacia unutar Renaulta, otprilike... jeftinije verzije gazdinog proizvoda). Ključni dijelovi pašu i istovjetni su, dapače su oznake na dijelovima od CF Mota, ali cijena, dizajn i još puno toga govore da je u toj kući CF Moto gazda u svakom smislu, i to se vidi i iz daljine, barem po meni... u kraju gdje živim ima puno quad-tura, osobito šumskih, kao i privatnih staza i imanja gdje se može podružiti sa gazdama, i mnogi imaju CF Moto, osobito C-Force seriju iznad 600 ccm koja je i meni po dizajnu vrh... tu je i stranica za CF Moto ovlaštenog distributera Moto Pehar, iako ja servisiran tamo gdje sam ga i kupio, u 4wheels u Sesvetama... oni prodaju i Odes, koje sam razgledao - i izgledaju mi odlično... i vjerujem da je to drugi svijet, osobito onaj produženi sa touring opremom...

 
Ono prvo je kineski proizvod, a ovo drugo je kineska proizvodnja. Ima fina razlika...
Misljenja sam da Kinezi vise manje samo kopiraju. E sad, jesu li 100% ili u manjem postotku tesko da cemo saznat. Odi na aliexpress i pogledaj, svi proizvodi "vuku" na brendirane.
A tvornica BMW-a u Kini. Nie tesko zbroit dva i dva.

"Alo Chang jel se moze danas u vizitu da bacim oko na onu svapsku masinu?" :mrgreen:
 
Da, ista stvar jebe i japance.
Opće je poznato da tehnološki razvoj Japsi duguju špijuniranju zapada nakon drugog rata. Slično ko Kinezi sad.
A pošten Hrvat se ne zajebava s kopijama.
 
Nemam ništa protiv kopije, ukoliko je kvalitetom blizu originala i 30-40% jeftinija.
Kineski motor je danas skoro 90% cijene Japanca. CB750 je bio 50% cijene zapadnog motora tog doba.
 
  • Like
Reactions: diesel power
Naturlich.
Omanji sprd na ovo kinezi i kinesko kopiranje.
Generalizacije mi izazovu takve reakcije.
 
  • Like
Reactions: gvo
Naturlich.
Omanji sprd na ovo kinezi i kinesko kopiranje.
Generalizacije mi izazovu takve reakcije.
Ja sam imao zongshen gy200 kopija yamahinog agregata iz tw 200...
Napravio sam 35k km plus u 7 godina i sad taj motor ima oko 55 000km....

Ima je 15ks i mora je ic pun gas vrlo često.. i bio vozen i off road često i pao par puta...

Motor sve 5 ali ovo ostalo 2.

Sad ima zongshen i naprednije i jače modele ali nema ih kod nas na tržištu

Kad ga usporedim s xt 600 agregati su tu negdje. Ali zato razlika u okviru, plastikama, zmigavcima itd je 5 puta kvalitetnije na yamahi.

Na kinezu puko rep par puta radi kofera, pukla rama, plastike kao staklo i pucaju, zmigavac nov nakon 15k km se raspao, pa šarafi što opadaju, pa ovjes propisao itd
 
Quad sam imao Adly 300S kupljen nov 2006 i vozio ga do 2011. Cca 15-20k km

U garanciji crkao relej startera, regler otišao negdje 2009 raznesao akumulator. I vilicu zadnju sam slomio kod amortizera pa je bila zavarena i pojačana s 1cm željeza. I prije nego što sam ga prodao je sjebao par zadnjih ležajeve skf jer se potrošio onaj distancer šta ih drži na razdaljini. To popravio i prodao ga nekome za poljoprivredu...

Kruta zadnja osovina zakon za ga bacati po boku. U 5oj na 67 km/h sam po mokrom asfaltu driftao po državnoj cesti. Na makadamu u svim brzinama si ga bacio u bok...
A išao je 97km/h s zub manje na prednjem zupčaniku
 
Rugali su se i Kia i Hyundai autima pa su sad dokazali kvalitetu. Daj Boze da i ovaj CF uspie ;)
 
onaj side by side im izgleda dobro, nije can am
ali, 1000, V2, lijepo se cuje, ovjes dobar za asfalt
 
Misljenja sam da Kinezi vise manje samo kopiraju. E sad, jesu li 100% ili u manjem postotku tesko da cemo saznat. Odi na aliexpress i pogledaj, svi proizvodi "vuku" na brendirane. A tvornica BMW-a u Kini. Nie tesko zbroit dva i dva.

Mislim da je tu važno reći da sustavi suradnje koje mi poznajemo nisu oni koji su Kinu napravili velikom tehnološkom silom. Ti sustavi koji vrijede u Kini su "joint venture" principi poslovanja, a to znači da ako ijedna strana kompanija želi proizvoditi u Kini i tako direktno participirati na kineskom tržištu, mora u Kinu ući preko neke postojeće kineske tvrtke, sa kojom onda udružuje know-how i tehnologije, znači - ne može doći u Kinu i kupiti zemljište i sagraditi tvornicu, i onda samo zaposliti KIneze kao šljakere. Ako hoće proizvoditi u Kini, onda MORA proizvoditi zajedno sa nekom kineskom tvrtkom, što znači da Kini mora dati svoju tehnologiju. To je cijena ako želiš participirati na tržištu od milijardu i pol ljudi.

Tako da Kinezi nemaju potrebe krasti u tom smislu jer im se najlegalnije izručuje sva tehnologija, obzirom njihovi inženjeri ravnopravno sa strancima rade i razvijaju proizvode i sudjeluju u proizvodnji. Ipak, poznata je filozofija krađe i kopiranja zapadnih proizvoda koji se ne proizvode u Kini i kojima ne mogu kroz joint-venture doći do tehnologije, gdje njihovi špijuni dolaze najlegalnije na strane auto-moto izložbe i sajmove i doslovno izmjere neki model do u milimetar, zapišu mjere i onda ga doma rekonstruiraju, jasno želeći postići istu stvar - ali po svojim cijenama, i ono najvažnije - bez poznavanja određenih tehnologija, osobito sigurnosnih elemenata i tehničkih rješenja (osobito izraženo kod modela koji još nisu u prodaji, tamo mogu ukrasti samo dizajn i vanjske mjere).

Prije nekog vremena su ipak shvatili da u bezobraznom i bezobzirnom kopiranju moraju imati granice, jer su zapadne zemlje jednostavno zaustavile određene modele i tvrtke da prodaju te svoje kopije (najpoznatija afera je bila oko doslovne kopije BMW X5, kojoj su samo promijenili grb na masci i htjeli ga prodavati u EU i na njemačkom tržištu za negdje 50-60% cijene takvog modela kod BMW-a), obzirom nisu dobili ateste za EU, a time nisu dobili ni prodajne dozvole.

Ipak, ponavljam - treba razlikovati kineski proizvod po svemu i proizvod koji je samo proizveden u Kini, no dizajniran i razvijen je u stranim firmama i proizvodi se po stranim specifikacijama i standardima kvalitete, praktički je glavna dobit samo u cijeni radne snage i poreznoj politici. Tako da ako je nekakav agregat BMW-a proizveden u Kini ne znači da je loš, ili da nije dobar - jer je ipak razvijen u Njemačkoj, a Kinezi ga samo proizvode po njemačkom standardu kvalitete, i njemačkim mjerama i specifikacijama. Ukoliko iza tog agregata stoji BMW, koji tom proizvodu dozvoli svoju značku na proizvodu, meni nije ništa sporno. U biti, ista kita rezali te cilindre turski šljakeri u Njemačkoj ili kineski šljakeri u Kini, ako je završna kvaliteta dostojna značke BMW-a - dobro je.
 
  • Like
Reactions: Nino777
onaj side by side im izgleda dobro, nije can am
ali, 1000, V2, lijepo se cuje, ovjes dobar za asfalt

A Can-Am je dokaz ičeg vrhunskog - osim vrhunske cijene? Kao i prečku ispod Pokvaris, pardon - Polaris, iz iste kuće...
 
Jesi imao?

To ti je kao da kažes jeep wrangler ne valja bolji je ssangyong

Nisam imao, ali jesam vozio. I nije ništa posebno, definitivno ne vrijedi 2-3-4+x više od paralelnog CF Mota ili sličnih...

A za Ssang Yong... baziran na Mercedesovoj tehnologiji i motorima, mislim da si pronašao krivi primjer u Jeepu, koji je otprilike tipično američke kvalitete.
 
Nisam imao, ali jesam vozio. I nije ništa posebno, definitivno ne vrijedi 2-3-4+x više od paralelnog CF Mota ili sličnih...

A za Ssang Yong... baziran na Mercedesovoj tehnologiji i motorima, mislim da si pronašao krivi primjer u Jeepu, koji je otprilike tipično američke kvalitete.

Cf moto i linhai će se duplo prije raspast ako ih ovako voziš, ako će uopće proći di taj prođe.

Ovo je top snage, amortizacije, pogona 4x4, kočenja šta se tiče quada. Linhai i cf moto mogu sanjati da će ovako nešto napraviti za godinu ili dvije... i zato košta nije ni Ferrari jeftin...

Kineze dižu ljestvicu ali u nizoj, možda srednjoj klasi. Di nastoje ponuditi više za manje novaca.

Ali kinez još nije napravio bolji touring sport od multistrade, bolji sportski motor od r1, bolji choper od Harley Davidsona ni bolji putni motor od Gs-a...

Wrangler i dan danas košta a ssangyong kupiš za par tisuća eura...
 
Last edited: