CIJENA POJEDINIH MODELA MOTORA

Evo pokrenuo sam ovu teme iz razloga što poneki modeli kao rabljeni imaju cijenu do 25 % manju nego kad su izašli iz trgovine ,konkretno riječ je o motoru koji gledam već duže vrijeme ,a riječ je o meni preljepom Suzukiju gsx 1400 ,ali da dam 5500-6000 eura za motor star deset i više godina jednostavno ne mogu kad se sjetim da je novi koštao oko 65000 kuna i kako stvari stoje još ću ga dugo gledati na slikama  :( ,a u prilog ovoj priči prilažem sljedeće :

http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/suzuki-gsx-1400-cm3-oglas-4235107

http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/suzuki-gsx-1400-r-1402-cm3-oglas-17122209
 
Neki motori bolje  drze cjenu,a neki lošije
isto kao i automobili

Kad god su mi polovni motori bili preskupi otišao sam u salon i kupio novog
 
iako sam uvijek bio zagovornik kupnje rabljenog, trenutno kupnja novog i nije tako loša investicija kao nekad (y)
 
Vecina motora u oglasima je precijenjena jedan z750 se prodaje sa istom cijenom jedne ninje ili cbr-ke npr.

2008 Z 750. 2007 godina se mogla kupiti cijenom od 44 000 kn otprilike,novo sad se pojedini prodaju blizu 40!!!
Strasno,ti motori se nemogu po nicem usporediti u izradi i voznosti....
 
Drugim rjecima jedan z750 bolje drzi cjenu neko ninja ili cbr

isto tako jedan golf tdi bolje drzi cjenu nakon 15 godina nego golf gti isto godiste mada je kao nov gti bio osjetno skuplji od osnovnog tdi-a


Hint: Pogledaj malo kako choperi drze cjenu  :wink:
 
Zakljucak:ljudi su ne jeleni nego ovce sa mozgom kokosi!!!
:mrgreen: :palacdolje:
 
Cijene su odraz tržišta koje je bilo mrtvo 7-8 godina.  U kreditnom bumu 2000-tih pa do recimo 2008. prodan je veliki broj motora. To se jasno vidi u oglasnicima, brdo je motora tih godišta i jako malo novijih. Vlasnici to koriste i zato su cijene takve kakve su, nerealne.
Dodaj na to i naš zajebani mentalitet i eto cijene :D

MOONSHIELD said:
iako sam uvijek bio zagovornik kupnje rabljenog, trenutno kupnja novog i nije tako loša investicija kao nekad (y)
Potpisujem  (y)
 
Problem mnogima od nas je taj da nam je cifra od 130 000 kn do 150 000 kn poprilicno nedostizna, ali cifra od 40 000 kn do 50 000 kn je prilicno dostizna, gotovinom, zamjenom, ratama...
E sad je problem sto ti rabljeni stari 10 godina ne vrijede tih novaca koje prodavaci traze.

Jedan detalj koji sam primjetio:
Svi kupci sa foruma kuka o cijeni rabljenih motora, ali neko vrijeme poslije 90% njih kad prodaju svoj motor po toj istoj njima previsokoj cijeni, ne vide nikakav problem u njihovoj trazenoj cijeni! I mogu iznijet 101 razlog zasto je njihova trazena cijena opravdana!  Poprilicno licemjerno zar ne!
 
To je sto mi ne bi htjeli motore za 40-50t kn, nego one od 100-150t!
Tko zna sto zeli i planira to zadrzati definitivno se isplati kupiti novi.
Cijene guma, potrosnog materijala i registracije su identicne za novi motor ili ragu staru 10-15 godina!
 
Pitanje je samo koliko se tih motora s napuhanim cijenama proda, a koliko primjećujem - jako malo.
Već neko vrijeme razmišljam o KLE-u kao svom budućem vozilu, ali evo čitajući forum, neke vaše rečenice mi stvarno sijeku misli i bacaju me na razmišljanje pa je i spektar motora o kojima razmišljam sve veći, a i sve sam bliže situaciji da fakat odem u salon i malo više se istresem samo da bi moja guzica prva sjela na motor.

Usput, može li neko objektno i racionalno objasniti otkud toliko Yamahi XT660 u zadnje vrijeme na njuškalu? Samo ovih dana ih je stavljeno bar 5 komada koliko sam uspio vidjeti na brzinu na poslu. Možda i više?!
 
To je vjerojatno slučajno, kriza je i ljudi se pokušavaju riješit motora jer to je obično prva stvar koja ide van iz kuće kad je frka, tak je bar kod mene :)...a cijene su takve kakve jesu, u par postova prije je sve rečeno...
I moj motor je u oglasu iako mi nije frka, vjerojatno je cijena prevelika ali u formiranju cijene sam se ravnao prema ostalima, ako mi nedajbože bude frka spustit ću cijenu i onda bi trebal otići... :misli:
 
novi sam na forumu ali dao bih komentar na ovu temu jer 20ak dana tražim rabljeni motor za kupit.Moram se složit da cijene su nerealno visoke a stanja istih tragično loša.pogleda sam nekih 12-14 motora od kojih se svaki prodavač kune da su maženi, paženi, uredni, redovito servisirani...da skratim u dvije riječi gotovo novi.naravno nitko nema servisnu knjižicu, nikakav račun ili garanciju i popizde kad im kažeš da ću prvo do servisa da provjerim jeli sve tolko bajno.Ma ni ne smeta me što toliko lažu nego što se sami izgube u svojoj laži :laugh: čini mi se da sam definitivno jedini debil u ovoj državi šta proda svoj motorić(beverly 200, 2002) ispod cijene i da garanciju na sljedećih 8000km :embarrassed:
 
A to je nažalost tako, koliko gledam ni vani nije puno bolja situacija jer sve što valja kosta slično ili isto kao kod nas.
 
Prvo moras skuzit dal kupuješ od prekupca ili vlasnika
Servisnu knjižicu i originalne kljuceve ako je motor pažen i odrzavan imaju prvi i drugi vlasnik obavezno i u vecini slučajeva i treci.


 
Ako govorimo o bajkeru koji želi motor za sebe,hoće se voziti bez problema nekoliko godina,a ne može se 'rasteći' preko 50tkn uvijek postoji opcija da se nađe motor vani...pričam o nečemu (relativno) starom,a sa jaako malo km... :wink:
Jedan samo brzinski primjer ;

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=219112469&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=MB&categories=SportsAndSuperSportsBike&isSearchRequest=true&zipcode=&minFirstRegistrationDate=1999-01-01&maxFirstRegistrationDate=2004-12-31&minMileage=1000&maxMileage=10000&makeModelVariant1.makeId=13100&makeModelVariant1.modelDescription=zx+9r&pageNumber=1

Ima takvih dosta...
ps
Nije pogodno za švercere ni za likove koji boluju da voze što mlađe za što manje love    :mrgreen: