Cijena redovnih servisa

hondafun

New member
Puno sam pričao s vlasnicima različitih marki i svi su se složili da je uz kvalitetu važna i cijena redovnih servisa. Molio bih vas da napišete:

1. koji motor
2. koliko km servis
3. gdje je servis rađen
4. cijena servisa
5. vaš dojam o motoru nakon servisa

Mislim da će nam ova tema svima pomoći, bez off-a molim!
 
1.Yamaha Fazer II 2003.
2. 32 000 km
3.Piccilo racing-Split
4. 1050 kn
5.Štelovanje ventila,ulje i filter izmjenjeni te nove zadnje pločice.Mogu reći da sam vrlo zadovoljan odrađenim poslom jer je sve bilo gotovo na vrijeme kako je i zakazano te samim radom motora nakon servisa koji sada zvuči kao da ima 0 km.
 
izvrsna tema (y)

bilo bi mi jako drago dok bi neki vlasnik najmanjeg monstera malo podrobnije napisao kolko je zdrobio na servise
 
Kad sam svojevremeno razmišljal o monsteru pital sam Tonćija kolko je servis (redovni) i rekao je oko 1600 kn. S obzirom da dukac ima servisni interval svakih 10 000 km dođe ti na isto ko i za japance koji imaju servisni interval na 6 000 km a jeftiniji su par sto kuna
 
gigi said:
Kad sam svojevremeno razmišljal o monsteru pital sam Tonćija kolko je servis (redovni) i rekao je oko 1600 kn. S obzirom da dukac ima servisni interval svakih 10 000 km dođe ti na isto ko i za japance koji imaju servisni interval na 6 000 km a jeftiniji su par sto kuna

hvala
 
gigi said:
Kad sam svojevremeno razmišljal o monsteru pital sam Tonćija kolko je servis (redovni) i rekao je oko 1600 kn. S obzirom da dukac ima servisni interval svakih 10 000 km dođe ti na isto ko i za japance koji imaju servisni interval na 6 000 km a jeftiniji su par sto kuna


a kad zbrojiš dotezanja šarafa i kvarove, prije bude svakih dve :mrgreen:
 
SaleKT said:
a kad zbrojiš dotezanja šarafa i kvarove, prije bude svakih dve :mrgreen:

dvije tisuće km bez servisa??? nemoguće. ja kad idem na put duži od 10 km obavezno imam pratnju nekog s prikolicom da mi odpelja motor k Tončiju jer se jadan sav rastepe. otpadaju šarafi, popucaju sajle, pregori elektronika, čak i iz guma nestane zrak...
 
1. Kawasaki Z 750S
2. 1000 km - prvi servis
3. MMS Požega
4. 959,81 kn 
5. servis uredno obavljen(izmjena ulja , filtera, podmazivanje svega sto se podmazat moze :mrgreen: i provjera svih bitnijih dijelova motora), motor funkcionira(o) bez ikakvih primjedbi
 
Suzuki GSXR 750
1000 km -prvi servis
Eurorent
600kn (bio mi je gratis,ali to mu je redovna cjena)
Servis uredno obavljen(izmjena ulja , filtera, podmazivanje svega sto se podmazat moze  i provjera svih bitnijih dijelova motora), motor funkcionira bez ikakvih primjedbi
 
Suzuki bandit 1200,servis na 6ooo km.
4 lit ulja ,ful sintet.( tri deca ostalo)
fil ulja
pregled cijelog motora
štelanje zadnjeg i prednjeg ovjesa
Utrošeno o.7 sati (200 kn)
sve skupa 874.00 kn
Eurorent sport -Rijeka
 
Haponja said:
1. Kawasaki Z 750S
2. 1000 km - prvi servis
3. MMS Požega
4. 959,81 kn 
5. servis uredno obavljen(izmjena ulja , filtera, podmazivanje svega sto se podmazat moze :mrgreen: i provjera svih bitnijih dijelova motora), motor funkcionira(o) bez ikakvih primjedbi

malo preskupo, ja sam plaćao 620 kn 2004g, a sad sam platio 1200 sa izmjenom svjećica u malom motu na 12000km
 
SaleKT said:
malo preskupo, ja sam plaćao 620 kn 2004g, a sad sam platio 1200 sa izmjenom svjećica u malom motu na 12000km

nakupilo se 3.5 sata rada po 100kn + pdv = 427kn
filter ulje = 122kn
ulje 4 litre silkolen pro 4 15w-50 (race) -  372kn
te sredstvo za pranje motora i sprej za lanac
 
Haponja said:
nakupilo se 3.5 sata rada po 100kn + pdv = 427kn
filter ulje = 122kn
ulje 4 litre silkolen pro 4 15w-50 (race) -  372kn
te sredstvo za pranje motora i sprej za lanac

nije on se zajebavo 3 i pol sata, kad popraviš motor, obavezno budi kraj motora u servisu, on ti ispusti ulje i čeka , kasnije samo dolije ulje, malo dotegne šarafe, sve skupa bi ti se nabralo 15 min posla
 
Moto Guzzi Stone (vrijedi za sve California modele)
-svjećice,kom 2
-3l ulja - oko 300kn. Ovisi kaj si kupiš.
-1l u mjenjač i kardan - Castrol,80kn
-filter ulja - 50kn
-dihtung kartera (filter je unutra i treba karter skidati) - malo kn,zaboravio cijenu
...i to je sve. Interval je 10000km
Mehaničar u Ljubljani tražio 140eur za rad i dijelove..To je bila cijena za prvi servis. Dotezanje glava motora,provjera i podešavanje. Ja zadovoljan.

I napomena,Guzzi je skuplji motor pri kupovini,ali je za održavanje i u dijelovima povoljan.
 
V-Strom prvi servis 1000km izmjenjeno ulje,filter ulja sve skupa oko 520kn. Drugi servis na 6000km isto izmjenjeno a ista je i cijena a na 12000km koji je uskoro bumo videli?
 
SaleKT said:
nije on se zajebavo 3 i pol sata, kad popraviš motor, obavezno budi kraj motora u servisu, on ti ispusti ulje i čeka , kasnije samo dolije ulje, malo dotegne šarafe, sve skupa bi ti se nabralo 15 min posla

Upravo tako, 15min uvrh glave s malim ispravkom da ne ceka dok iscuri ulje nego za to vrijeme dotegne sta treba i podmaze sta treba.

Mehanicar kome trebaju 3,5 sata za servis na 1000km bi brzo mogao zatvorit radionu i umrijet gladan,po toj racunici on na jednom radnom mjestu moze u radno vrijeme obaviti max dva jednostavna servisa... ne drzi to vodu bas....
 
Stinky said:
dvije tisuće km bez servisa??? nemoguće. ja kad idem na put duži od 10 km obavezno imam pratnju nekog s prikolicom da mi odpelja motor k Tončiju jer se jadan sav rastepe. otpadaju šarafi, popucaju sajle, pregori elektronika, čak i iz guma nestane zrak...

i pravilo je da nikad ne ides sa suvozacem jer uvijek i on negdje "ispadne" jelda? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
1. KLE 500, 2006.
2. 1000 km servis
3. KMS Karlovac
4. 521 Kn (300 Kuna ruke)
5. Motor čist i izglancan, promijenjeno ulje i filter.

1. KLE 500, 2006.
2. 6000 km servis
3. KMS Karlovac
4. 514 Kn (292 Kune ruke)
5. Motor čist i izglancan, promijenjeno ulje i filter, poštelane kočnice, podmazan lanac.
 
A nije li postojala već jedna ovakva korisna tema sa preko nekoliko stranica korisnih informacija. Ona tražilica čuda čini...!