Cijene rezervnih dijelova iliti postprodaja

hondimir

Well-known member
Manje-vise znamo cijene motocikala i rang liste brandova,ali sto je sa dijelovima za njih tj., cije marke su skuplji,da li recimo Kawasaki ima povoljnije cijene ali zato skuplje dijelove itd.
Eto pa pisite,pogotovo oni s iskustvom  :mrgreen:.
 
hondimir said:
Manje-vise znamo cijene motocikala i rang liste brandova,ali sto je sa dijelovima za njih tj., cije marke su skuplji,da li recimo Kawasaki ima povoljnije cijene ali zato skuplje dijelove itd.
Eto pa pisite,pogotovo oni s iskustvom  :mrgreen:.




Možda zato jer se Kawasaki jedini od japanske četvorke proizvodi isključivo u Japanu(Akashi-Tokio).Vjerovatno se samo tamo rade i djelovi.Ali zašto su onda motori jeftiniji :misli:? Vjerovatno zbog poslovne politike uvoznika,ali to je več druga tema.Osobno nemam još iskustva sa rezervnim djelovima,ali znam da od cijena dodatne opreme boli glava.A, opet dodatna oprema je ipak luksuz,pa neka košta.
 
Znam da dijelovi za Hondu i Yamahu junački koštaju, Kawa je jeftinija (rekao bi - samo zahvaljujući uvozniku).

Mislim da raspravu treba proširiti i na vrijeme dobave dijelova.

Nije isto da li čekam dio 2 tjedna ili 6 mjeseci, rijetko me iznenade da imaju na lageru  :(
 
Super Jura said:
Znam da dijelovi za Hondu i Yamahu junački koštaju, Kawa je jeftinija (rekao bi - samo zahvaljujući uvozniku).

Mislim da raspravu treba proširiti i na vrijeme dobave dijelova.

Nije isto da li čekam dio 2 tjedna ili 6 mjeseci, rijetko me iznenade da imaju na lageru  :(



Je ,to je možda i najvažnije. Sigurno bi puno ljudi platilo i skuplje dio samo da ga ima odmah. Iz tog razloga mi je drag Piaggio..nekidan sam kupija za staru et2 vespu remen uljne pumpe,zupčanik kurble, remen variomata, rule variomata, ventilator i neke plastične klizače za istog. Sve dobija u kesi za 5 min.i montira isti dan na skuter.
Vjerovatno nije tako za velike motore.Ali opet, ako se čeka do 15 dana, nije puno.