Cilindar-RS 125

burnout

Active member
Ovako naletio sam na ovaj cilindar kit tvrtke MITAKA, s obzirom da prvi put čujem za tu firmu  :misli: zanima me dal se netko susreo s tom firmom, konkretnije sa tim kitom (cilindar, klip karike i bolcna.....)  i kolko to vrijedi? Koja je razlika izmedju original apriliinih dotičnih dijelova naspram ovih zamjenskih tvrtke MITAKA?
Pozz
 
kolko ja znam ti firma MITAKA pravi cilindre i klipove za krosere yz,cr i sl. tako da su vjerojatno dobri a ne mora biti,ali nitko se ne žali baš na njih,i kažu da su puno jeftiniji od orginala a sad... istina ili ne  :misli:  taj klip je s jednom karikom ili ??
 
Pratim jedan strani 125cc forum(http://www.125ccsportsbikes.com/forums/)...jedni govore da je Mitaka o.k.,drugi ni u ludilu...pročačkaj malo tamo...
 
Ma...najbolje je original. Ipak gilardoni radi za aprijiju(I veliku vecinu ostalih 125-ca i 4-t skutera) vec godinama.
 
da bilo bi najbolji gilardoni ali ovaj mitaka kit je skoro pa duplo jeftiniji od gilardonija tako da...pa uzmi cilindar od mitaka a klip stavi neki kvalitetniji od pro-x ili vertex ako misliš mjenjat svoje a ako nisi baš pri lovi barem bi ja tako...
 
ja san ima druga iskusta...
polini, sa dobrom smjesom, traje vise od orginala...
 
ista radilica.... ali ima i nekih boljih za 100kn skuplje... RMS-ove mislim
 
Polini ? Nema sanse da traje duze od originala. Tih polinijevih 165ccm razjebu svaku radilicu nevezano za dobru smjesu. Kompresija je to ipak ! Inace...i original cilindar sa original klipom ne traje duze od 20.000 km,bez intervencija(zamjena karika ili cijelog klipa). Nabrijan je to motor previse.  :mrgreen:
 
        polini  otkida  sve lezajeve radilice  ,  imam dvije zaribane rotax123 masine, na jednoj srednji na drugoj bocni  . 
 
bmw m 5 said:
Ma...najbolje je original. Ipak gilardoni radi za aprijiju(I veliku vecinu ostalih 125-ca i 4-t skutera) vec godinama.


oni rade i za cagivu,i čine se dobri....a za navedeni kit prvi puta čujem........i kod 125ica,kako je netko napisao,dosta su u originalo nabijane oko 30ks i tu je već problem,a ne još ako se nabrijava,i ako se nestavi dobro ulje,sintetika TTS recimo ležajevi odlaze nakon par stotina kilometara.........
 
A šta nije u redu sa origigi cilindrom? Daj ga na nikaslikiranje i peri ponovo!