Concept Ninja H2

DiAbLeRo

Well-known member
Nešto se gadno izabrda valja...  :021:

www.ninja-h2.com

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=aOO4YV01nWw
 
idu mi na onu stvarku sa ovim objavljivanjem na kasikicu :palacdolje:..pa ce kobajagi neko uslikat prototip a ono fabrika ti namjesti fotkanje..sacekam fino 30 pa cemo vidit sta je..dzabe im turbine i kompresori kad radilice mijenjas ko reglere na Hondama :mrgreen:
 
sad si nesto mislim ..moguce da je to zamjena za ZZR..jedino mi taj segment trzista ima logike..sportski nije jer se ne uklapa u pravila,skuter nije :mrgreen:,a nevjerujem ni da je novi versus-mada nebi bilo lose :mrgreen:
 
Ako bude muško, zvat će se Zujko!

:mrgreen:
 
Kakav god bude,turbine na motociklima su sljedeći korak moto industrije. Vjerujem da svi proizvođači već imaju spremne modele sa turbinom,sam je bilo pitanje tko će prvi krenut. A zbog posla sam i vidio par prototipova samih turbina.
Slijedi downsize,manji motori sa velikim brojem ks i niskom potrošnjom,sve to je već zahvatilo auto industriju,sad su motori na redu.
osobno,nisam oduševljen jer volim velike klasične motore,ali napredak se ne može zaustaviti
 
razlika izmedju turba kako ga mi znamo i kopresora tj superchargera kako kazu ameri je u pogonu..turbo pogone izduvni gasovi, a kompresor radilica..medjutim kompresora ima vijcanih, a ima i turbinskog tipa..ovaj ovde o kome pricamo vjerujem da je turbina pogonjena zupcanicima i lancem sa radilice..i to kako najavljuju promjenjivog hoda tj ima ko neki mjenjac sporije-brze
 
Ako izbace neku pilu od cca 250 konja (što je za turbo prava sitnica ),  skidam kapu.
U svakom slučaju to bi bilo prvo osvježenje nakon cca 5-7 godina "suše" u moto branši.
(y)
 
kawa vec ima agregat sa kompresorom..doduse jetski-1400ccm 300KS.. tako da 250KS izgleda sasvim dostupno :wink:
 
gastajbarter said:
sad si nesto mislim ..moguce da je to zamjena za ZZR..jedino mi taj segment trzista ima logike..sportski nije jer se ne uklapa u pravila,skuter nije :mrgreen:,a nevjerujem ni da je novi versus-mada nebi bilo lose :mrgreen:
A sto ZZR nema dovoljno snage pa mu treba turbo!!! :LOL:

Mali ZZR od npr 750 kubika sa turbinicom i nekih 160-170 konjica uz ispeglan moment. Vrlo rado….
 
singlica said:
A sto ZZR nema dovoljno snage pa mu treba turbo!!! :LOL:

Mali ZZR od npr 750 kubika sa turbinicom i nekih 160-170 konjica uz ispeglan moment. Vrlo rado….

Ja sam iz pretpostavki nekak izbacio Sport touring model (ZZR) jer video tvrdoglavo plasira ime Ninja...ali opet, na amerčkom tržištu su i ST modeli pod imenom Ninja. No, ovo kaj si napisal bi bilo  :0648: :0648:
 
singlica said:
Mali ZZR od npr 750 kubika sa turbinicom i nekih 160-170 konjica uz ispeglan moment. Vrlo rado….

Obzirom da je nekadašnja H2 iz 70ih bila 750, mislim da si na dobrom tragu...
 
error said:
Ja sam iz pretpostavki nekak izbacio Sport touring model (ZZR) jer video tvrdoglavo plasira ime Ninja...ali opet, na amerčkom tržištu su i ST modeli pod imenom Ninja. No, ovo kaj si napisal bi bilo  :0648: :0648:
Ne znam zašto si to pretpostavio kada je sasvim jasno da Suberbike klasa od 1000 ccm sigurno neće dobit turbo ili super kompresor.
Sasvim je izvjesno da se radi o ZZR-u za kojeg se to već jako dugo šuška a i sam kažeš da je on u USA nazvan Ninja ZX14.
A i vjerujem da se sa ovim nazivima unaprijed i okreću njihovom tržištu.