doktor dare
Active member
Plan za ovogodisnje putovanje je donet jos prosle godine. Odlazak na Corsicu. Imao sam citavu zimu da smislim gde, sta i kako. Od svega, jedno je bilo jasno, ne zelim dva puta proci autoputem BG-ZG. To je predvidjalo da idemo preko Crne Gore do Italije, onda preko Sardinije na Corsicu gde bi se vozili nekoliko dana, pa nazad do Italije gde bi prosli kroz Dolomite u svrhu izbegavanja autoputa, svracanje do Slovenije kako bi dopunili opremu i kuci. Znaci pravimo kruznu turu i malo vise trajekta...
Prvobitna ideja je bila da se iznajmi neki smestaj koji bi bio baza, i da se odatle kruzi po ostrvu. Ovo je u sustini dobra varijanta jer za vrlo pristojnu lovu moze da se iznajmi odlicna kuca za vise ljudi. Posto nije bilo vise ljudi spremnih za putovanje, mi smo odlucili da ponesemo opremu za kampovanje i tako omogucimo sebi da idemo gde hocemo bez obaveze da se vracamo u bazu. Kampovi su fenomenalni, pored mora, jeftini i ova varijanta je, takodje, super. Medjutim, zbog vremenskih prilika, ni sator nije rastvoren ni jednom.
Posto nismo rezervisali nikakav smestaj, jedine rezervacije koje sam napravio bile su za 2 od 4 trajekta. Prvi na liniji Bar(MNE)-Bari(IT) i drugi na liniji Civitaveccia(IT)-Olbia(Sardinia, IT). Drugi trajekt je odabran jer iz Civitaveccie ne postoji direktna veza sa Corsicom, vec mora preko Sardinije.
Neki okvirni plan puta je postojao, ali osim prve dve noci na trajektima, sve ostalo smo udradili spontano i ispostavilo sa da smo pravilno postupili.
13.05.2010.
Dosao je i dan polaska.
Treba doci do Bara u Crnoj Gori, pokupiti karte za ferry, ali pre toga videti se sa nekim drugarima sa V-strom foruma, Goranom i Nikom, i svratiti do Gasha u piceriju. Posto smo ovaj deo puta, do sada, prosli vec vise puta, ne pravimo previse stajanja i brzo smo u Crnoj Gori.
Dogovorio sam sa Goranom da se vidimo u Puleni, ali u Sutomoru. Stigao je i Niko, bivsi Stromer, ali sada GS-ovac.
Malo bikerskih prica, vec je poslepodne i eto nas u Baru. Podigli rezervisane karte i otisli u Pulenu da sacekamo ferry i upoznamo se sa Gashom. Tu nam je on dao malo saveta, popili pice i na ukrcavanje.
Prvobitna ideja je bila da se iznajmi neki smestaj koji bi bio baza, i da se odatle kruzi po ostrvu. Ovo je u sustini dobra varijanta jer za vrlo pristojnu lovu moze da se iznajmi odlicna kuca za vise ljudi. Posto nije bilo vise ljudi spremnih za putovanje, mi smo odlucili da ponesemo opremu za kampovanje i tako omogucimo sebi da idemo gde hocemo bez obaveze da se vracamo u bazu. Kampovi su fenomenalni, pored mora, jeftini i ova varijanta je, takodje, super. Medjutim, zbog vremenskih prilika, ni sator nije rastvoren ni jednom.
Posto nismo rezervisali nikakav smestaj, jedine rezervacije koje sam napravio bile su za 2 od 4 trajekta. Prvi na liniji Bar(MNE)-Bari(IT) i drugi na liniji Civitaveccia(IT)-Olbia(Sardinia, IT). Drugi trajekt je odabran jer iz Civitaveccie ne postoji direktna veza sa Corsicom, vec mora preko Sardinije.
Neki okvirni plan puta je postojao, ali osim prve dve noci na trajektima, sve ostalo smo udradili spontano i ispostavilo sa da smo pravilno postupili.
13.05.2010.
Dosao je i dan polaska.
Treba doci do Bara u Crnoj Gori, pokupiti karte za ferry, ali pre toga videti se sa nekim drugarima sa V-strom foruma, Goranom i Nikom, i svratiti do Gasha u piceriju. Posto smo ovaj deo puta, do sada, prosli vec vise puta, ne pravimo previse stajanja i brzo smo u Crnoj Gori.
Dogovorio sam sa Goranom da se vidimo u Puleni, ali u Sutomoru. Stigao je i Niko, bivsi Stromer, ali sada GS-ovac.
Malo bikerskih prica, vec je poslepodne i eto nas u Baru. Podigli rezervisane karte i otisli u Pulenu da sacekamo ferry i upoznamo se sa Gashom. Tu nam je on dao malo saveta, popili pice i na ukrcavanje.