CRF 250L

šteta kaj je snaga ostala na razini koju je XL250R imao prije 30+ godina  :misli:

ekologija....  :undecided: :lipsrsealed:
 
Preslabo za išta ozbiljnije, preskupo za na posao.


©
 
Pozdrav ekipi,

da dignem temu CRF 250 L, među žive.
U zadnje vrijeme ima dosta novih vlasnika ovog strojčeka,
pa eto da ne tražite temu.
 
Motorić je zanimljiv za one koji nisu od prevelikih ambicija.
Evo kako san ja rješija vjetrobran


using  tapatapa

 

Attachments

  • uploadfromtaptalk1498019620521.jpg
    uploadfromtaptalk1498019620521.jpg
    29.4 KB · Views: 422
  • uploadfromtaptalk1498019635766.jpg
    uploadfromtaptalk1498019635766.jpg
    31.6 KB · Views: 433
  • uploadfromtaptalk1498019648746.jpg
    uploadfromtaptalk1498019648746.jpg
    34.9 KB · Views: 394
Ja imam jako slican motor, gotovo identican :mrgreen: samo od drugog Japanca. Cemu vjetrobran? To od navike na skuter?
 
Je, jer mi je za svakodnevnu uporabu, a za teren se skine u par minuta, samo tri vide.

using  tapatapa

 
Evo čisto da se "upišem" u temu kao vlasnik.



Bliži se 5000km, imam ga nešto više od godinu dana. Kupljen kod Viktora u ZG nakon dugotrajnog istraživanja šta bi bilo najbolje za nekoga sa nikakvim iskustvom na motoru i idejom da se vozi svukud. Drugi konkurent je bio KLX250.

Za sad samo tankam i vozim, a tankam u prosjeku 3.3 litre na 100km prema spritmonitoru (kreće se 3.0 do 3.7), pratim za auto pa upišem i za motor.. Nije presudna sama potrošnja al premda je tank samo 7.7 litara, dobro je da malo troši.. iako me ionak već znaju u benzinskim vjerojatno. Prelazi 180-240km na tanku.

Od nekakvih nazovimo mušica, zna se ponekad ugasit ako se iz ler gasa "blipa" gas onak trzne.. ali to navodno radi dosta jednocilindraša ponekad, a i nakon toga upali instant. I svakih 200tinjak km pusti pola kapi ulje/antifriz na "weep hole" rupicu ispod vodene pumpe, a servisni manual kaže "small weepage is normal" .

I to je to, možda bi bio bolji da je malo lakši, možda bi bio bolji da ima malo veći tank.. Prvi problem se riješi donekle sa malo treninga, jer nije ni 144kg nešto extra puno, a drugi možda jednog dana sa IMS/Acerbis aftermarket tankovima, možda.

Vidim da par ljudi na forumu ima, al nije baš tak čest motor, u Samoboru vidim KLX250 tu i tamo, XT600, XT660, KLE500 često, ali CRF250L osim svoga još nisam vidio na cesti.
 
Evo kako san ugradija utičnicu 12V

using  tapatapa

 

Attachments

  • uploadfromtaptalk1498243257130.jpg
    uploadfromtaptalk1498243257130.jpg
    31.3 KB · Views: 412
BreakM said:
Evo čisto da se "upišem" u temu kao vlasnik.

Bliži se 5000km, imam ga nešto više od godinu dana. Kupljen kod Viktora u ZG nakon dugotrajnog istraživanja šta bi bilo najbolje za nekoga sa nikakvim iskustvom na motoru i idejom da se vozi svukud. Drugi konkurent je bio KLX250.

Vidim da par ljudi na forumu ima, al nije baš tak čest motor, u Samoboru vidim KLX250 tu i tamo, XT600, XT660, KLE500 često, ali CRF250L osim svoga još nisam vidio na cesti.
Sto ti je presudilo da uzmes ipak Hondu, a ne KLX?
 
fawlty82 said:
Sto ti je presudilo da uzmes ipak Hondu, a ne KLX?

Da je KLX-a bilo za uživo vidjet u bilo kojem dućanu u ZG i okolici možda bi sad bio u drugoj temi, ali nije. Pol njih je reklo da ga više ni ne uvoze, a pol da se može naručit pa čekat. A CRFL je bio ono tamo pred očima.. I dodatno znam da ima 2-3 foruma online sa hrpom vlasnika CRFL koji je skoro isti po svijetu, ako mi nešto zatreba. KLX je samo kod nas i u Aziji sa EFI, većina vlasnika po forumima gdje možeš nešto pitat ima karb. Ali mislim da je najviše presudno bilo što je CRFL bio u izlogu a KLX nije :D Jer znam da KLX ima nešto bolji ovjes, 4kg manje, i da je jednako dobar što se tiče pouzdanosti, veliki servisni interval kao i Honda itd.. 1ks manje me nebi previše brinulo premda mu je cijena bila tada 1000kn manje nego Honda, a do tada 2000kn viša.
 
Moja pila, još je najlon na sjedalu, to je bilo prije mjesec dana, ovogodišnje izdanje EURO IV sa ABS-om
Nakon 10 godišnje pauze, ja presretan sa motorom. Prije se vozila CBR 600 RR i ovo mi sad paše ko melem na ranu.
 

Attachments

  • WP_20170527_09_08_46_Pro.jpg
    WP_20170527_09_08_46_Pro.jpg
    499.7 KB · Views: 459
Danas prvi put da sam se vozio na rezervi i osjetio to radom motora, kilometar do benzinske:

https://www.youtube.com/watch?v=dAypuelzL9g 

mislim da je imalo veze i ubrzanje prije snimljenog trenutka na točno 60kmh, valjda je gorivo malo "pobjeglo" od pumpe prethodno.. Šta je čudno, stvarno pogledom u tank izgledalo je kao da imam 0.3-0.4 litre max, a do vrha sam natankao prema pumpi 6.4.. prema tome bi bilo 1.3 litre u tanku, a u to sumnjam.. i u lukoilovo mjerenje za male količine..
 
Rezerva je blinkala već 20tak km lagane vožnje, a trebala bi biti 1.5 litre.. nešto ne odgovara, možda mjerenje na pumpi..
 
Aaa vi nemate pipicu sa polozajem rererva.
Ne zajebavam, nisam jos vozio nista iz ovog tisucljeca.
 
Vozio sam CRF-a (Šri Lanka) i KLX-a (Tajland) svaki po pet dana... Motori su odlični za zajebanciju i troše ko upaljači... Kako su oba bila rentana KLX je bio novijeg godišta i u puno boljem stanju tako da mi je i bolje legao što ne mora značiti da je uistinu i bolji motocikl od CRF-a... Ugl za npr provlačenje kroz grad, zajebanciju i neki soft enduro motocikli su par exellance...  (y)
Uživajte...  (y)
 

Attachments

  • FB_IMG_1499716741798.jpg
    FB_IMG_1499716741798.jpg
    55.3 KB · Views: 407
  • FB_IMG_1499768653525.jpg
    FB_IMG_1499768653525.jpg
    63.3 KB · Views: 403
Mali dodatak smo stavili na pilu, štitnik volana, situacija na slikama, prije i poslje ugradnje.
Cijena 100 kn u TOP MOTU.
 

Attachments

  • WP_20170625_10_58_19_Pro.jpg
    WP_20170625_10_58_19_Pro.jpg
    1.3 MB · Views: 330
  • WP_20170625_10_52_51_Pro.jpg
    WP_20170625_10_52_51_Pro.jpg
    1.3 MB · Views: 331
Jučer obavljen i prvi servis na 1000 km.

Dečki u Rutingu to odradili brzo i kvalitetno. Naravno kak se i spada originales ulje za moju kobilicu.

Ja za sad pezadovoljan sa motorom.

Problemi: 0 %
Zadovoljstvo: 100 %
Potrošnja: cca 3 do 3,5 l/100 km

Malo se probao i novi CIVIC, 180 KS, sa CVT 7 stupanjskim mjenjačem -samo da je para, nebi se dugo razmišljalo.
Na prvu (prije par mjeseci) dizajnerski mi i nije bio legao, ali sad, hm, ne znam dali bi čovjek uzeo kraćeg ili sedan verziju.
 

Attachments

  • Servis_No.1_22.07.2017_2.jpg
    Servis_No.1_22.07.2017_2.jpg
    448.8 KB · Views: 364
  • Servis_No.1_22.07.2017_3.jpg
    Servis_No.1_22.07.2017_3.jpg
    370.4 KB · Views: 324
  • Servis_No.1_22.07.2017_4.jpg
    Servis_No.1_22.07.2017_4.jpg
    364.4 KB · Views: 291
  • CIVIC_2017_22.07.2017_3.jpg
    CIVIC_2017_22.07.2017_3.jpg
    426 KB · Views: 319
  • CIVIC_2017_22.07.2017_22.jpg
    CIVIC_2017_22.07.2017_22.jpg
    309.8 KB · Views: 296