Evo čisto da se "upišem" u temu kao vlasnik.
Bliži se 5000km, imam ga nešto više od godinu dana. Kupljen kod Viktora u ZG nakon dugotrajnog istraživanja šta bi bilo najbolje za nekoga sa nikakvim iskustvom na motoru i idejom da se vozi svukud. Drugi konkurent je bio KLX250.
Za sad samo tankam i vozim, a tankam u prosjeku 3.3 litre na 100km prema spritmonitoru (kreće se 3.0 do 3.7), pratim za auto pa upišem i za motor.. Nije presudna sama potrošnja al premda je tank samo 7.7 litara, dobro je da malo troši.. iako me ionak već znaju u benzinskim vjerojatno. Prelazi 180-240km na tanku.
Od nekakvih nazovimo mušica, zna se ponekad ugasit ako se iz ler gasa "blipa" gas onak trzne.. ali to navodno radi dosta jednocilindraša ponekad, a i nakon toga upali instant. I svakih 200tinjak km pusti pola kapi ulje/antifriz na "weep hole" rupicu ispod vodene pumpe, a servisni manual kaže "small weepage is normal" .
I to je to, možda bi bio bolji da je malo lakši, možda bi bio bolji da ima malo veći tank.. Prvi problem se riješi donekle sa malo treninga, jer nije ni 144kg nešto extra puno, a drugi možda jednog dana sa IMS/Acerbis aftermarket tankovima, možda.
Vidim da par ljudi na forumu ima, al nije baš tak čest motor, u Samoboru vidim KLX250 tu i tamo, XT600, XT660, KLE500 često, ali CRF250L osim svoga još nisam vidio na cesti.