CRF 250L

Sredju said:
Poneses pirellijem dokument.vjerovatno ti ga matko moze izdati na hrvatskom, sa njim u postaju za tehnicke i neka ti dopisu dimenzije.
3.0 od mt21 je isto dobila dozvolu nakon homologizacije

U dokumentu pise da je svaki drugi atest nepotreban, u njemackoj, cak ni dimenziju ne treba upisati, niti je obavezno nositi dokument o homologizaciji, samo u slucaju da si hoces ustedjeti trenutne nevolje s policijom.
Smjesno, ali istinito.

Edit, pogresno sam napisao, nije mt21 u 3.00 vec Metzeler Enduro 1 front.

Bija san kod Matka, na tehničkom priznaju samo papir od Honde.
 
Ima Continental TKC 80 u toj dimenziji.
 
Pozdrav CRF ekipa, moja kobila je na prodaju, pa ako netko želi ili zna koga da želi, eto tu je.

Neka se nitko ne uvrijedi, ali bolje rabljene u HR, nema.

HONDA CRF 250 LA

Godina proizvodnje: 2017

Prva reg. 05. 2017.

Prvi vlasnik

Servisirna knjižica (HONDA)

4500 km

18 kW (25 KS)

ABS

EURO IV

Anlaser

Disk: sprijeda/straga

Cijena: 35000 kn

Motor je u originalnom stanju, ništa nije dodavano, oduzimano, piljeno, bušeno, jebano...
Izgleda identično kao i prvog dana kada je kupljen.
Motor nikad nije bio na stazi, blatu, šljunku, travi, vožen je 99,9 % po asfaltu.
Korišten je za relaksaciju, što možete vidjeti ovdje:

http://www.auto-moto-tour.com/page3.html


 

Attachments

  • DSC03608.JPG
    DSC03608.JPG
    632.8 KB · Views: 138
  • DSC03610.JPG
    DSC03610.JPG
    369.6 KB · Views: 94
  • DSC03603.JPG
    DSC03603.JPG
    520.8 KB · Views: 112
  • DSC03619.JPG
    DSC03619.JPG
    644.5 KB · Views: 112
  • DSC03621.JPG
    DSC03621.JPG
    551.7 KB · Views: 117
Ovakvo stražnje svjetlo, odnosno "tail tidy" pretpostavljam ne prolazi tehnički pregled čak ni uz dodatak reflektirajućeg elementa?
Mislim da nema nikakve "e" oznake..
 

Attachments

  • pv014.jpg
    pv014.jpg
    73.2 KB · Views: 125
Trebalo bi ti prolazit ako imas okvir oko rege i mali katadiopter ispod, lijepo slozeno. Ali ako naletis na nekog zeznutog koji se drzi propisa ko pijan plota, odes doma i vratis original nazad.
 
Da al je opet stvar u tome da nije legalno neg je "ako prođe".. ako ne nađem legalni način neću se ni zajebavat s tim..
 
ROMANISTA said:
Sorry jesi gleda cijen novih. Pogledaj malo. Sve ce ti bit jasno. U svezi cijene

Pozdrav, nisam stigao gledati trenutne cijene novih, znam koliko sam ja platio svojeg.

No kako god bilo, moj je jučer prodan.

Pozdrav
 
HONDA-biker said:
Pozdrav, nisam stigao gledati trenutne cijene novih, znam koliko sam ja platio svojeg.

No kako god bilo, moj je jučer prodan.

Pozdrav
Jesi ga prodao Slavku? :mrgreen:
 
dok je još CRF bio u garaži...

malo novog štiva...


...Budući da sam sve našao, sve vidio, okružio nekoliko puta, a i već se koja 2, 3 sata muvam po arboretumu, polako se okrećem prema izlazu. Stanem još kod izlaza i pogledam još jednom to sve oko sebe, a iznad glave se pojavi upitnik velik kao kuća. Ogroman potencijal, ogroman, a valjda će netko iz Kine slučajno tuda prolaziti, daj Bože zastati i ako je dovoljno lud da se zabavlja sa našom birokracijom u konačnici i kupiti. Pa onda uložiti i podići na razinu na kojoj bi ovakvo zdanje i trebalo biti.
Mi očito ne znamo, nemamo novaca, nemamo vremena, nemamo volje, nemamo ideje, nemamo interesa. Ono što imamo, je brdo isprika i razloga zašto nešto NE napraviti. Sa tim „predivnim“ mislima i osjećajem polako napuštam arboretum i okrećem motor prema svojem domu. Vas dragi čitatelji u nastavku ostavljam sa stručnim tekstom o arboretumu. Pročitajte, vidjet ćete da su naši preci imali i vremena i volje i novaca, prije svega ideje da stvore nešto lijepo, a mi danas nismo sposobni ni održavati već stvoreno. Ironija je da se čak i priroda brine za dvorac. Opasala ga je sa svojim zelenilom, kao da ga želi zaštiti od nas pametnih i sposobnih...

cijeli tekst se nalazi na:

http://www.auto-moto-tour.com/page69.html
 
super si to slozija samo nemoj vise pivat  :LOL:

(y)
 
Populariziranje CRF-a, neka. Bit će zanimljivo pratit put u Mongoliju ili kamo već bude išao.
 
Koji auspuh bi preporucili za dublji zvuk? Performanse da ostaju iste ili bolje  :mrgreen:
Do sada imao neki bez atesta i naravno vise ne pustaju na tehnickom.....i da, jel se mora posebno dat atestirat?
 
Za iste performanse preporučam originalni auspuh.
Za dublji zvuk preporučio bih crf450.
Sa originalnim auspuhom.