CRF 250L

Nešto veći izbor, samo to, ali i 80/100 je velik napredak po izboru u dimenziji, šteta što i straga nisu stavili 120/90 i izbora hrpa. (sad je 120/80)

za teren je bolja 80/100/21 dimenzija a Ima izbora
 
  • Like
Reactions: BreakM
Čekaj sorry, CRF 250 L/Rally su imali 1 hladnjak?
Ne mogu vjerovati..

Ovaj novi L izgleda super, čak bolje od Rally.

1 i ništa im nije falilo, možda i novi ima 1 samo na kontra strani sada, to još neznamo. WR250R je isto imao jedan, 2 je imao KLX250 i mislim da i DRZ400.
Ima ventilator pa nema problema sa pregrijavanjima, nikad se u 22 000km zajebancija s njim nije pregrijao, makar mu vjerujem nije bilo lako u šumi na 38 stupnjeva, vent više radio nego što nije, ali moram priznat nije ni vozaču tada bilo lako :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: Spider
Meni se ventilator upalija samo dva puta na ovu kilometražu i to na terenu, liti po gradu nikad.
 
Meni se ventilator upalija samo dva puta na ovu kilometražu i to na terenu, liti po gradu nikad.

Kad se voziš po terenu, sporo, uzbrdo,na 35 stupnjeva, staneš na minutu, da se ne pali.. samo 2x? Ali dobro ovisi o tipu vožnji, meni je svaka prema "off-road" destinaciji, apsolutno nikad nisam motorom išao na posao, slično i kad sam ovo ljeto odvozio do fužina i nazad nije se palilo, sada se ne pali ni u brdu jer je vani 10-15 stupnjeva, ali na 30+ u brdu vrlo često, pregrijanje ili gubitak vode nikad, tj uspješno održava ciljanu temperaturu. Tako je bilo i sa tvorničkim antifrizom i nakon što sam ga zamjenio sa motul antifrizom. Jedino što sam kasnije čuo od frenda je da kad je probao stavit kod sebe obični za aute G12 crveni, više maltene nije čuo za ventilator, ali tu je riječ o drugom motoru.
 
Na +30 ne iden u brdo, kad peren motor u one automatske praonice onda mlaz vode kroz hladnjak sa prednje i stražnje strane da bude čist i prozračan pa bolje hladi.
 
1 i ništa im nije falilo, možda i novi ima 1 samo na kontra strani sada, to još neznamo. WR250R je isto imao jedan, 2 je imao KLX250 i mislim da i DRZ400.
Ima ventilator pa nema problema sa pregrijavanjima, nikad se u 22 000km zajebancija s njim nije pregrijao, makar mu vjerujem nije bilo lako u šumi na 38 stupnjeva, vent više radio nego što nije, ali moram priznat nije ni vozaču tada bilo lako :mrgreen:

Meni se CRF 450 X pregrijavao u gradskoj guzvi, nije imao ventilator (imao je nosac?), 2 hladnjaka.
Hvala za info, nisam znao za toliko njih sa 1. ;)
 
Na +30 ne iden u brdo, kad peren motor u one automatske praonice onda mlaz vode kroz hladnjak sa prednje i stražnje strane da bude čist i prozračan pa bolje hladi.

Kazu na forumima da je ucinak najbolji za proprat hladnjak kad je mlaznica do 5cm od hladnjaka.
Triba probat.
 
  • Haha
Reactions: BreakM
Kazu na forumima da je ucinak najbolji za proprat hladnjak kad je mlaznica do 5cm od hladnjaka.
Triba probat.

Prije toga solnom kiselinom, onon od 33% našpricati i ostaviti par min
 
Meni se CRF 450 X pregrijavao u gradskoj guzvi, nije imao ventilator (imao je nosac?), 2 hladnjaka.
Hvala za info, nisam znao za toliko njih sa 1. ;)

Kako to, kako to?
 
Evo jedan videić žumberačke jeseni, ventilator se nije palio, kamerica je imala vodeno hlađenje, video je naravno usporen :mrgreen:

 
  • Like
Reactions: Zog
Jesu li ono ljame, mogle su te pljunit?:unsure:
 
Opet neka curenja informacija, ovaj puta detaljnije i interesantnije, 8ks više, 5kg manje, bolji ground clearance za 3cm, sic cca ista visina, nekakva već revizija amortizera.

3.jpg


4.PNG


5.PNG

6.PNG
 
Bravo, super, ali samo da cijena ne ide na 6,500-7000 Eur.
Ako je ovo gore Thai Baht (prije 28,765 kn sada 30,770 kn) onda je kao India Bajaj sa KTM Duke 125 (kod njih oko 12,200 kn kod nas 37,000 kn).
Dobro za njih lose za nas. ;)
 
Last edited:
Mislim da je cijena već na plafonu za takav tip motora te kubikaže, samo sad postaje malo više opravdana. A i s druge strane neznam da li je itko u ovoj temi (makar nas je samo dvoje ostalo) platio punu cijenu.
 
Mislim da je cijena već na plafonu za takav tip motora te kubikaže, samo sad postaje malo više opravdana. A i s druge strane neznam da li je itko u ovoj temi (makar nas je samo dvoje ostalo) platio punu cijenu.

Ako izađe kako si stavio tehničke podatke, pretpostavljam oko 47-48.000 kn.
 
Isti motor, 50 kubika više, minus 5 (pet) kila? Plus 8 (osam) konja i EURO5? Puno to oni seru... Možda su novoga stavili na vagu bez benzina ili mu je prigušivač za nigerijsko tržište :mrgreen: