CRF 250L

Isti motor, 50 kubika više, minus 5 (pet) kila? Plus 8 (osam) konja i EURO5? Puno to oni seru... Možda su novoga stavili na vagu bez benzina ili mu je prigušivač za nigerijsko tržište :mrgreen:
A vidi, taj motor postoji u tajlandu trenutno i ljudi su ga vozili, vidi po youtubeu zadnjih tjedan dana. Samo 37cc više. Ali isto tako i ta verzija mašine sa 31ks isto već postoji, i kod nas, CB300R, i ima 31KS.. Pored svega toga, na ovima u tajlandu koji se već ne samo voze neg i modificiraju kod njih, kod novog stoji naljepnica gdje je naveden Euro5, uz Euro4 i još neku normu koja je kod njih bitna (nije im stavljena "kvačica" kod euro5 jer ne vrijedi kod njih) ali na naljepnici je predviđeno mjesto sa natpisom euro5..
Skidanje mase isto logično, CB300F na CB300R izgubio 10tak kila. CRF-L samo oko 4 navodno (ABS verzija). Meni osobno sve djeluje realno, jedino na što bi gledao s rezervom je tih 31KS, to će biti poznato tek kada dođe u EU. Npr. CRF450L ima različitu snagu ovisno na kojem je tržištu, u EU ima najmanje, tvornički, pa se mora kupit japanski ili američki ECM, znači eto 200€ troška ako bude tako..
 
Ali kad razmislim malo o cijelom paketu, meni bi kod CRF300 najinteresantniji bio Rally. Uzimam u obzir da imam u planu više dužih vožnji, Rally sa više snage, momenta, manje težine, većim tankom... Preko 400km na tanku, sa 31KS i njegovom zaštitom od vjetra se može i na autoput izać za jedan smijer i u danu komotno odvozit 400km ili više, i to bez tankanja čak. Još su tu kažu neke mjere poduzimali da volan vibrira manje makar ni do sada nije bilo problem, footpegsi na rallyu imaju onu gumu u sredini kao veći ADV motori, instrumenti pokazuju puno više informacija... Samo opet kažem, ako zadrže cijene.. jer nebi dao za Rally 60 000kn, niti za obični L 50tak.. ovo kako sada koštaju je već vrh. CB300R s tim motorom košta isto kao CRF250L sa 250cc trenutno. Vidjet ćemo vjerojatno uskoro.
 
Dolaze prve informacije za EU, tj UK, pa ne baš EU ali to je više manje to.. nažalost, kažu samo 10% povećanje snage u odnosu na prethodnika, što bi značilo isto kao Rebel 300 koji je spominjan da je spreman za Euro5 sa svojih 27ks.. Povećanje momenta, smanjenje težine, prerade amortizera + duži, ground clearance, svjetla, novi displey za instrumente, rally veći tank itd itd to sve izgleda ostaje.. samo će očito za 31hp trebat uložit 100€ u tajlandski ECM, ali s obzirom na povećanje okretnog momenta od 18% nije ni potrebno..

edit: https://moto.honda.fr/motorcycles/range/adventure/crf300l/overview.html

Nedostaju i LED svjetla i žmigavci..
 
Last edited:
Šteta.
4 Ks za 100€ se isplati, ljudi uzimaju 4x skuplje ispuhe pa dobiju 1 Ks.
 
Last edited:
Vizualno najviše nedostaje novi far na običnom L, kao i LED žmigavci. To za EU očito zadržavaju samo za Rally, vjerojatno da djelomično pravdaju veću cijenu.


Interesantno je da su "skratili" sve brzine od 1-5, a produžili 6. Većina je na 250L stavljala lančanike -1T naprijed +2T straga, sada sa ovom promjenom u prijenosu u mjenjaču i povećanjem momenta samog motora za 4Nm u startu, tvornički je samo na osnovu toga vjerojatno "jači" nego prije uz te popularne promjene zupčanika (koje rezultiraju sa nepunih 7Nm više na kotaču), a zadržava 6. za vozit 80+ u čak nižim okretajima nego prije s obzirom da ima nešto više snage da to vrti.. Po meni dobar i logičan potez. Bez obzira što su ukrali 4ks i far za obični L, sviđa mi se, sada mi Rally ima smisla. Za mene idući će biti Rally ili CB500X ovisno o cijeni, ako Yamaha ne smisli malu Tenere koja bi svrhom hvatala sredinu između dva navedena.
 
Evo poznate su cijene modela kod nas


CRF300L47.600,00kn

CRF300 Rally
54.600,00kn

:confused: Znam da je puno sitnih poboljšanja (i 2 veća motor i frame)... ali sada da se vratim u vrijeme kada sam kupovao svog, kao prvi motor.. a to je velik komad ciljanog tržišta za ova 2, progutao sam 38 000kn, nekako.. "ajde da se i to proba" pa nek je nov.. sad tko tako razmišlja da plati 47 600kn? --- Nadam se da će imat jake zimske popuste. Ovo bi možda više ljudi prihvatilo da je vizualno moderniji sa LED svjetlima (ala CRF450L) kakav je japanski i tajlandski.

Koliko sam pratio to, i Suzuki V-strom 250 je bio "optimističan" sa cijenama na početku, pa su prodajni rezultati uvijetovali korekciju kasnije, i KTM 390 Adv je u roku par mjeseci otišao na "trajnu akciju" , možda će i ovdje to biti slučaj. Za te cijene su morali riješit ovjes na razinu KLX250/300.
 
  • Like
Reactions: diesel power
Sad tek Honda nece spustiti cijene kad je pobijedila na Dakru 2. god. zaredom.
Ili bi upravo sad bilo idealno kao akcija u Splitu za Suzuki Moto GP.. ;)