BreakM
Well-known member
A vidi, taj motor postoji u tajlandu trenutno i ljudi su ga vozili, vidi po youtubeu zadnjih tjedan dana. Samo 37cc više. Ali isto tako i ta verzija mašine sa 31ks isto već postoji, i kod nas, CB300R, i ima 31KS.. Pored svega toga, na ovima u tajlandu koji se već ne samo voze neg i modificiraju kod njih, kod novog stoji naljepnica gdje je naveden Euro5, uz Euro4 i još neku normu koja je kod njih bitna (nije im stavljena "kvačica" kod euro5 jer ne vrijedi kod njih) ali na naljepnici je predviđeno mjesto sa natpisom euro5..Isti motor, 50 kubika više, minus 5 (pet) kila? Plus 8 (osam) konja i EURO5? Puno to oni seru... Možda su novoga stavili na vagu bez benzina ili mu je prigušivač za nigerijsko tržište
Skidanje mase isto logično, CB300F na CB300R izgubio 10tak kila. CRF-L samo oko 4 navodno (ABS verzija). Meni osobno sve djeluje realno, jedino na što bi gledao s rezervom je tih 31KS, to će biti poznato tek kada dođe u EU. Npr. CRF450L ima različitu snagu ovisno na kojem je tržištu, u EU ima najmanje, tvornički, pa se mora kupit japanski ili američki ECM, znači eto 200€ troška ako bude tako..