CRF 250L

Ništa me ne košta probat makar mi nema previše logike, jer i sad već druga MT21 naprijed opet troši samo iste ripne, one što su po 2 u redu, ono gdje je jedna ta bude kao nova do kraja.. Ne vidim kak će rotacija to promijenit al ako si ti to tako riješio, probat ću kad dođe vrijeme za to.

Stara gume prije zamjene:

View attachment 747013

Uvijek je to tako, pogotovo na nižem tlaku u gumama. ja sam nedavno skinuo prednju Michelin Desert, isto tako ova dva se puno više potroše nego
centralni, što je i normalno, pogotovo ako voziš na 1.0 bar ili malko više.
 
Ništa me ne košta probat makar mi nema previše logike, jer i sad već druga MT21 naprijed opet troši samo iste ripne, one što su po 2 u redu, ono gdje je jedna ta bude kao nova do kraja.. Ne vidim kak će rotacija to promijenit al ako si ti to tako riješio, probat ću kad dođe vrijeme za to.

Stara gume prije zamjene:
Ne volim kombinirati s tlakom niti mi se iskreno da zajeb...
Pri standardnom tlaku primijetio sam da se više pod kutem troše ove dvije ripne i zbog toga moja preporuka rotacije
 

Attachments

  • 20220420_132509.jpg
    20220420_132509.jpg
    2.9 MB · Views: 0
  • Like
Reactions: BreakM
Može to još.:unsure:

Ma moglo je al ajd promjenio sam pred tehnički jer dosta mi je da im moram objasnit da je MT21 legalna za cestu, kamoli još kad bude gurao motor da osjeti te ripne..
Uvijek je to tako, pogotovo na nižem tlaku u gumama. ja sam nedavno skinuo prednju Michelin Desert, isto tako ova dva se puno više potroše nego
centralni, što je i normalno, pogotovo ako voziš na 1.0 bar ili malko više.

Izgleda, većinu životnog vijeka ova sa slike je bila na 1.5, a sad vozim 1.3-1.4.
 
Ma moglo je al ajd promjenio sam pred tehnički jer dosta mi je da im moram objasnit da je MT21 legalna za cestu, kamoli još kad bude gurao motor da osjeti te ripne..
Ne kontam što se ti imao objašnjavati jer je legalna za cestu ili nije? Razumijem ako nije u standardnoj dimenziji, jer ima oznaku "DOT approval" ima hvala i doviđenja
 
  • Like
Reactions: enduro and SF
Ne kontam što se ti imao objašnjavati jer je legalna za cestu ili nije? Razumijem ako nije u standardnoj dimenziji, jer ima oznaku "DOT approval" ima hvala i doviđenja

Jer pojedini tehničari vide tip gume i motora i zaključe da je nelegalna guma, na prvu. Onda ih uputiš na oznake pa se zamisle, i dodatno na dimenziju koja odgovara, i bude ok.. Sad zadnji je gledao u broj šasije jedno 4 minute neznam šta je mislio da sam ga prekucao a isti je od 2016 na ovamo.. a nitko ne kaže ništa što imam riser volana i rotiran volan unaprijed prilično i što mi zadnji lijevi žmigavac još malo pa otpada :ROFLMAO:
 
Kao i svako ljeto, evo CRFa opet malo u adv formatu, ili je i to dio "dual sport" filozofije?

Lička plješivica, podnožje cca 800mnv, vrh 1650, vožnja od ukupno 316km od doma nazad, bez autoputa naravno, slunj-plitvice. GPS kaže da mi je ovaj put starom cestom max brzina bila 103 u nekom trenu a prosjek cijelog puta 54, dok je na dijelu gdje su 2 trake uzbrdo bilo pretjecanje kamiona uz 90kmh u 5. Kome treba više od 250cc.. 🤭

 
Kao i svako ljeto, evo CRFa opet malo u adv formatu, ili je i to dio "dual sport" filozofije?

Lička plješivica, podnožje cca 800mnv, vrh 1650, vožnja od ukupno 316km od doma nazad, bez autoputa naravno, slunj-plitvice. GPS kaže da mi je ovaj put starom cestom max brzina bila 103 u nekom trenu a prosjek cijelog puta 54, dok je na dijelu gdje su 2 trake uzbrdo bilo pretjecanje kamiona uz 90kmh u 5. Kome treba više od 250cc.. 🤭


Baš dobro. (y)
 
Pozdrav ljudi. U peti misec mi je doša crf300l, došlo ljeto pa se baš i nisam navozao.
Ne planiram neke velike preinake na motoru, ovjes, gume i neki nosač prtljage za bisage.
Ne bih baš utukao tisuću eura u ovjes, pokušao bih samo s oprugama prvo. imam 100 kila. Ima li kakav savjet?
 
  • Like
Reactions: diesel power
  • Like
Reactions: BreakM