CRF 250L

Vrijedi probat s oprugama.. Jedino što ima neke razlike stari i novi crf kolko vidim po snimkama na yt, "brzina" rada amortizera, povrat, puno je brže na 300 neg na 250, kad se stavi još jača opruga a povrat se nemože usporit, možda postane prebrz i osjećaj bude kao da si samo na opruzi.. ako to ima smisla što pišem.

Stari crf je imao "problem" da je povrat dosta spor pa se još prolazilo ok samo s oprugom koja ga onda ubrza. Vjerojatno je kompletnija i sigurnija (da će bit ok) opcija komplet amortizer iza, najjeftiniji je YSS oko 3000 - 3500kn cca, mislim da ga i tokić može nabavit a ima i yss website za EU, vjerojatno ni osnovni hyperpro nije puno skuplji..
 
Biti će za koji dan na prodaju jedan 300 Rally, 2021, ima cca. 16.000 km. Ako koga ozbiljno zanima, nek me kontaktira na PP.
 
Nakon 680km u 2 dana, Dinara pa preko velebita Majstorskom cestom nazad, CRF prebačen u offroad mod:

1. Sunstar 13T prednji lančanik (-1T)
2. Michelin Tracker 110/100-18 iza

Dojmovi:

Prvo oni manje očekivani, imam više "povjerenja" i u prednji kraj/gumu jer stražnja ne bježi na usponima lijevo-desno, nema kontriranja volanom pa prednja ima lakši zadatak. Drugi dio priče je vjerojatno što je stražnji kraj motora sad mrvicu višlji što možda malko težine prebaci naprijed? Neznam..

Guma drži nevjerovatno u usporedbi sa svim koje sam do sada imao (IRC, TW302, MT21, opet TW302), najveća prednost mi je što na zemljanim usponima od kojih su neki sa vododerinom u sredini pa se treba držat kosine sa strane, drži pravac i neće upast u vododerinu. U blatu neće stat i vrtit se na mjestu neg kopa i ide van.. Baš ono.. ogromna razlika prema dosadašnjim gumama.

Montirat gumu je bilo nešto teže neg sam se nadao, cca kao MT21, lakše nego TW302, al treba uzet u obzir da sam se opet tek na kraju cijele priče sjetio da nisam podmazao rubove ničim, montirao na suho kao i prošlu..

Na cesti prilično bučna što me ne smeta uopće jer na dužim vožnjama koristim čepiće za uši a za kratke je nebitno, trajnost će se pokazat kasnije, zasad sam napravio 150km i potrošio više manje samo one iglice :D

13T lančanik, odlična stvar, češće sam u drugoj ili trećoj brzini pa se fluidnije vozi, i dalje nije nikakav problem vozit 90kmh, osjetno mu je lakše u nižim okretajima. Čak i onih popularnih +2T iza vjerojatno nebi bilo loše na idućoj zamjeni kompleta lanca koji će se sad vjerovatno nešto brže trošit..

Sve u svemu, obje zamjene su mi zasad pun pogodak, tehnički je tek za 8mj, tolko dugo guma vjerovatno nebude izdržala a do tad treba nešto smislit..

Videić prve vožnje s ovom kombinacijom bude u žumberak temi kasnije da se malo refresha tema.

20220901_140445.jpg


20220901_142827.jpg


20220901_142922.jpg


20220901_142906.jpg


20220901_142853.jpg


20220904_123005.jpg
 
Tracker iza sa 400km, izgleda da bi moglo trajat i dosta više od moje originalne procjene od cca 3000km.. Malo ih sječe kamenje po žumberku, i ne prestaju bit bučne, na asfaltu imam osjećaj po zvuku kao da se jako troše ali izgleda zvuk vara, dobro trpi i asfalt zasad, odlična..

20220918_135850.jpg


I na 33 000km vrijeme za jedan dodatni servis..


20220901_145043.jpg

20220915_185240.jpg
 
Fala puno.
Ne mogu naći nigdje koja je jačina opruga, za koliko kila. Ima tko da je uzeo?
Još jednu stvar bi pita, jel iko sam radija nosače za bisage? Mislin od alu ili čeličnog lima radit, da ne dajem 300-400 eura za to.

Nije toliko ni bitno za koliko je kila jer se radi o progresivnim oprugama, a obzirom da je serijski ovjes premekan, poboljšanje
će zasigurno biti znatno.
 


recimo, tenere 700 koristi 5 njutna federe, 2 komada na 210 mm hoda.
crf 250/300 ima jedan od 8 njutna (vjerovatno) na 250 mm hoda, ja bi rek'o, za mene, 68 kg, perfekt, u voznji koristim citav hod, jer sta ce mi, ako ne koristim, bolje ga smanjit, ako mi ne treba i imam nizi motocikl.
kako ustanovit koliko hoda koristim?
ja svezem kabelbinder oko vilice i vozim se tako u uslovima u kojim koristim motocikl.
kad se izvozam, uzmem metar i od simeringa vilice do kabelbindera izmjerim, ako je kabelbinder dosao do stope vilice, provjerim preload, za offroad bi rekao, 40 % od ukupnog hoda, crf 100 mm.
ako pase preload i vilica ne ide do kraja, onda bi povukao ove dvije opcije sa linkova i poigrao se sa amortizacijom.
ili na orginalne ventile dodao jos po 2 ceona shima od po 0,1 mm debljine.

ako je stvarno feder, moguce za ljude od 100 kg, onda bi dodao jedan u lijevi stap, recimo od 4 njutna, ali za ovakvu jacinu federa, 50 %, nije amortizer spreman, ako cemo po PS.
kako se doda feder u lijevi stap ima jutjub race tech crf 300l fork spring upgrade.
 
Last edited:
Kome je malo, onda ima od yss, komplet cartridge kit sa štelanjem preloada, rebound u jednom i kompresija u drugom štapu, ala WP, 980 eura bez ulja i posla.
Možda ima i andreani za manje novaca.
 
Kome je malo, onda ima od yss, komplet cartridge kit sa štelanjem preloada, rebound u jednom i kompresija u drugom štapu, ala WP, 980 eura bez ulja i posla.
Možda ima i andreani za manje novaca.

Kupi odma KTM i miran si.
 
Nemam crf, samo kažem da bi mi 4 njutna po štapu odgovaralo.
Ktm nosi svoje nedostatke opet, ali da, zašto i ne.
 
Ja bih išao za race tech gold valve rješenjem, pošto je "samo" 200 eura za 2 ventila i opširan šim paket s uputstvima za pojedine mase vozača, u lijevi štap.
Ako to ne bi bilo dosta, išao bi na opciju jači feder u desni štap.
Jedan feder je 70-80 eura.
Pod crtom s uljem, 300 eura.
 
i
Ja bih išao za race tech gold valve rješenjem, pošto je "samo" 200 eura za 2 ventila i opširan šim paket s uputstvima za pojedine mase vozača, u lijevi štap.
Ako to ne bi bilo dosta, išao bi na opciju jači feder u desni štap.
Jedan feder je 70-80 eura.
Pod crtom s uljem, 300 eura.
mas kaakv ling za race-tech?