CRF 250L

Osim race techa i možda hagona svi ostali i jesu unutar EU, yss, hyperpro, ohlins, andreani, wilbers.. Ima izbora..

Mislim da ja prednje nebi ni dirao, imam cca 75kg, kolko je to već 80tak u opremi, prednji kraj ne sjeda ni 30%.. u normalnoj odjeći kad sam mjerio potrošim oko 25% hoda naprijed kad sjednem, a 35-38% iza sa max preload. Zasad sve ok.. nikad hod potrošen do kraja ni naprijed ni iza.
 
Na tom motoru federi su najmanji problem, naprave se za cca 400kn. Veci problem je nekvalitetan i jeftin amortizer sa vrlo limitiranim mogucnostima podesenja. Ako su ti sag i race sag u okviru u kojem trebaju biti, a po napisanom mi se cini da su tu negdje (rade izrazi u mm a ne u %), nema pomoci, povrat i kompresija su limitirani. Pogledao sam neke tvoje videe a i kad sam probao jedan 300...to je bilo vise manje zakurac...
 
Na tom motoru federi su najmanji problem, naprave se za cca 400kn. Veci problem je nekvalitetan i jeftin amortizer sa vrlo limitiranim mogucnostima podesenja. Ako su ti sag i race sag u okviru u kojem trebaju biti, a po napisanom mi se cini da su tu negdje (rade izrazi u mm a ne u %), nema pomoci, povrat i kompresija su limitirani. Pogledao sam neke tvoje videe a i kad sam probao jedan 300...to je bilo vise manje zakurac...

Obzirom šta voziš i kojim tempom ne čudim se da je crf ovijes zakurac.. Meni zasad ok mojim tempom, al opet šta ja znam nisam probao bolje...

Da, sad sam našao note u mobu kad sam mjerio to nakon max preload.

Naprijed, 25cm dostupno
5cm sam motor, 7cm ukupno samnom

Straga, 24cm dostupno
4cm sam motor, 9cm samnom

I to je u običnoj odjeći.. znači ekstrapolirat za +5kg.. Netko tko je teži (većina) sigurno je puno lošije, znam kolko je meni bio bolji osjećaj za prednji kraj samo kad sam malo povisio stražnji, a kak je kad netko sjedne i potroši preko pola iza, vjerojatno ne baš dobro..
 

Attachments

  • IMG_20221002_065857_edit_305874733566865.jpg
    IMG_20221002_065857_edit_305874733566865.jpg
    1.7 MB · Views: 0
  • IMG_20211210_114637_edit_307442853374959.jpg
    IMG_20211210_114637_edit_307442853374959.jpg
    1.5 MB · Views: 0
aaaaa imam ja i usd vilicu, ali je nije legalna
 

Attachments

  • 20200511_145112.jpg
    20200511_145112.jpg
    201.9 KB · Views: 0
Ništa znači ne gledam ventile ni ove zime, 34 000 je još malo:mrgreen:
Al bez zajebancije većina iskustava koje sam pročitao nisu trebali dirat ventile do negdje iznad 50tak tisuća tu već poneki imaju podešenja.. Bilo je po youtubeu primjera i prvog otvaranja na nešt iznad 70 000, isto put oko svijeta 2 crfa pa servis na povratku, svjećica i prvo podešenje ventila što se gornjeg dijela tiče..

Ne znam kak je itchy sjebala countershaft splines na ne baš drastično puno kilometara? Sramota da neznam kak se to zove na hr..

edit: "osovina mjenjača" a nije osovina jer prenosi moment pa je šta vratilo ili poluosovina :ROFLMAO:
 
Procurio semering lijevog amortizera.. ko bi rekao, nakon cca 35 000km bez ikakvog servisa vilica :mrgreen:
Ulje koje izlazi je ajmo reć više prljavo smeđe boje nego originalno crvene..

Kak se uopće kreću cijene toga kod servisera skupa s semerinzima i uljem za komplet lijeva i desna? Jakopec ili Ruting?
 
Kad su vilice u pitanju servisi znaju biti bezobrazno skupi. ako imas osnovnoga znanja mozes sve sam, samo prati ovaj video
 
Kad su vilice u pitanju servisi znaju biti bezobrazno skupi. ako imas osnovnoga znanja mozes sve sam, samo prati ovaj video

Lako za video, ima i videa baš sa crf250l, imam i servisni manual s opisom postupka, ali cijena zajeba je visoka kod amortizera, kad nije riječ samo o zamjeni ulja ili opruge neg o rastavu.
 
Procurio semering lijevog amortizera.. ko bi rekao, nakon cca 35 000km bez ikakvog servisa vilica :mrgreen:
Ulje koje izlazi je ajmo reć više prljavo smeđe boje nego originalno crvene..

Kak se uopće kreću cijene toga kod servisera skupa s semerinzima i uljem za komplet lijeva i desna? Jakopec ili Ruting?
do tebe je kakav ti je svjetonazor. ja to odfuram Ivici/Denisu/Štefu i ne bi rekao da sam nešto puno platio