CRF 250L

miska50 said:
Koji auspuh bi preporucili za dublji zvuk? Performanse da ostaju iste ili bolje  :mrgreen:
Do sada imao neki bez atesta i naravno vise ne pustaju na tehnickom.....i da, jel se mora posebno dat atestirat?

Nakon 10tak 000km mislim da se malo produbio zvuk na mom (tvorničkom), i onda sam još dodao metalnu zaštitu mašine koja ako je dobra i dobro se namontira još produbi zvuk  :D Zadovoljan sam i mislim da glasnije može samo za one koji neće bit duže od sat vremena na motoru (ili nose čepiće za uši).

Ali inače, za starijeg CRF-a skoro da nema auspuha za homologaciju, fmf i leovince koji izgledaju ok 0 bodova legalnosti, Arrow bi bio top izbor za 2017+ izgleda najbolje (X-Kone meni bar), sa db killerom vjerojatno nije preglasan, i ima homologaciju. GPR ima papire za homologaciju ali dok je osnovni arrow (koji je homologiran i za stari crf) samo predugačak pa time malo ružniji, GPR je i prenisko montiran i time isto ne izgleda baš najbolje.

Nemam nijedan niti planiram imati, ali u slobodno vrijeme pratim "all things crfl" pa googlaj ove iznad možda nešto nađeš.
 
Leovince sam bas imao do sada, zvuk je odlican, dubok.. no vise nisam proso tehnicki. Btw motor je 2015 god. Hvala, budem bacio oko
 
:misli:

yoshimura_rs4_slip_on_exhaust_honda_crf250_l20132015_stainless_steel.jpg
 
Racing line - not for public use. Isto kao i FMF i svaki ostali koji izgleda lijepo i skida "puno" kg.

Možda najljepši za koji piše online da ima homologacija, promaknuo mi je prije vidio sam ga nedavno u fejs grupi ownera, ovako nešto https://delkevic.com/full-system-to-fit-crf250l-2012-2016-with-stubby-13-stainless-steel-tri-oval-muffler-and/ neznam točno dali tajkomplet ili neki drugi ali taj izgled.

Za 2017+ definitivno arrow, nije kriminalno loš izgled ni za stariji ali.. za novi je  (y)

fbccc5d4-9817-4f6e-a6be-65e2abbc2901_Honda_CRF250L_17_Slip-on_XKI_1.jpg


4738_Honda_CRF250L_12-Slip-on_TA_2.JPG
 
Danas zamjena ulja na 18 200km i kratka vožnja nakon zamjene.

ride_lowQ.jpg


I razmišljanje kad je optimalno vrijeme za namontirat MT21, imam feel da neće dugo trajat, ali treba probat.. ako stražnja izdrži 5000km do 3-4mm visine srednje ripne, bit će ok..

pirellice_lowQ.jpg


Koliko vidim upload slika ide samo do 1MB, ali i to je dosta, preview odmah u postu za pohvalu, kao i ostatak novog foruma zasad.
 
Stavljas nove buvele (zracnice)?

Stari buvel izrezes po unutrasnjem djelu, bacis ventil I u nju ubacis novi buvel. Jesi proba to? Imas jeftini UHD
 
  • Like
Reactions: BreakM
Evo i mene čeka promjena, zadnja MT 21 ima 9000, može još iljadu bez problema.
 
Evo i mene čeka promjena, zadnja MT 21 ima 9000, može još iljadu bez problema.

To je puno više nego bi se ja nadao gledajući na tip gume, s obzirom na tvoju lokaciju vjerujem da je u tome bilo i vrućih asfalta i kamenih puteva. Meni je za 99% vožnji cilj proći neki barem makadam ako ne nešto zanimljivije, ali znam da je u postotku dobar dio doći negdje i vratiti se doma, ipak asfalt, pa sam zato mislio da neće trajat preko 5000, ne volim držat gumu ispod 3-4mm, ali vidjet ću kad ju namontiram.

Stavljas nove buvele (zracnice)?

Stari buvel izrezes po unutrasnjem djelu, bacis ventil I u nju ubacis novi buvel. Jesi proba to? Imas jeftini UHD

Dobra ideja, ali planiram ove stare ostavit u rezervi. Iza ide obična, naprijed je prva deblja od standardne, ne vozim ispod 1.4bar, 1.3 kad dugo ne kontroliram. Pa se nadam da je nešto veća šansa sa izbjegavanjem gumi defekta.
 
Evo i mene čeka promjena, zadnja MT 21 ima 9000, može još iljadu bez problema.
o_O Meni jedva izdrži 4500, dok prednja bez problema 9000! Inače odlične gume, predje nema bolje, dok zadnja je vrlo dobra. Sad sam u kombinaciji D606 i MT21 prednja ;)
 
o_O Meni jedva izdrži 4500, dok prednja bez problema 9000! Inače odlične gume, predje nema bolje, dok zadnja je vrlo dobra. Sad sam u kombinaciji D606 i MT21 prednja ;)
Evo
 

Attachments

  • IMG_20200429_192913 (1).jpg
    IMG_20200429_192913 (1).jpg
    1.9 MB · Views: 57
Youtube je pun snimaka offroada sa CRF250L, da se procjeniti iz toga. Puno ljudi gledajući na druge forume kupe CRF250L i nezadovoljni ga prodaju nakon par mjeseci jer su očekivali EXC-a u 50% cijene. Razmišljati realno s obzirom koliko košta, pogledati youtube i donijeti kvalitetnu odluku. Mislim da bi već sve trebalo bit jasno kad se kaže da je ovo 250cc 4T motor koji po knjižici ima servisni interval 12 000km za ulje i filter, i 24 000km za provjeru ventila. Te informacije + cijena barem meni govori da to nemože bit ultra lagan i brutalno jak motor, ali mi i govori da proizvođač ima nešto povjerenja u to što je napravio, za namjenu koju je namjenjen.
 
Ja san zadovoljan ovon gumon pogotovo po blatu.
 
  • Like
Reactions: BreakM
Dsnas stavljene pirelice, zadnja prišla 10 000km i došla ke po sredini na 3mm.
IMG_20200627_105546-min.jpg
IMG_20200627_105553-min.jpg
IMG_20200627_105640-min.jpg
IMG_20200627_170646-min.jpg
IMG_20200627_171419-min.jpg
IMG_20200627_173537-min.jpg
IMG_20200627_184051-min.jpg
IMG_20200627_193105-min.jpg
 
  • Like
Reactions: SF and BreakM