CRF 250L

Sam si reka sve. Vozis samo teren jos ako si malo agresivniji na gasu i imas koje kilo vise dobro je i traja.
Jel se bar rastega ravnomjerno?
 
Sam si reka sve. Vozis samo teren jos ako si malo agresivniji na gasu i imas koje kilo vise dobro je i traja.
Jel se bar rastega ravnomjerno?

I nije baš posve ravnomjerno, makar možda ta jedna karika jebe pa mi izgleda neravnomjerno.

Ali šta je tu je, kad stigne novi ide novi, jučer sam bio u tokiću sa brojevima dijelova sa motomike stranice, pa čekam da kažu jeli mogu nabavit ili nemogu.. cijene su ok.. DID VX3 106 karika + JT lančanici 14-40 sve skupa 868kn prije popusta za koji kažu da nisu sigurni da će ga uopće biti..
 
I nije baš posve ravnomjerno, makar možda ta jedna karika jebe pa mi izgleda neravnomjerno.

Ali šta je tu je, kad stigne novi ide novi, jučer sam bio u tokiću sa brojevima dijelova sa motomike stranice, pa čekam da kažu jeli mogu nabavit ili nemogu.. cijene su ok.. DID VX3 106 karika + JT lančanici 14-40 sve skupa 868kn prije popusta za koji kažu da nisu sigurni da će ga uopće biti..

Nazovi Jakopeca za lanac i lancanike.
Interkars ti je isto povoljan
 
  • Like
Reactions: BreakM
Šta kupit naprijed, 13 ili 14 zuba lančanik.. ili oba pa probat.. Nije da mi fali snage/momenta, iza ostaje 40 jer mi se neda kemijat druga ona donja vodilica lanca kroz koju prolazi, 13 me interesira čisto jer bi spustio drugu brzinu na niže km/h i niži okretaji bi bili lakši mašini, a ja generalno preferiram niže okretaje.

Tu si nesto malo pobucao.
Tribas razmisljati sto zelis u konacnici dobiti.... "bolji moment na straznjem kotacu" (da se mozes popet igdje hoces a ne zagusis masinu) ili vecu konacnu brzinu.
Ako mislis "nizi okretaji" kao 1500, 2000 i sl o/min oni i nisu bas najbolji za masinu.
Triba dati gasa da se masina "fino" vrti.

Ako mislis sacuvavati masinu nemoj se off-road voziti :mrgreen: .... pure and simple
... ma djava ce joj biti ... samo gas!

Da nebi ispala filozofije ko "o gumama i uljima"....
Glede omjera koji zelis postici evo ti link na jednu staru WEB stranicu (ako neznas za nju) gdje mozes odabrati motor i "igrati se" s lancanicima:

To bi ti trebalo pomoci u razmisljanu koji zavrsni prijenosni omjer odabrati za tvoje potrebe.

14/40 ti je dobar omjer jer znam di se Zog penje s motorom "mic po mic" i ne staje.
Doduse mozda je kilaza vas dva razlicita - drasticno :mrgreen:

Poigraj se s gearingcommnderom prije nego odlucis.... poprilicno je tocan.
(provjeri jesu li za 250L uneseni podaci tocni)

Glede trajnosti lanca .... a isto ko i gume.
Stavit ces set guma i potrositi ga za 2000-3000 km. Potom ces staviti novi set "istih" guma i trajat ce ti 8000-1000km.
Tako i lanac.
Ovisi o tvojoj voznji!
Za usporedbu ja sam na DRZ-u u 38000km potrosio tri lanca (prije mjesec stavio 4.) (lancanici 14/47, 14/44, 13/47).
Trenutno sam na 14/47 i nema di se nemogu popeti (136+tekucine + 110kg+oprema).
Naravno da se sa 13/47 mogu cuda raditi al tko za to ima potrebu osim ako se ne natjece?!? :LOL:
Naravno da ovisi o "kvaliteti" lanca al za 250L je to sve otprilike isto .... nema to toliko momenta da kida lanac.

VX - x ring ako e nevaram....
Lanac se u cijelosti ne podmazuje.
Podmazuju se O-ringovi, X-ringovi ili sto vec pa onda malo kapne i na linkove (nije na odmet ali triba skuziti da je svaki link zapravo mali cilindricni klizni(tarni) lezaj i da je bolje da izmedju cilindrica i linka ima maziva nego samo izvana).
Te ringove podmazijes da bi bili podatni, tj. da se ne okrute jer link prolazi kroz cilindric/cjevcicu koja je u kontaktu s lancanikom a izmedju cilindrica i linka je, kako rekoh) mast/mazivo (ako ti je lanac na kopcanje onda si vidio onaj paketic masti sto s linkom dobijes).
O/X/Y/Z-ringovi stite da voda ne udje unutar cilindrica linkova! To im je jedina i osnovna zadaca.

WD 40 omeksava gumu (opcenito govorim o "gumi" jer postoje razne gume, pa tako i one koje su otporne na kojekave kemikalije al lanca bi s takvim ringovima kostao 2000kn) i nebi preporucio s njim podmazivati ringove.
Mozes al se moze dogoditi da "ukakis" lanac prije vrimena.
Bolje "vulgaris" silikonski sprej ili sprej namjenjen za te ringove.
Ma moze i bilo sto drugo al da cuva a ne da unistava ringove.
Nema potrebe nasrati cili lanac jer cemu podmazivati ono sto nije u kontaktu s nicim drugim .... a time i nema trenja/habanja.
... ajd da hrdja ne uhvati izvana i da nebi ruzno izgledao mozes malo al nasrati cili lanac kako vidim kod nekih ljudi znaci da ne kuze kako "to" radi.
... a i samo useres sva oko motora kad pocne spricati okolo ako ga zavrtis dobrano.

Lanac s ringovima, ako ne pukne, pusti ruzinu/ukrute se linkovi ili se istegne ... ili oboje ... to tako najcesce.
Moj posljednji se samo istegao. Prethodni i ruzin i istegao se.
Celici za lance nisu od "pre-pre-pre" velike cvrstoce. Jesu cvrsti ali bolje da se oni istezu nego da plati kontra-osovina itd.
Generalna odlika takvih materijala je da nakon neke granice "cvrstoce" pocnu naglo popustati (istezati se) ali do granice pucanja ima jos vrimena.
To omogucava (ne govorim za lanac nego generalno) da primjetis da je nesto "krenulo na lose" i da promjenis... to je nekakv "sigurnost u upotrebi".
To se ocituje kod lanca tako da primjetis da je istegnut pa ga naspanas i bude dobar neko "duze" vrijeme. Ponovno ga naspanas jer se ponovno istegao i bude dobar neko vrijeme ali znatno krace nego sto je "bio dobar" u prethodnom intervalu.... i na krajuga spanas dan-za-dan, poslje svake voznje jer "poleti" s isteanjem :mrgreen:

Ako je lanac bez ringova onda natocaj s cime oces ... moze i maslinovo ulje.... bolje sojino. :mrgreen:
Jedan moj prijatelj je mijenjao na cestovno motoru lanac svako 50k km bez podmazivanja.
Veli "jesam ja njega kupio ili on mene? Ionako ce se rastegnuti." :mrgreen:
Jedan drugi je na Hayabusi promjenio lanac na 130 000km! Da, na Hajabusi! :mrgreen: ... i jos mu je bio dobar al reda radi ga promjenio da ga ljudi ne zajebavaju a nije papak - do volana legne u zavojima :mrgreen:

Za one koji sve znaju a mozda neznaju samo ovo... WD u WD 40 je "water-displacing".... ako kuzite- kuzite ;)

PAZI koje lancanike prednje stavljas(te)! Kakvi god omjer bolje da su meksi od zibiju na kontra osovini da se zubi ne ishabaju!
Vidio to nedavno i veeeeeliki je problem kako to poraviti ili "adatati".
Nemoj Ebay - Kineske jer neznas sto kupujes.
Intercars i JT - sprocket ili sl. mi se pokazalo dobro.... neznam tudja iskustva..... ili kupi OEM.

Eto dok sam cekao povrat informacija za neke konstrukcije reko da malo zagrijem tipkovnicu :mrgreen:

... oduzi se ... sezona je kiselih krastavaca!
 
Last edited:
Mislin da ti je problem u prenapregnutosti.
Osim za lanac i lancanike jos je veci problem ako "plati" kontra-osovina (zubi, lezaj, sto god) jer je pretegnut lanac.
Lanac i lancanike odes u ducan i relativno jeftino kupis.

Za ovo drugo prvo danima places i svima po spisku j..s, i hondi i DIDU, Rgini, JT-sproketsu ... koga god se sitis. :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: BreakM
Tu si nesto malo pobucao.
Tribas razmisljati sto zelis u konacnici dobiti.... "bolji moment na straznjem kotacu" (da se mozes popet igdje hoces a ne zagusis masinu) ili vecu konacnu brzinu.
Ako mislis "nizi okretaji" kao 1500, 2000 i sl o/min oni i nisu bas najbolji za masinu.
Triba dati gasa da se masina "fino" vrti.

Ako mislis sacuvavati masinu nemoj se off-road voziti :mrgreen: .... pure and simple
... ma djava ce joj biti ... samo gas!

Da nebi ispala filozofije ko "o gumama i uljima"....
Glede omjera koji zelis postici evo ti link na jednu staru WEB stranicu (ako neznas za nju) gdje mozes odabrati motor i "igrati se" s lancanicima:

To bi ti trebalo pomoci u razmisljanu koji zavrsni prijenosni omjer odabrati za tvoje potrebe.

14/40 ti je dobar omjer jer znam di se Zog penje s motorom "mic po mic" i ne staje.
Doduse mozda je kilaza vas dva razlicita - drasticno :mrgreen:

Poigraj se s gearingcommnderom prije nego odlucis.... poprilicno je tocan.
(provjeri jesu li za 250L uneseni podaci tocni)

Glede trajnosti lanca .... a isto ko i gume.
Stavit ces set guma i potrositi ga za 2000-3000 km. Potom ces staviti novi set "istih" guma i trajat ce ti 8000-1000km.
Tako i lanac.
Ovisi o tvojoj voznji!
Za usporedbu ja sam na DRZ-u u 38000km potrosio tri lanca (prije mjesec stavio 4.) (lancanici 14/47, 14/44, 13/47).
Trenutno sam na 14/47 i nema di se nemogu popeti (136+tekucine + 110kg+oprema).
Naravno da se sa 13/47 mogu cuda raditi al tko za to ima potrebu osim ako se ne natjece?!? :LOL:
Naravno da ovisi o "kvaliteti" lanca al za 250L je to sve otprilike isto .... nema to toliko momenta da kida lanac.

VX - x ring ako e nevaram....
Lanac se u cijelosti ne podmazuje.
Podmazuju se O-ringovi, X-ringovi ili sto vec pa onda malo kapne i na linkove (nije na odmet ali triba skuziti da je svaki link zapravo mali cilindricni klizni(tarni) lezaj i da je bolje da izmedju cilindrica i linka ima maziva nego samo izvana).
Te ringove podmazijes da bi bili podatni, tj. da se ne okrute jer link prolazi kroz cilindric/cjevcicu koja je u kontaktu s lancanikom a izmedju cilindrica i linka je, kako rekoh) mast/mazivo (ako ti je lanac na kopcanje onda si vidio onaj paketic masti sto s linkom dobijes).
O/X/Y/Z-ringovi stite da voda ne udje unutar cilindrica linkova! To im je jedina i osnovna zadaca.

WD 40 omeksava gumu (opcenito govorim o "gumi" jer postoje razne gume, pa tako i one koje su otporne na kojekave kemikalije al lanca bi s takvim ringovima kostao 2000kn) i nebi preporucio s njim podmazivati ringove.
Mozes al se moze dogoditi da "ukakis" lanac prije vrimena.
Bolje "vulgaris" silikonski sprej ili sprej namjenjen za te ringove.
Ma moze i bilo sto drugo al da cuva a ne da unistava ringove.
Nema potrebe nasrati cili lanac jer cemu podmazivati ono sto nije u kontaktu s nicim drugim .... a time i nema trenja/habanja.
... ajd da hrdja ne uhvati izvana i da nebi ruzno izgledao mozes malo al nasrati cili lanac kako vidim kod nekih ljudi znaci da ne kuze kako "to" radi.
... a i samo useres sva oko motora kad pocne spricati okolo ako ga zavrtis dobrano.

Lanac s ringovima, ako ne pukne, pusti ruzinu/ukrute se linkovi ili se istegne ... ili oboje ... to tako najcesce.
Moj posljednji se samo istegao. Prethodni i ruzin i istegao se.
Celici za lance nisu od "pre-pre-pre" velike cvrstoce. Jesu cvrsti ali bolje da se oni istezu nego da plati kontra-osovina itd.
Generalna odlika takvih materijala je da nakon neke granice "cvrstoce" pocnu naglo popustati (istezati se) ali do granice pucanja ima jos vrimena.
To omogucava (ne govorim za lanac nego generalno) da primjetis da je nesto "krenulo na lose" i da promjenis... to je nekakv "sigurnost u upotrebi".
To se ocituje kod lanca tako da primjetis da je istegnut pa ga naspanas i bude dobar neko "duze" vrijeme. Ponovno ga naspanas jer se ponovno istegao i bude dobar neko vrijeme ali znatno krace nego sto je "bio dobar" u prethodnom intervalu.... i na krajuga spanas dan-za-dan, poslje svake voznje jer "poleti" s isteanjem :mrgreen:

Ako je lanac bez ringova onda natocaj s cime oces ... moze i maslinovo ulje.... bolje sojino. :mrgreen:
Jedan moj prijatelj je mijenjao na cestovno motoru lanac svako 50k km bez podmazivanja.
Veli "jesam ja njega kupio ili on mene? Ionako ce se rastegnuti." :mrgreen:
Jedan drugi je na Hayabusi promjenio lanac na 130 000km! Da, na Hajabusi! :mrgreen: ... i jos mu je bio dobar al reda radi ga promjenio da ga ljudi ne zajebavaju a nije papak - do volana legne u zavojima :mrgreen:

Za one koji sve znaju a mozda neznaju samo ovo... WD u WD 40 je "water-displacing".... ako kuzite- kuzite ;)

PAZI koje lancanike prednje stavljas(te)! Kakvi god omjer bolje da su meksi od zibiju na kontra osovini da se zubi ne ishabaju!
Vidio to nedavno i veeeeeliki je problem kako to poraviti ili "adatati".
Nemoj Ebay - Kineske jer neznas sto kupujes.
Intercars i JT - sprocket ili sl. mi se pokazalo dobro.... neznam tudja iskustva..... ili kupi OEM.

Eto dok sam cekao povrat informacija za neke konstrukcije reko da malo zagrijem tipkovnicu :mrgreen:

... oduzi se ... sezona je kiselih krastavaca!

Wow, ovo je trebalo pročitat, ionako sam zapeo na poslu s idejama pa bolje da skrenem pažnju malo. Gearingcommander mi je poznat, a ideja sa lančanikom je bila da se mogu na sporijim dijelovima zadržat u drugoj brzini umjesto šaltanja u prvu. Ali bude opet 14T zasad pa će biti kad treba šaltanje u prvu. A i na prvim probama sa MT21, nešto manje često moram usporavat do te razine.

A inače da CRF250L se u prvoj sa minimumom gasa može bez muke popet svugdje, dok mu u drugoj za to "svugdje" trebaju kretaji koji odgovaraju cca 30km/h. Nedavno sam išao 350km ZG-Fužine-Lič-Mrkopalj... i na dijelovima D3 prema Rijeci uzbrdo 70kmh drži iznimno komotno sa možda trećinom gasa u 5. brzini znači cca 5100 okretaja po gearingcommanderu (jer inače neznamo okretaje na ovim hondama, što i nije loše)

Druga stvar nije mi jasno zašto se misli da sam ja deblji od Zog-a, imam 75kg + moto oprema :)

Za ostalo se apsolutno slažem, lanac čistim i podmazujem isključivo jer nemogu dugo gledat to smeće na oringovima koje se nakupi pogotovo na makadamu. Idealno što sam do sada probao je Motul chain cleaner + Motul C3 mislim da je "off road" chain lube, lako brzo čišćenje i podmazivanje koje se jedva primjeti, dugo drži i ne hvata puno na sebe..

Lančanici budu JT, popularan izbor za CRF-a po stranim forumima, originalni nisu skupi ako se kupuju iz tajlandskih webshopova, ali isti ne dostavljaju u EU trenutno, tj. samo expressom. Kod nas OEM npr stražnji lančanik 526kn.. napumpane honda cijene
 
ovo je trebalo pročitat, ionako sam zapeo na poslu s idejama pa bolje da skrenem pažnju malo
A sve znas. Sto mislis da sam se toliko raspisao :mrgreen:

Druga stvar nije mi jasno zašto se misli da sam ja deblji od Zog-a, imam 75kg + moto oprema :)

On ti je ki Haile Gebrselassie.
Nemas ga sta viditi al ujutro prije posla otrci do Vladivostoka na kavu i vrati se taman na posa!

Al sto o coviku pricat kad ti on moze to reci :mrgreen:

Ma "same gas" reka bi meni moj prijatel zagorec. ;)

NIje ti problem u dual sportu sto si ti u kratkom, sporom prijenosu.
Problem je ako se s nekim vozis pa izadjete na otvorenu asfaltnu cestu a taj ima vise konja i duzi prijenos.
Na "off-u" je to manje-vise jednako. Tek puno brzi vozaci naprave razliku na izlazu iz zavoja po makadamu.
Zato ces ih s kracim prijenosom "na pimplanje" ostaviti iza sebe na oputinama i teskim dionicama, tkzv. s kamena na kamen.
Govorim o nama teskim (i laganim) amaterima :mrgreen:
 
Ako se vozi teren, onda se stavlja proverenu kombinaciju 13/42 koju stavlja cjeli svijet... Za brze dionice ne treba ti duži prijenos jer sa 14/40motor ne dostože maksimalnih okretaja...

Disclamer: 114 kg žive vage + oprema
 
Ako se vozi teren, onda se stavlja proverenu kombinaciju 13/42 koju stavlja cjeli svijet... Za brze dionice ne treba ti duži prijenos jer sa 14/40motor ne dostože maksimalnih okretaja...
Disclamer: 114 kg žive vage + oprema

Ti se ne racunas. Ionako se prebrzo po sumi vozis.
Trebao bi staviti 5/55 prijenos jer sa svime ostalim si za cas posla preko granice. :mrgreen:

Spasio te Schoengen :mrgreen:
 
Last edited:
Dojmovi guma i dalje odlični čak i na cesti za moje potrebe. Ova ruta je prije bila puno škakljivija dan nakon kiše. Lanac labav, 5.5cm :mrgreen:

 
Bravo, bravo👍ne triba bolje:unsure:.
Koja je to kamera? (može i na PP da se ne počne ubacivat oni trol).
 
Bravo, bravo👍ne triba bolje:unsure:.
Koja je to kamera? (može i na PP da se ne počne ubacivat oni trol).

Hawkeye Firefly 8SE. Kratki review bi bio: odličan video i zvuk (dobar externi mike u paketu) kada se ne koristi stabilizacija. Stabilizaciju ima samo na 1080p60 i p30 s tim da stabilizacija na 30fps u šumi stvara jako lošu sliku. Ali ta stabilizacija iako je dobra (na 60fps) cropa jako puno pa je većinom koristim kad se netko vozi ispred mene, za to je taman. Bila je na geekbuying 120usd + eu prioroty shipping došlo bez carine/pdva.

A što se vožnje tiče, ove gume mi daju malo više povjerenja da će držat pravac pa je tempo nešto malo brži na terenu. Sve skupa je nešto lakše vozit..
 
Review MT21 nakon 1200km, prvo par najs fotki


IMG_20200828_104001.jpg



Screenshot_20200828-171439.jpg


Sad par fotki guma nakon 1200km, stražnja:

IMG_20200828_135058.jpg



Prednja, ne vidi se na slici ali malo potrošeniji su ova 2 paralelna čepa s prorezom, polovicom bliže centru gume, nego jedan centralni koji ima prorez koji je skoro kao nov.

IMG_20200828_135154.jpg


Stražnja zasad izgleda kao da se troši ok, dok kod prednje kako sam napisao ova centralna ripna sa prorezom izgleda kao nova, a ove između njih što su po dvije imaju vidno trošenje bliže centru gume. Nadam se da će to bit ravnomjerno kasnije.. makar jesam vidio primjere da MT21 hoće tako na prednjoj gumi, ali eto, treba pričekat još, vidjet, probat. Inače tlak je 1.3-1.5 kad je mix tj kad je cestom do "terena", a 1.8 kada je većinom asfaltni neki jednodnevni put, u ovih 1200km bio samo jedan od 230km. Ostale vožnje imaju max 50% asfalta, brzina po asfaltu nikad preko 80kmh putno.

Dojmovi van asfalta i dalje odlični, straga razlika osjetna ali ne tako drastično osjetna kao naprijed. Za sada su gume na asfaltu cca kao one stare uz veći zvižduk, a na terenu znatno bolje. Za sada super zadovoljan izuzev ove naznake neravnomjernog trošenja naprijed.
 
Review MT21 nakon 1200km, prvo par najs fotki

Sad par fotki guma nakon 1200km, stražnja:

Prednja, ne vidi se na slici ali malo potrošeniji su ova 2 paralelna čepa s prorezom, polovicom bliže centru gume, nego jedan centralni koji ima prorez koji je skoro kao nov.

Stražnja zasad izgleda kao da se troši ok, dok kod prednje kako sam napisao ova centralna ripna sa prorezom izgleda kao nova, a ove između njih što su po dvije imaju vidno trošenje bliže centru gume. Nadam se da će to bit ravnomjerno kasnije.. makar jesam vidio primjere da MT21 hoće tako na prednjoj gumi, ali eto, treba pričekat još, vidjet, probat. Inače tlak je 1.3-1.5 kad je mix tj kad je cestom do "terena", a 1.8 kada je većinom asfaltni neki jednodnevni put, u ovih 1200km bio samo jedan od 230km. Ostale vožnje imaju max 50% asfalta, brzina po asfaltu nikad preko 80kmh putno.

Dojmovi van asfalta i dalje odlični, straga razlika osjetna ali ne tako drastično osjetna kao naprijed. Za sada su gume na asfaltu cca kao one stare uz veći zvižduk, a na terenu znatno bolje. Za sada super zadovoljan izuzev ove naznake neravnomjernog trošenja naprijed.

Cool Honda. ;)
Pazljivo po hladnijem vremenu/kisi s ripnama (pogotovo bijele crte).
Primjer Honda CRF 450 X na Dunlop Geomax MX 52 + oba kotaca rim lock (1,2 Bar, max. 100 km/h):
Ljeto Osijek-Zg 5h (blokirala zadnja naglo kocenje zbog auta; u Zg noc, kisa, pao zbog prednjeg kotaca na bijeloj crti)
Ljeto Zg-Ka-Zd-Ka-Zg u 7 dana. Nocna mora od vibracija na volanu i sjedalu.
 
View attachment 722747

Stražnja zasad izgleda kao da se troši ok, dok kod prednje kako sam napisao ova centralna ripna sa prorezom izgleda kao nova, a ove između njih što su po dvije imaju vidno trošenje bliže centru gume. Nadam se da će to bit ravnomjerno kasnije.. makar jesam vidio primjere da MT21 hoće tako na prednjoj gumi, ali eto, treba pričekat još,...

Neće biti ravnomjernije, bit će sve izraženije to jače trošenje ova dva čepa, ja sam skurio sigurno 5 kom prednjih MT21 i kod svih je bila ista situacija. Al
ležala je sasvim solidno.
 
  • Sad
Reactions: BreakM
Neće biti ravnomjernije, bit će sve izraženije to jače trošenje ova dva čepa, ja sam skurio sigurno 5 kom prednjih MT21 i kod svih je bila ista situacija. Al
ležala je sasvim solidno.
Jbg, ako ne zadovolji probat ću sa TKC80 naprijed.. ali da mi se sviđa ovaj grip naprijed..sviđa mi se.. podigao se i tempo vožnje pa više ne razmišljam o tome da bi mi trebalo -1T prednji lančanik da druga brzina bude više korisna, sad na istim mjestima druga je taman :mrgreen:

Uz ovako meke gume, dobar grip, i sada nedavno zamjenjene lančanike i lanac (lančanici OEM, lanac VX3), gdje sam tek kad sam stavio novi skužio kolko je bučan bio stari i stvarao vibracije.. s te dvije promjene osjetno uglađenije za voziti terenom i cestom. Zvižduk na cesti za MT21 se ili smanjio sa trošenjem rubova ili se sluh smanjio, nebitno, bolje.

IMG_20200904_110106.jpg
 
  • Like
Reactions: diesel power
0.1mm kiše kažu, a najvjerojatnije niti toliko, kažu..
Ali ajd oprema je većinski vodonepropusna čak i dok su potrebni slojevi za to još u ormaru.


Ali gume drže na mokrom asfaltu sigurno bolje od IRC/TW302 (y)
 
  • Like
Reactions: Sredju
BreakM jel to slikano iznad Samobora:unsure:?

Nemoj se opterečivati ne ravnomjernom potrošnjom prednje MT21, toj joj je mana. Guma je odlična, prednja duplo više dura nego zadnja. Šteta Pirelli!
 
Evo naletih jučer na neka videa, ekipa vozi po šumovitim brdima(nešto kao Žumberak).
Sa njima neki lik Clayton na tvorničkoj CRF 250l(lančanici 14-40 i lik u rebatinkama, gori jaketa, kaciga i rukavice).
Ne da ih je moga pratit, nego su u nekim situacijama ostali trčali za njim.