CRF 250L

Triba otvorit temu: štovarelji crf 250🤭
 
Kakve ideje u vezi guma imate vi koji se vozite i po blatnjavom terenu i po cesti ono dane od 300+km ljeti?

Jučer gledam stražnju gumu TW302, po drugi put je na motoru, stavio ju prije 3200km pola je otišlo.. po terenu više nije za ništa osim po makadamu, zemljani teren samo suho igra.. makar nije bila nešto genijalna ni kao nova. Prije nje sam imao MT21 iza u 120/80-18 i ona je izdržala isto relativno malo, mrvicu bolja po terenu al ne značajno nakon prvih 500km.

Sad pitanje... ima li smisla stavit 120/90-18, višlje gume, koje po nekim izvorima online imaju dublje ripne/profil, više za trošit, navodno nije samo "baza" gume višlja.. a koštaju isto ili neke čak manje od 120/80-18, onda ciljat na MT21 ili ak se nađe Dunlop D606, ili neku treću..

Ako na tehničkom budu zajebavali, dali se da atestirat 120/90-18?

Ili ima više smisla mjenjat gume na felgi i na jesen stavit neki metzeler unicross u 120/90 ili Michelin Tracker u 110/100 il nešto slično iza, a u 5.mj. prije rege vratit nazad TW302 tip gume za ljeto i prek ljeta ne ić u neki blatni teren..

Koje su vaše logike vezi izbora tipa stražnje gume ako teren može biti i blato a treba voziti i cestu?

btw. prednja MT21 mi se pokazala dobra i za cestu i za svakakav teren, i izdrži mi oko 9-10 000km prije neg je svaki drugi red ripni potrošen.
 
Mislim da je Zog upisa "normalne dimenzije" guma u knjizicu
 
Kakve ideje u vezi guma imate vi koji se vozite i po blatnjavom terenu i po cesti ono dane od 300+km ljeti?

Jučer gledam stražnju gumu TW302, po drugi put je na motoru, stavio ju prije 3200km pola je otišlo.. po terenu više nije za ništa osim po makadamu, zemljani teren samo suho igra.. makar nije bila nešto genijalna ni kao nova. Prije nje sam imao MT21 iza u 120/80-18 i ona je izdržala isto relativno malo, mrvicu bolja po terenu al ne značajno nakon prvih 500km.

Sad pitanje... ima li smisla stavit 120/90-18, višlje gume, koje po nekim izvorima online imaju dublje ripne/profil, više za trošit, navodno nije samo "baza" gume višlja.. a koštaju isto ili neke čak manje od 120/80-18, onda ciljat na MT21 ili ak se nađe Dunlop D606, ili neku treću..

Ako na tehničkom budu zajebavali, dali se da atestirat 120/90-18?

Ili ima više smisla mjenjat gume na felgi i na jesen stavit neki metzeler unicross u 120/90 ili Michelin Tracker u 110/100 il nešto slično iza, a u 5.mj. prije rege vratit nazad TW302 tip gume za ljeto i prek ljeta ne ić u neki blatni teren..

Koje su vaše logike vezi izbora tipa stražnje gume ako teren može biti i blato a treba voziti i cestu?

btw. prednja MT21 mi se pokazala dobra i za cestu i za svakakav teren, i izdrži mi oko 9-10 000km prije neg je svaki drugi red ripni potrošen.

Ako još ima za nabaviti Metzeler Unicross ( a čisto sumnjam ), to ti je idealan izbor.
 
Ako još ima za nabaviti Metzeler Unicross ( a čisto sumnjam ), to ti je idealan izbor.

Našla bi se već neka guma druge dimenzije, samo to onda ili atest ak uopće može, ili zamijenit za tehnički.. zanimalo me šta drugi rade.. Frend recimo vozi dunlop geomax non stop, al u zadnje 4 godine napravio ukupno 3000km..

A prednja nije problem, 90/90-21 se ne treba niti upisat jer je po njihovim uputama za tehničare u CVH to prevedena 3.00-21.

Poslao sam mail u CVH da pitam dal se može upisat 120/90.. ovu TW302 skurim kroz ljeto i na jesen mora bit nešto ozbiljnije iza, ak mi zafali snage ili brzine budu predugačke, nije problem stavit 13T naprijed umjesto 14.
 
Kakve ideje u vezi guma imate vi koji se vozite i po blatnjavom terenu i po cesti ono dane od 300+km ljeti?

Jučer gledam stražnju gumu TW302, po drugi put je na motoru, stavio ju prije 3200km pola je otišlo.. po terenu više nije za ništa osim po makadamu, zemljani teren samo suho igra.. makar nije bila nešto genijalna ni kao nova. Prije nje sam imao MT21 iza u 120/80-18 i ona je izdržala isto relativno malo, mrvicu bolja po terenu al ne značajno nakon prvih 500km.

Sad pitanje... ima li smisla stavit 120/90-18, višlje gume, koje po nekim izvorima online imaju dublje ripne/profil, više za trošit, navodno nije samo "baza" gume višlja.. a koštaju isto ili neke čak manje od 120/80-18, onda ciljat na MT21 ili ak se nađe Dunlop D606, ili neku treću..

Ako na tehničkom budu zajebavali, dali se da atestirat 120/90-18?

Ili ima više smisla mjenjat gume na felgi i na jesen stavit neki metzeler unicross u 120/90 ili Michelin Tracker u 110/100 il nešto slično iza, a u 5.mj. prije rege vratit nazad TW302 tip gume za ljeto i prek ljeta ne ić u neki blatni teren..

Koje su vaše logike vezi izbora tipa stražnje gume ako teren može biti i blato a treba voziti i cestu?

btw. prednja MT21 mi se pokazala dobra i za cestu i za svakakav teren, i izdrži mi oko 9-10 000km prije neg je svaki drugi red ripni potrošen.
Prije sam imao dva seta, neke Mitasice, Bridgestone za proljeću i jesen. Više mi se ne da zajebavati s izmjenama samo gas i gušt:cool:

Nakon nekoliko setova MT21 sad sam na D606.... MT21 naprijed i ništa drugo, D606 je OK iako na vrelom asfaltu hoće proklizati:LOL: trajanje je tu negdje kao i Pirelli (dobra ti je formula 2 zadnje za 1 prednju MT21). Eventualno probao bi s "Motoz Tractionator" ako se može nabaviti u nas;)
 
Prije sam imao dva seta, neke Mitasice, Bridgestone za proljeću i jesen. Više mi se ne da zajebavati s izmjenama samo gas i gušt:cool:

Nakon nekoliko setova MT21 sad sam na D606.... MT21 naprijed i ništa drugo, D606 je OK iako na vrelom asfaltu hoće proklizati:LOL: trajanje je tu negdje kao i Pirelli (dobra ti je formula 2 zadnje za 1 prednju MT21). Eventualno probao bi s "Motoz Tractionator" ako se može nabaviti u nas;)

A gdje nabaviš D606, neke su divlje cijene sad od 1100kn za stražnju?
 
ove fore zamijeniti za tehnicki su ok dok ne dodje njesra, a onda tehnicki neispravno vozilo i sve kaj to povlaci za sobom.. a to je jos njesra
 
A gdje nabaviš D606, neke su divlje cijene sad od 1100kn za stražnju?
Uzeo sam na mall.hr jer mi je tamo u to vrijeme jedino bila dostupna. Našao sam račun 12.12.2019. 753kn. Prošle godine Dunlop sam uzeo u unicomerc
 
  • Like
Reactions: BreakM
Uzeo sam na mall.hr jer mi je tamo u to vrijeme jedino bila dostupna. Našao sam račun 12.12.2019. 753kn. Prošle godine Dunlop sam uzeo u unicomerc
Tolko sam ja cca TW302 platio.. al da, kak i AnteK kaže cijene nebudu niže, moram vidjet koje su ideje CVH prije kupnje ičeg, realno ipak ne vjerujem da bi mi se dalo radit 2 zamjene stražnje bezveze u dan-dva.
 
Tolko sam ja cca TW302 platio.. al da, kak i AnteK kaže cijene nebudu niže, moram vidjet koje su ideje CVH prije kupnje ičeg, realno ipak ne vjerujem da bi mi se dalo radit 2 zamjene stražnje bezveze u dan-dva.
Imaš užu gumu, lagan motor, možda ne bi bilo loše staviti manje agresivniju gumu. Tipa K60 i sl. sigurno bi duplo duže trajala od gore spominjanih guma...
 

Attachments

  • IMG-00c82b1ffb2484f0098275755ef5c8da-V.jpg
    IMG-00c82b1ffb2484f0098275755ef5c8da-V.jpg
    217.3 KB · Views: 0
Imaš užu gumu, lagan motor, možda ne bi bilo loše staviti manje agresivniju gumu. Tipa K60 i sl. sigurno bi duplo duže trajala od gore spominjanih guma...
Nisam siguran kak takva guma drži blatniji teren u usporedbi sa TW302 ili MT21, vjerojatno lošije od obje?
 
Nisam siguran kak takva guma drži blatniji teren u usporedbi sa TW302 ili MT21, vjerojatno lošije od obje?

Ma stavi neku pravu enduro gumu, tipa Geomax ili slično, možda je malo lošija po asfaltu, ali je bitno bolja po terenu.
 
Nisam siguran kak takva guma drži blatniji teren u usporedbi sa TW302 ili MT21, vjerojatno lošije od obje?
Za blato i travu jedino hard enduro guma.

Što na kraju želiš, da ti guma traje ili da ima grip?
 
Imaš užu gumu, lagan motor, možda ne bi bilo loše staviti manje agresivniju gumu. Tipa K60 i sl. sigurno bi duplo duže trajala od gore spominjanih guma...

Ta guma je prevara zesca sta se tice trajnosti a prednja je uzas po terenu. Zadnja ok za dalmatinski makadam al ne traje kako forumi pisu.
 
Za blato i travu jedino hard enduro guma.

Što na kraju želiš, da ti guma traje ili da ima grip?
Grip a da je bar prihvatljivo po asfaltu, žalio sam se na trajnost tw samo iz razloga što nit ima gripa nit traje..

A gume s boljim gripom su drugih dimenzija, zato sam pitao kak drugi taj problem rješavaju..

Imam još opciju probat opet stražnju MT21 u original dimenziji al sad druga smjesa gume, prije je za tu dimenziju bio izbor MST ili M+S i išao sam na MST, sad su samo M+S..