Što po terenu, prednja pleše i po asfaltu
Navuka je i mene 🤣👍Grip -> Metzeler mc360, prijatelj iz dalmacije ju veliko hvali, odličan grip i trajemu dugo. Iako mi je to ne shvatljivo po izgledu/dizajnu, mislim da bi ju spalio kroz 2-3tkm. Probaj...
Grip a da je bar prihvatljivo po asfaltu, žalio sam se na trajnost tw samo iz razloga što nit ima gripa nit traje..
A gume s boljim gripom su drugih dimenzija, zato sam pitao kak drugi taj problem rješavaju..
Imam još opciju probat opet stražnju MT21 u original dimenziji al sad druga smjesa gume, prije je za tu dimenziju bio izbor MST ili M+S i išao sam na MST, sad su samo M+S..
Bravo, lipa zabava.👍Da nije samo rasprava o gumama evo malo vožnje (usputno, Metzeler MC360 120/80-18 je dimenzija točno za CRFa, apsolutno nitko ju nema niti se može naručit, uključujući zastupnika motobox).
Test edita videa u aplikaciji PowerDirector na mobu i vožnja malo asfalt malo blato, potoci, tam negdje na 08:00 fail pokušaja uspona težim putem..
Sve preko 50 km/h kida čepove na +20C asfaltu.
Koliko voziš km/h?
Sa MT 21 vozim i 130 po asfaltu i ne kida se guma.
Jedan put san uvatija 139, blaga duga nizbrdica put Dugopolja.Dobar si, ja u ovih kolko 6 godina i kroz još 2-3 vožnje 30 000km nisam imao putnu veću od 90 niti išao na autoput, za probu sam išao do točno 120 ono kratko samo ubrzanje, znači max brzinu nije još display pokazao, morat ću probat jednom
Zato ju treba rotiratiTu je jedino prednja problem kad nakon 5-6 000km bude izraženije potrošen svaki drugi red ripni, dok guraš motor nabija, kad usporavaš na semafor onih zadnjih ispod 10kmh dumdumdumdum a krstarenje 60kmh+ sa 1.4-1.5bar glatko fino kao da je slick
Zato ju treba rotirati
Tako je. MT21 nema smjer rotacijePrednju, bez zajebancije probao si pa je trošilo one nepotrošene redove ripni? Nije mi palo napamet da bi to bio efekt, mislio sam da se to radi samo kad se nazube ripne na jednu stranu.
Tako je. MT21 nema smjer rotacije