CRF 250L

Grip -> Metzeler mc360, prijatelj iz dalmacije ju veliko hvali, odličan grip i trajemu dugo. Iako mi je to ne shvatljivo po izgledu/dizajnu, mislim da bi ju spalio kroz 2-3tkm. Probaj...
 

Attachments

  • B_9a6a72f160fec5c5c463913205d5456e.jpg
    B_9a6a72f160fec5c5c463913205d5456e.jpg
    119.4 KB · Views: 0
Što po terenu, prednja pleše i po asfaltu :ROFLMAO:

Na ovoj slici sta si stavo prednja guma, bocnica neizgleda lose.
Mi smo uzeli K60 scout M+S kao traju....
Ovakva je bila prednja
 

Attachments

  • Screenshot_20220511-221122_Chrome.jpg
    Screenshot_20220511-221122_Chrome.jpg
    267.5 KB · Views: 0
Grip -> Metzeler mc360, prijatelj iz dalmacije ju veliko hvali, odličan grip i trajemu dugo. Iako mi je to ne shvatljivo po izgledu/dizajnu, mislim da bi ju spalio kroz 2-3tkm. Probaj...
Navuka je i mene 🤣👍

Super cijena MotoBox,dobra guma 👍
 
  • Like
Reactions: stane
Grip a da je bar prihvatljivo po asfaltu, žalio sam se na trajnost tw samo iz razloga što nit ima gripa nit traje..

A gume s boljim gripom su drugih dimenzija, zato sam pitao kak drugi taj problem rješavaju..

Imam još opciju probat opet stražnju MT21 u original dimenziji al sad druga smjesa gume, prije je za tu dimenziju bio izbor MST ili M+S i išao sam na MST, sad su samo M+S..

Isti klinac jel M+S ili MST. Općenito je MT21 prednja solidna, zadnja i ne baš nešto....
 
Sad gledam, ima MC360 (samo mid-soft) točno u dimenziji 120/80-18, samo što potencijalno ta guma bi mogla bit i dosta šira i višlja od "normalne očekivane" 120/80-18.. Po nekim izvorima na netu je samo 5mm šira, ali svakako zanimljivo, prođeš tehnički i sve glatko, full si legalan, jer na gumi piše ono što oni vole pročitat, a ona potencijalno i šira i višlja.. Samo čak ni toga nema nigdje za kupit trenutno, kad dođe na red pitat ću motobox jel to dobavljivo.. za nekih max 500kn cca je ok za probat od jeseni do proljeća čak i da je to sve što izdrži. Iako čitao sam neki lik ju vozio po Islandu 3200km izdržala po makadamima, na 690 što smatram da je jako dobro za takvu gumu na tom motoru..
Još kad je metzeler predstavljao gumu kao za dual sport i enduro u USA, CRF250L je bio jedan od demo dual sport motora uz DRZ pa je pretpostavka da se ta 120/80-18 da ugurat nekak.

Imam u nekom planu iduće godine zamjenit CRF-a za nešto sub-500 Adv stila ako bude sve po planu, pa vrijedi probat kakav je i sa pravom gumom iza prije tog.. MT21 naprijed je sasvim ok za sve.
 
Da nije samo rasprava o gumama evo malo vožnje (usputno, Metzeler MC360 120/80-18 je dimenzija točno za CRFa, apsolutno nitko ju nema niti se može naručit, uključujući zastupnika motobox).

Test edita videa u aplikaciji PowerDirector na mobu i vožnja malo asfalt malo blato, potoci, tam negdje na 08:00 fail pokušaja uspona težim putem..

 
Da nije samo rasprava o gumama evo malo vožnje (usputno, Metzeler MC360 120/80-18 je dimenzija točno za CRFa, apsolutno nitko ju nema niti se može naručit, uključujući zastupnika motobox).

Test edita videa u aplikaciji PowerDirector na mobu i vožnja malo asfalt malo blato, potoci, tam negdje na 08:00 fail pokušaja uspona težim putem..

Bravo, lipa zabava.👍
Stavi one retrovizore šta se sklapaju.🤔
 
  • Like
Reactions: BreakM
@AnteK

Stražnja MT21 je kod mene imala korisnih 5-6 000km, a izdržala sad se ne sjećam točno oko 8 jer je zadnji period bio ljeto i vožnje po suhom i izleti po asfaltu pa sam ju vozio do cca 3-4mm srednje dubine.

Bila mi je sasvim dovoljno dobra za sve dok je bila nova prvih nekih do 1000km, kasnije više u blatu nije bila neka sreća, ajmo reć za nijansu bolja od TW302, na makadamu potpuno ista stvar kao TW302 osim što MT21 ne pokušava zabacit motor u stranu kad proklizava, više drži neki pravac u odnosu na TW koja samo bježi lijevo desno gdje god ima minimalni nagib, ali traje duže za iste novce, to je jedina prednost.

I u odnosu na TW302 čak i potrošena MT21 je bila bolja na travi i na mokrom asfaltu, gdje TW nema nikakvog apsolutno ništa gripa.

Tak da, ako ne uspijem ništa drugo nać, bit ću 80% zadovoljan sa MT21 opet, ako i to uopće nađem jer i sad je nitko nema od popularnijih webshopova, ovi koji imaju je preko 1000kn, MC360 navodno možda više i nebude u 120/80-18, a sve naznake su da se neda atestirati druga dimenzija.. nema nekog izbora..
 
Sve preko 50 km/h kida čepove na +20C asfaltu.
Koliko voziš km/h?

Vozim do 90, na nijednoj gumi do sad uključujući MT21 nije bilo takvih problema. Kak sam u zadnje vrijeme po yubitou gledao šta kažu ljudi koji su imali muchelin tracker i MC360 isto bez problema na cesti izuzev naravno bržeg trošenja. Mislim da je to zato jer te hard enduro gume koje su legalne za cestu ipak nisu toliko osjetljive kao one bez cestovne homologacije. Neki su spominjali da im je konstrukcija tvrđa..

Bilo kako bilo obzirom da se nemože unutar granica razuma atestirat druga dimenzija, ak Metzeler ne napravi još koju rundu 120/80-18 ionako nemam izbora nego opet MT21.
 
Sa MT 21 vozim i 130 po asfaltu i ne kida se guma.
 
Sa MT 21 vozim i 130 po asfaltu i ne kida se guma.

Dobar si, ja u ovih kolko 6 godina i kroz još 2-3 vožnje 30 000km nisam imao putnu veću od 90 niti išao na autoput, za probu sam išao do točno 120 ono kratko samo ubrzanje, znači max brzinu nije još display pokazao, morat ću probat jednom :mrgreen:
 
Dobar si, ja u ovih kolko 6 godina i kroz još 2-3 vožnje 30 000km nisam imao putnu veću od 90 niti išao na autoput, za probu sam išao do točno 120 ono kratko samo ubrzanje, znači max brzinu nije još display pokazao, morat ću probat jednom :mrgreen:
Jedan put san uvatija 139, blaga duga nizbrdica put Dugopolja.:cool:
 
  • Like
Reactions: BreakM
MT 21 i moj mali, prije par godina sam probao ide do 153 :ROFLMAO:.... Pri nekoj normalnoj brzini 110/120/130 pustim volan a motor ide ravno ko lokomotiva, ne trese ni malo🥰
 
  • Like
Reactions: BreakM
Tu je jedino prednja problem kad nakon 5-6 000km bude izraženije potrošen svaki drugi red ripni, dok guraš motor nabija, kad usporavaš na semafor onih zadnjih ispod 10kmh dumdumdumdum a krstarenje 60kmh+ sa 1.4-1.5bar glatko fino kao da je slick :ROFLMAO:
 
Tu je jedino prednja problem kad nakon 5-6 000km bude izraženije potrošen svaki drugi red ripni, dok guraš motor nabija, kad usporavaš na semafor onih zadnjih ispod 10kmh dumdumdumdum a krstarenje 60kmh+ sa 1.4-1.5bar glatko fino kao da je slick :ROFLMAO:
Zato ju treba rotirati ;)
 
Zato ju treba rotirati ;)

Prednju, bez zajebancije probao si pa je trošilo one nepotrošene redove ripni? Nije mi palo napamet da bi to bio efekt, mislio sam da se to radi samo kad se nazube ripne na jednu stranu.
 
Prednju, bez zajebancije probao si pa je trošilo one nepotrošene redove ripni? Nije mi palo napamet da bi to bio efekt, mislio sam da se to radi samo kad se nazube ripne na jednu stranu.
Tako je. MT21 nema smjer rotacije
 
Tako je. MT21 nema smjer rotacije

Ništa me ne košta probat makar mi nema previše logike, jer i sad već druga MT21 naprijed opet troši samo iste ripne, one što su po 2 u redu, ono gdje je jedna ta bude kao nova do kraja.. Ne vidim kak će rotacija to promijenit al ako si ti to tako riješio, probat ću kad dođe vrijeme za to.

Stara gume prije zamjene:

20220420_132509.jpg
 
Last edited: