CRF 450L

Obrazlozi.
Recimo da ima zbicane, mogao bi se tim motorom uhvatit ozbiljnijeg terena?

zagrij tu zicu izmedju usiju sta ih drzi ako ima mogucnost razmisljanja.
 
  • Haha
Reactions: Igor28
Da se vratimo na glavnu temu...upravo sam razgovarao sa vlasnikom Ruting Honda, uglavnom cijena je ta koja je cca9t€ i imaju dva motora na lageru i ne misle ih spuštati jer propisi u HR su takvi da porezni zakoni ne priznaju prodaju ispod nabavne cijene. Power kit koji prodaju Britanci također ne smiju nuditi jer bi to opet bilo protivno homologaciji itd. Po meni ako baš netko želi Hondu onda bolje čekati CRF300 za manje para, iste snage i duljim servisnim intervalima od 450L ili jednostavno kupit KTM/Husky itd.
 
  • Like
Reactions: pbc250
Thnx za info! :) Postujem odluku, ali cu te ispraviti glede propisa. Ako zele, te neregistrirane i nekoristene motore mogu prodati ispod nabavne cijene uslijed proteka vremena i gubitka vrijednosti. Realizirat ce gubitak, a drzava ce naplatiti manje PDVa. Porezni propisi im takvu prodaju ne brane niti ih radi toga penaliziraju. Svi dealeri to rade s autima i motorima. Uz to, mogu ih registrirati i kratko koristiti kao testne te tad prodati ispod nabavne cijene. No, ako ocekuju da ce dolaskom sezone docekati kupce po trenutnim cijenama, bili bi ludi da to naprave.

Sto se tice Honda power kita, receno mi je da ga ne nude. Razumijem da je to radi homologacije, ali ne razumijem odgovor da bi se naknadnom ugradnjom kita izgubila garancija jer je rijec o originalnim Honda dijelovima nakon cije ugradnje Honda nigdje ne ukida garanciju. Vortex ECU + Yoshimura su druga prica.

Mene osobno CRF300L ili Rally uopce ne privlace. Ti su modeli jos tezi, a prilicno slabiji. Husky/KTM ispadaju jednostavnija prica, da. Samo ih treba isprobati. :)
 
Last edited:
Thnx za info! :) Postujem odluku, ali cu te ispraviti glede propisa. Ako zele, te neregistrirane i nekoristene motore mogu prodati ispod nabavne cijene uslijed proteka vremena i gubitka vrijednosti. Realizirat ce gubitak, a drzava ce naplatiti manje PDVa. Porezni propisi im takvu prodaju ne brane niti ih radi toga penaliziraju. Svi dealeri to rade s autima i motorima. Uz to, mogu ih registrirati i kratko koristiti kao testne te tad prodati ispod nabavne cijene. No, ako ocekuju da ce dolaskom sezone docekati kupce po trenutnim cijenama, bili bi ludi da to naprave.

Sto se tice Honda power kita, receno mi je da ga ne nude. Razumijem da je to radi homologacije, ali ne razumijem odgovor da bi se naknadnom ugradnjom kita izgubila garancija jer je rijec o originalnim Honda dijelovima nakon cije ugradnje Honda nigdje ne ukida garanciju. Vortex ECU + Yoshimura su druga prica.

Mene osobno CRF300L ili Rally uopce ne privlace. Ti su modeli jos tezi, a prilicno slabiji. Husky/KTM ispadaju jednostavnija prica, da. Samo ih treba isprobati. :)

Mislim da je ta masina mora imat puno vise snage bar 40hp

Nek me ispravi neko ako grijesim.
 
Mislim da je ta masina mora imat puno vise snage bar 40hp

Nek me ispravi neko ako grijesim.

CRF450L je u cijeloj EU limitiran na 25KS radi zadovoljavanja normi emisija ispusnih plinova. Honda je u EU prodavala performance kit koji si sastoji od ECUa i usisa koji se inace tvornicki isporucuju na SAD modelima gdje motor ima standardnih 40tak KS. Zato i Honda ne ukida garanciju na motor nakon ugradnje. Rijec je o standardnim dijelovima.

Vortex i Yoshimura dizu snagu na preko 50KS i rijesavaju problem cukanja motora na malom gasu.



To plus tank od 3 galona i eto veselja. ;)
 
@pbc ne znam zašto si toliko opterećen garancijom? Ili stavi kit kad prođe garancija ili zaboravi na garanciju?

Ja bi osobno zaboravija na garanciju i gušta u vožnji kad već toliko želiš taj model...
 
Ziheras po prirodi, jbg. I za GSa sam doplatio garanciju na 5 godina. ;) No, vise tu mislim na stav dealera da bi zbog ugradnje originalnog kita ukinuli garanciju sto ne smiju. To mi je malo bezveze. Kad bi uzeo CRF450L, ne bi cak isao na taj Hondin kit nego bi uzeo Vortex ECU i zaboravio na garanciju. Po svemu vidjenom i procitanom, to je najbolja kombinacija za taj motor i stalno se vracam na njega. Da u Rutingu imaju malo sluha, vjerujem da bi se jednog vec rijesili. :)

Plan je da pronadjem gdje se mogu testirati FE501 i CRF450L pa da vidim razliku u odnosu na 701 Enduro i znam na cemu sam.
 
Last edited:
Plan je da pronadjem gdje se mogu testirati FE501 i CRF450L pa da vidim razliku u odnosu na 701 Enduro i znam na cemu sam.

Teško ćeš ih naći u nas za probu...

Odg mi na tri pitanja:
-Koliko si visok/težak
-Gdje živiš, tj. koliko su ti udaljeni tereni po kojima se planiraš voziti
-da li su to đirevi od 2-3 sata ili cjelodnevni
 
Husky/KTM mogu otici probati i u Austriju. Lani smo isli probati par motora kad je frend kupovao novi motor, a kod nas nije mogao doci do testnih primjeraka. U istom danu i na istoj adresi je testirao Ducati i Triumph, a doma samo Suzuki. Za dva dana je tocno znao sto mu pase i kupio motor.

190/90. Na cca 15min od doma imam i sume i brda (Zagorje). Cesce bi to bile visesatne voznje, al bi rado s tim motorom vozio TET. Za visednevne voznje me ne brine nosivost motora (sator i slicno) jer na duzim putovanjima s GSom nocim i doruckujem u hotelu. Za trodnevna putovanja mi je na GSu bio dovoljan top box bez bocnih kofera. :) Sve to nabrojano ide ruku pod ruku s Hondom. ;)


 
Bio sam u sličnoj dilemi, vagao između 500/501 i 690/701. Odlučio se za 690 jer imam dosta km do Dinare ili Velebita kad idem u cjelodnevne đirade. Đir od recimo 400km pola bude put do tamo i natrag... Lokalne vožnje od 2-3 ure mi je isto OK, izuzev kad se uvalim u trekove di se vozi hard ekipa, e tu bi htio lakši motor. 690 nije toliko problem za podizati kad padne koliko moraš paziti da se ne opečeš na nuklearni reaktor od auspuha... I još uz sve to sam teška kategorija, 120 kg 😁

Po tvome opisanom Honda bi ti odlično odgovarala 👍 eto ti i prilika da ne budeš ziheraš 😁
 
Znam sa nije ista kategorija ali ove godine bi i Ktm trebao pokazati novi ADV 490 kao 2022 model. Ako bude dovoljno lagan, uz malo modifikacija može biti čisto solidan motor za TET i sl.
 
Znam sa nije ista kategorija ali ove godine bi i Ktm trebao pokazati novi ADV 490 kao 2022 model. Ako bude dovoljno lagan, uz malo modifikacija može biti čisto solidan motor za TET i sl.

Ako bude kao onaj 390 bolje da ga ni ne radi
 
  • Like
Reactions: navigator77
Rekao sam ranije pa sad ponavljam, iz 15 godisnjeg iskustva voznje gotovo iskljucivo offa, putovanja, visednevnih, visetjednih, hard endura i slicnog, posjedovanja od 250 do 950ccm i svega izmedu u enduro segmentu, a da ne pricam o probama svega i svacega u tom segmentu, zapravo siguran sam, svega relevantnog, ukljucujuci 2t i 4t autor teme TREBA ktm 690 ili husqvarnu 701.

Koliko god se 500/501 reklamirali kao dualsport oni to nisu, to su cistokrvni hard enduro motori.

Crf/kawa su dobri motori, isto kao i jamaha wr i blizi su tom dualsport hypu nego euro konkurencija. U zadnjih par tjedana imao sam priliku voziti i crf i kawu. Prvi dojam na oba motora, a dojam je bio stvarno objektivan jer ih nisam uzimao za probu vec sam ih vadio iz govana za druge vozace je tromost i tezina. Jednostavno, u usporedbi sa euro konkurencijom to su zastarjeli koncepti i jos k tome s motocross osnovom. Alu rama, cudan ovjes (ne nuzno los ali u postavkama na oba motora mlitav, mekan, spor, bez povratne info). Opcenito oba motora mi nisu davali samopouzdanje i informacije koje ocekujem od motora kad sjednem na njega. Priznajem, to moze biti i zato sto sam naviknut na nesto drugo.

Postoji dobar razlog za cinjenicu da su ti motori u debeloj, debeloj manjini na euro trzistu i uporabi u euro enduro/adventure svijetu.

Osim toga, autor teme jos ni sam ne zna kako ce motor koristiti i sto mu treba...pa bi bilo logicnije da ne preskace stepenice vec da u adv i soft enduro svijet krene sa motorom koji mu nudi i mogucnost pristojne cestovne voznje i postepenog prelaska na off. 690/701 su vrlo sposobni motori u pravim rukama. Mislim da bi kupnja 450/500 modela u ovom trenutku bila overkill. To su motori za sumu, a ne sumske puteve.

Nedoumice kod ovakvih odluka uvelike izazivaju rally motori koji su ograniceni na 450ccm ali zapravo nikakve veze nemaju sa enduro motorima. Prodaju se pod oznakom crf, klx ili kako vec zbog osnove od koje poticu i pravila natjecanja...ali puno je blize za prosjecnog korisnika rallyu jedna husq701 nego exc.

Uglavnom, 450/500 klasa nije ono sto autor teme trazi...narocito u ovoj fazi offroad iskustva...
 
naravno, vjerujem da je i u enduro sceni ili da, dual sport, rally ista stvar kao i kod R motora, 2 posto vozaca mogu R iljadu iskoristit, ovo ostalo je produzivanje kite.
vjerujem da se u enduro sceni dosta njih deformise na hard enduri bespotrebno.
 
  • Like
Reactions: navigator77