CRF 450L

Ok. Baci molim te i tu jos jedan kratki post kad ces znati tocan dan kad ce se moci probati PR7 pa da dojurim...
 
AJP ima prijatelj i vise puta odradjena renta kroz Tunis, nikakve zamjerke ni problema kaze cijena opravdava kupnju.
 
Stricek M trebat ces malo poradit na SEO optimizaciji, ovako kad guglas to sta si napisa dobijes neke sacmarice 😂

I sta je sa ovom temom, pise CRF450L, kad ono patnje mladog tetovca, prestanite ga zajebavat i nek covik lipo uzme t-max i rjesen problem.

ko da ja znamsto je seo optimizacija
 
SPR210? Izleti ovo.. ;)
1614284444243.png

@ EnduroLab: Hvala!
 
Last edited:
  • Like
Reactions: navigator77
Spr 250

 
PR7 izgleda vrlo primamljivo. Nadam se nekom uvozniku u HR u skoroj budućnosti da ipak imamo nekog za aftersales. Čak MV Agusta (za one koji slučajno kupe taj SPR) trenutno ima 3 ovlaštena servisa u HR trenutno. Čudno da već netko nije napravio ozbiljniji pokušaj zastupanja nekih alternativnih marki poput AJP. Sretno ako se netko u ovoj grupi misli primit toga.
 
PR7 ce uskoro bit spreman za voznju. 👍

I jedan komentar na crf, imao sam ga priliku voziti ovaj prosli cetvrtak, drzao sam enduro skolicu, a polaznici su bili dama na dt125 i mladic na crf 450- djelomicno otvorenoj (prema rijecima vlasnika na nekih 35ks)... jedna od vjezbi je bila da bez zaleta, s prednjim kotacem uz rub uspona krenes na prilicno strm uspon, ne predug ali prilicno strm. Sa DTom sam uspio isprve. Bez problema. Sa crfom nisam uspio. Sokiralo me, ni u prvoj brzini ni u drugoj...istina, motor je imao nesto duzi prijenos ali nista sto bi me zabrinulo. Naime...elektronika pomice max br okretaja na neku nizu vrijednost, odreze kad ti treba bas onih jos 500 rpm koje te lansiraju na vrh. Razocaravajuce. A motor ima snagu. Ostao sam stvarno neugodno iznenaden tim motorom...20god stari DT ga je prepisao ko zadnje smece. Krut ovjes, alu ramu i los odaziv na gas necu uopce spominjat. Taj motor u zatvorenoj verziji ne vrijedi ni 100kn.
 

Attachments

  • 7CAB7A7E-3756-4450-8DAD-325AB008DFE5.jpeg
    7CAB7A7E-3756-4450-8DAD-325AB008DFE5.jpeg
    137.2 KB · Views: 42
  • Like
Reactions: diesel power
Mene osobno CRF300L ili Rally uopce ne privlace. Ti su modeli jos tezi, a prilicno slabiji.

Da se vratimo na glavnu temu...upravo sam razgovarao sa vlasnikom Ruting Honda, uglavnom cijena je ta koja je cca9t€ i imaju dva motora na lageru i ne misle ih spuštati jer propisi u HR su takvi da porezni zakoni ne priznaju prodaju ispod nabavne cijene. Power kit koji prodaju Britanci također ne smiju nuditi jer bi to opet bilo protivno homologaciji itd. Po meni ako baš netko želi Hondu onda bolje čekati CRF300 za manje para, iste snage i duljim servisnim intervalima od 450L ili jednostavno kupit KTM/Husky itd.

Gle kak se misljenje s vremenom promijeni. :) Da je CRF300L dostupan, odmah bi ga dovukao doma. Najozbiljnije! Sad mi je zao sto sam olako presao preko te preporuke. :)

Ne bi se ovak mucio po sumama i molio sumare da mi otkljucavaju rampe. :mrgreen:

 
  • Like
Reactions: navigator77
Pojavio se jedan CRF300L slobodan za isporuku u kolovozu. Radje bi uzeo CRF300L Rally radi veceg tanka i vjetrobrana, ali po trenutnim informacijama nece biti dostupan do 2022. Dugo mi je cekati i do kolovoza za CRF300L jer gubim pola ljetne sezone, ali nemam alternativu. Ne isplati se dovlaciti novog iz Njemacke u vlastitom aranzmanu. Nema mi druge nego danas uplatiti avans za CRF300L. Ponuda mi je vec stigla pa idem uplatiti avans,a onda kaj bude, bude. :)
 
  • Like
Reactions: navigator77
Pojavio se jedan CRF300L slobodan za isporuku u kolovozu. Radje bi uzeo CRF300L Rally radi veceg tanka i vjetrobrana, ali po trenutnim informacijama nece biti dostupan do 2022. Dugo mi je cekati i do kolovoza za CRF300L jer gubim pola ljetne sezone, ali nemam alternativu. Ne isplati se dovlaciti novog iz Njemacke u vlastitom aranzmanu. Nema mi druge nego danas uplatiti avans za CRF300L. Ponuda mi je vec stigla pa idem uplatiti avans,a onda kaj bude, bude. :)

Ako ti ne isporuce motor u dogovoreno vrime imas pravo na povrat duple kapare .
 
Na ponudi ne navode rok isporuke. Nakon uplate avansa salju ugovor kojim cemo definirati medjusobni odnos sto ce sigurno ukljucivati i rok isporuke. Lukavo to rade. ;)

Uplatu sam obavio i cekam prijedlog ugovora. Idem u dobroj vjeri da bude sve ok. Ako se u medjuvremenu pojavi Rally, doplatio bi za njega. :)

No, bez obzira koji na kraju dodje, samo nek to bude sto skorije. Vjerujem da su to dobri motori za ucenje potpunom offroad pocetniku poput mene. :)
 
Predugo čekanje, sramota.. prijavite Hondi Japan.
Ovo zvuči kao da prodaju Hondu na Jakuševcu (Hrelić), kakav avans bez roka isporuke i bez motora dostupnog u velikom salonu?!
Viktor Moto je imao 250 L u salonu, možda sada ima 300 L, jeste probali tamo?
Talijanski motor sam naručio 20.11. kod mene je bio 8.1. a bili su ultra praznici.
 
CRF300L i CRF300L Rally se odlicno prodaju i tesko su dostupni. Slovenski distributer takodjer nema niti jedan primjerak dostupan za prodaju ove godine. Isto to su mi javili i Austrijanci, a kad se pogledaju iskustva na drugim forumima, vidi se da su prilicno duge liste cekanja i u Europi i u SADu. Nevjerojatno, ali je tak. Ima ih u Njemackoj, ali se s udaljenoscu nabijaju i dodatni troskovi pa CRF300L vrlo brzo dodje na razinu CRF300L Rally. ;)

Stigao je ugovor i rok za isporuku je 31.08.2021. s mogucnoscu produzenja (sve je jasno definirano). Dugo, ali tako je, kako je. Nazalost, ako ne ispostuju rok, ne postoji pravo na povrat duple kapare. Ugovara se placanje predujma. Predujam i kapara nisu sinonimi. Stovise, zakon te termine prilicno jasno diferencira. Ako zakasne s isporukom ili ne isporuce, nemam pravo na povrat duple kapare. Isto vam vrijedi u svim drugim ugovorima (npr. kupnja nekretnine). Prema tome, budite oprezni kad potpisujete ugovore jer kapara i predujam nisu sinonimi i imaju potpuno razlicito pravno znacenje. Naucio sam to na tezi nacin kod kupoprodaje jedne nekretnine. ;)
 
Last edited:

 
  • Like
Reactions: pbc250
Pa svi sad imaju problema sa dobavljačima, proizvodnja zbog toga nešto kasni, a potražnja je veća nego za 250L i zbog toga jer je nešto bolji motor a i zbog korone pa bi svi u prirodu sada..

A 300L, sve što sam ja čitao i gledao o njemu je super i bolje nego 250, osim što neki kažu da je stražnji amortizer čak mekši nego je bio na 250L pa puno ljudi odmah mjenja komplet iza za YSS ili bolje ovisno o financijama (cca 2500-3000kn minimum za YSS). Na mojih 75kg bez opreme 250L sa max stegnutom oprugom iza troši nešto manje od 40%, mislim oko 37% da je bilo kad sam mjerio, hoda stražnjeg ovjesa. To je ajmo reć donekle prihvatljivo, novi ako je mekši od toga i ja bi vjerojatno gledao na YSS odmah ili pokušao sa samo oprugom od lokalnih majstora prije, ali tvornički amortizer nema podešenje povrata pa se ne može idealno uskladit sa jačom oprugom.
 
  • Like
Reactions: pbc250