CRF 450L

Za asfalt mi ostaje GS tak da drugi motor kupujem iskljucivo za off road, ali me ne zanima hard enduro. Radje bi s poda dizao 130 umjesto 160 kila i volio bi da od doma do sume ne umirem vozeci se po asfaltu na necem ekstremnom. Problem trzista poput naseg je da ako nemas frendove koji voze motore koji te zanimaju, osudjen si zakljucke donositi na osnovu Youtube filmova i pisanih recenzija jer trgovci nemaju skoro nis za probu. Ljetos smo otisli do Motorrad Klinik u Leibnitzu jer smo jedino tam mogli probati 3 razlicita motora tijekom jednog poslijepodneva.

prvo trebas znat sto zelis
 
Danas mi je frend poslao link na oglas:

Ne znam ni sam kaj bi si mislio jer za malo vise ide ono o cemu se sve zna odnosno 690/701...

ne za malo vise nego za iste novce ili ti cak i ostane novaca (y)
 
Danas mi je frend poslao link na oglas:

Ne znam ni sam kaj bi si mislio jer za malo vise ide ono o cemu se sve zna odnosno 690/701...

Dosta hvaljen motor što se tiče performansi. SWM-ow agregat, tj. Stari Husqvarnin tako da i tu nema greške...

Kažu da za svu podršku komuniciraš direkt s tvornicom i da su tu OK...

Meni se osobno sviđa motor 👍

Kao takav je praktički bez konkurencije, KTM/Husq ipak trebaš ugraditi rally kit i dodatni tank sa bi dobio ono što je PR7 tvornički...
 
prvo trebas znat sto zelis

Nakon svega procitanog, pogledanog i prokomentiranog s frendovima, ali bez realne probe, najvise bi mi odgovarala USA verzija CRF450L bez bilo kakvih modifikacija. EU verzija je ubijena i ne vrijedi te novce, a kamoli da jos u nju ulozis veci tank, ECU i auspuh. Slijedeci po kompromisima su 690/701. Tak ti se to meni za sad cini.
 
Napier, bolje SWM RS 300/500 R.. ;)

@ pcb250 razmislite o SWM.
Imam 125 verziju, iskreno, uvoznik/prodavatelj je tako-tako, Talijanska skola.
Motor Mania je navodno ovlasteni servis u Zagrebu (prije Moto Freak), Moto Bean definitivno u Sibeniku.
Oglasi su okvirni primjer o cemu se radi.
SWM RS 300 R Euro4 2020 297 cm3, 2019 god. (njuskalo.hr)
SWM RS 500 R 2020 501 cm3, 2019 god. (njuskalo.hr)


Bolje, nisam siguran jer na SWM 500 R sam sidio a AJP PR7 nisam a zatim nije isto imas li 70-80kg ili 120-130kg

Inace onaj link je posli 80 000 km pa se moze vidit o cemu se radi
 
Kao takav je praktički bez konkurencije, KTM/Husq ipak trebaš ugraditi rally kit i dodatni tank sa bi dobio ono što je PR7 tvornički...

Točno to, lila 2000 EUR treba. Sjedio sam na AJP i motor mi se jako svidio. I lagan je na volanu ko bicikl, kažu 140 kg ukupna masa
bez goriva.
 
CRF je kao i 911 , svi bi ga htjeli imat, ali njih malo ima tu lovu.

Nevridi tu lovu jer je KTM u toj klasi svjetlosnu godinu naprid zato ih niko ne kupuje
 
  • Like
Reactions: SF
Normalno kad u oglasu nemreš naći niti jedan rabljeni, pa je to u jednu ruku i raritet.
Zato drži cijenu
 
Nedavno sam vozio tu hondu 450 u enduro verziji, EU model. Ok motor za soft enduro.

Po svemu ispricanom, pbc bi trebao gledat 690/701