CRF 450L

Jednostavno kupis KTM EXC ili ova tvoja druga opcija 701 ili 690
 
KTM EXC mi je preradikalan kao i FE350/501. Honda mi se cinila kao dobar kompromis i nesto izmedju tih motora i vecih/tezih 701 Enduro i 690 Enduro R. Ostaje pitanje podizanja snage, garancije i cijene...
 
Last edited:
Ta Honda i EXC su ista klasa motora s tim da je KTM puno bolji, jeftiniji za odrzavat i sutra ga lakse prodas
 
Honda CRF 450 serija je super ali je zakomplicirala L nepotrebno.
Bolja opcija su X verzije stare do 5 god. za regu u Slo i Ita (HM) za oko 6-7000€. ;)
Provjerite Suzuki RMX 450 Z (bio u cjeniku 2016.) i Kawasaki KLX 450 R (prodaja 11.2020.) da li se mogu srediti papiri kod uvoznika.
Šteta što Vam KTM i Husky ne odgovaraju.
Ne vjerujem da će Vam Ruting još spustiti cijenu na 60.
Meni Moto Mondo nije htio prodati Apriliu staru 6 god. u salonu za 25,000 kn, nego 32,000 kn (nova 34).

Ovaj ne spominje da li ima homologaciju.


Ovaj drugi nema homologaciju.


Sretno u svakom slučaju! ;)
 
Slazem se da je tesko ocekivati smanjenje cijene od strane Rutinga. Motori ce stajati po salonima i skupljati prasinu jer cjenovno nisu konkurentni. Nema apsolutno nikakvog rezona toliko ih platiti. Steta. :(

Nekako sam zaglavio u dilemi izmedju CRF450(R)L i 701 Enduro/690 Enduro R. Ostalo sam vec prekrizio. :) Cini mi se da sam sebe uvjeravam u kupnju Honde, a to nije dobro. :)
 
Sad tek Honda nece spustiti cijene kad je pobijedila na Dakru 2. god. zaredom.
Ili bi upravo sad bilo idealno kao akcija u Splitu za Suzuki Moto GP.. ;)
 
Kad je izašao crf450 i tek stigao u salon sam sjedio sa vlasnikom Rutinga i na moje pitanje zašto je cijena tako visoka i koliko bi mogao eventualno bolje proći s obzirom na dobre odnose, dobio sam cca tu istu cifru od 70tkn. Dakle sve ispod toga bi oni vjerojatno išli u minus. Meni je to bilo previše za drugi motor pa sam gledao EXC690 koji mi se čini vrlo interesantnim enduro motorom za moje potrebe. Nažalost nisam pronašao dovoljno vremena i sredstava za kupnju takvog motora ali sad kad bi kupovao uzeo bi novi crf300 Rally i gledao bi da njemu dodam tih par konja koje je izgubio radi EU emisijskih uvijeta. Crf300 mi se čini kao bolja opcija uloženo/dobiveno nego crf450.
 
Pogledat cu i tu 300ku. Nisam ju do sad gledao. EDIT: preslaba je. :(

Thnx za info oko cijene. Vjerujem da nemaju puno prostora jer marze nisu jako velike. No, motori im sad stoje 2 do 3 godine i jos je izasao novi model. Sad bi bilo pametnije rijesiti se lagera i ici dalje s novim modelima. Ne vjerujem da tu ima vise prostora za kalkulacije i trazenje nule. Sad su u situaciji da ce sa svakim danom sve vise izgubiti i na kraju biti sretni da ih se uopce rijese.

Jel se zna ista o snazi novog modela CRF450RL? Jel zagusen u EU na 25KS kao i CRF450L?
 
Last edited:
Pogledat cu i tu 300ku. Nisam ju do sad gledao. EDIT: preslaba je. :(

Thnx za info oko cijene. Vjerujem da nemaju puno prostora jer marze nisu jako velike. No, motori im sad stoje 2 do 3 godine i jos je izasao novi model. Sad bi bilo pametnije rijesiti se lagera i ici dalje s novim modelima. Ne vjerujem da tu ima vise prostora za kalkulacije i trazenje nule. Sad su u situaciji da ce sa svakim danom sve vise izgubiti i na kraju biti sretni da ih se uopce rijese.

Jel se zna ista o snazi novog modela CRF450RL? Jel zagusen u EU na 25KS kao i CRF450L?

Kad gledas 300-tku gledaj omjer snage i kg jer 450 je i tezi motor
 
Ovaj 450 L pukom srećom ima aluminijsku ramu (naslijedio od trkaćih 250/450 R/X modela '05-'21) 130,8 kg.
250 L čelik, 146 kg.
250 Rally čelik, 157 kg.
300 L čelik, 142 kg.
300 Rally čelik, 153 kg.
Meni je osobno preko 130 kg puno za Enduro do 450..
 
Last edited:
Ove brojke iznad stimaju. :) 300ka je preteska i preslaba. 450L bi trebalo nekako otvoriti da dodje do 40tak konja koliko ima USA verzija, a da se ne izgubi garancija. Malo je tih 25 konja na 131 kilu.

Ovo je dyno test USA verzije: https://www.dirtrider.com/2019-honda-crf450l-dyno-test/

Navodno postoji sluzbeni Honda performance kit za EU. U biti nista radikalno. Mehanika ostaje jednaka i dodaje se ECU za USA, a garancija i dalje vrijedi. Vise o tome na UK trzistu: https://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2020-honda-crf450l/

U Rutingu nisu nista znali o ovome. Stovise, tvrde da se garancija svakako gubi. No, cak i da su suglasni, ostaje pitanje cijene motora iz 2019. u koji jos treba dosta uloziti da bi postao ono sto u USA u originalu je. Oko cijene su fiksni. 70k kn.

Sve u svemu, Hondi me privlaci to sto je sigurno puno sposobnija na zahtjevnijem terenu od 690/701 jer je relativno lagana, a opet nije tako ekstremna poput sposobnijih i jos laksih FE350/501. Uz to, veci je skok u enduro sposobnosti od GSa do Honde nego od GSa do 690/701. No, 690/701 kostaju samo cca 2k eura vise od Honde, traze daleko manje servisiranja i odrzavanja, daleko su jaci i mozda dovoljno dobri za ono kaj mislim voziti. Najgore je sto u salonima nema motora za probnu voznju. Taj problem nisam imao prije kupnje oba BMWa. Kome se puca na slijepo?
 
690 je težak 146 kg, 701 145 kg, nisu teži od crf300....

Ako prominiš onu bačvu od auspuha skineš još 3-4 kg
 
KTM i Husqvarna navode suhu kilazu, a Honda je ipak fer pa navedu masu sa svim tekucimama. 690 s tekucinama ima 158,8kg, a 701 156,1kg.

Dakle, rijec je o solidnih 30tak kila vise od 450L.
 
Honda ima 7,8 lit, a KTM/Husq 13,5/13 lit...

Da se razumimo, bilo bi lipo da su KTM/Husq zadržali težinu od 138 kg koliko je imao 690 kad je tek izašao, ali EU norme čine svoje, kao i ABS koji isto doda još koji kg...

Edit: cilo vrime kontan da pričamo o 250/300, 450 L je ipak drugi svijet 👍
 
Dobro da si povukao i velicinu rezervoara. Isto jako vazna stavka. 450L trosi oko 4l/100km u stock izvedbi i tesko da moze odraditi 200km izmedju tankanja. 690/701 imaju daleko veci domet.

Da bi 450L prodisao, cesto se ugradjuju ECU Vortex i Yoshimura auspuh. Snaga ide na nesto manje od 50 konja, a potrosnja na 5l/100km. Litra gore, dolje nije problem, ako je rezervoar pristojne velicine sto ovdje nazalost nije slucaj. Znaci treba dodati i aftermarket rezervoar veceg volumena.


I kratki apdejt za CRF450RL. Sluzbeni info je da CRF450L nece imati nasljednika sto znaci da se CRF450RL nece uvoziti u RH. Ocito je 450L bio dizajniran primarno za USA trziste i plasiran na EU trziste forsirano jer su motor morali ubiti na pola snage da bi zadovoljili euro norme ispuha. To plus velika cijena i imas jako malo prodanih motora. Nema smisla istu gresku ponoviti i s 450RL.

Prema svemu sudeci, dilema ce biti izmedju 690 Enduro R koji u 2021. ima par noviteta u odnosu na 2020. ili Husky 701 Enduro. Oba motora u salone ne dolaze jos par mjeseci. ;) A Honde stoje na lageru! :D
 
Da
Ovaj 450 L pukom srećom ima aluminijsku ramu (naslijedio od trkaćih 250/450 R/X modela '05-'21) 130,8 kg.
250 L čelik, 146 kg.
250 Rally čelik, 157 kg.
300 L čelik, 142 kg.
300 Rally čelik, 153 kg.
Meni je osobno preko 130 kg puno za Enduro do 450..

Daj neprdite o tezinama a vozite se po asvaltu.
To kad neko vozi hard enduro na takmicenjima pa prica o kilima onda ok al neko ko je vozija CRF450x po cesti i auto putu to je glupost
 
Daj neprdite o tezinama a vozite se po asvaltu.
To kad neko vozi hard enduro na takmicenjima pa prica o kilima onda ok al neko ko je vozija CRF450x po cesti i auto putu to je glupost

Polako, bez nervoze.
X je na Ribniku bio trom, provjereno.. ;)
+ problem subjektivnosti test vozača koji je 5 sezona vozio 2T 250 MX prvenstva HR i YU na 3 Japanca i 2 Šveđana.
Uostalom, kupac/korisnik ima pravo birati/ocjenjivati motor po osobnim kriterijima, ili smo izgubili to pravo i moram biti zahvalni što nam uopće prodaju svoje blago?
 
Last edited:
Polako, bez nervoze.
X je na Ribniku bio trom, provjereno.. ;)
+ problem subjektivnosti test vozača koji je 5 sezona vozio 2T 250 MX prvenstva HR i YU na 3 Japanca i 2 Šveđana.
Uostalom, kupac/korisnik ima pravo birati/ocjenjivati motor po osobnim kriterijima, ili smo izgubili to pravo i moram biti zahvalni što nam uopće prodaju svoje blago?

Taj koji je vozio moze pricat i davat savjete al ti prepricavas tudje price 🙈🤣
 
Za asfalt mi ostaje GS tak da drugi motor kupujem iskljucivo za off road, ali me ne zanima hard enduro. Radje bi s poda dizao 130 umjesto 160 kila i volio bi da od doma do sume ne umirem vozeci se po asfaltu na necem ekstremnom. Problem trzista poput naseg je da ako nemas frendove koji voze motore koji te zanimaju, osudjen si zakljucke donositi na osnovu Youtube filmova i pisanih recenzija jer trgovci nemaju skoro nis za probu. Ljetos smo otisli do Motorrad Klinik u Leibnitzu jer smo jedino tam mogli probati 3 razlicita motora tijekom jednog poslijepodneva.
 
  • Like
Reactions: Nero
Za asfalt mi ostaje GS tak da drugi motor kupujem iskljucivo za off road, ali me ne zanima hard enduro. Radje bi s poda dizao 130 umjesto 160 kila i volio bi da od doma do sume ne umirem vozeci se po asfaltu na necem ekstremnom. Problem trzista poput naseg je da ako nemas frendove koji voze motore koji te zanimaju, osudjen si zakljucke donositi na osnovu Youtube filmova i pisanih recenzija jer trgovci nemaju skoro nis za probu. Ljetos smo otisli do Motorrad Klinik u Leibnitzu jer smo jedino tam mogli probati 3 razlicita motora tijekom jednog poslijepodneva.


Steta sta je kod nas skoro nepoznat