CRF 450L

Pa svi sad imaju problema sa dobavljačima, proizvodnja zbog toga nešto kasni, a potražnja je veća nego za 250L i zbog toga jer je nešto bolji motor a i zbog korone pa bi svi u prirodu sada..

A 300L, sve što sam ja čitao i gledao o njemu je super i bolje nego 250, osim što neki kažu da je stražnji amortizer čak mekši nego je bio na 250L pa puno ljudi odmah mjenja komplet iza za YSS ili bolje ovisno o financijama (cca 2500-3000kn minimum za YSS). Na mojih 75kg bez opreme 250L sa max stegnutom oprugom iza troši nešto manje od 40%, mislim oko 37% da je bilo kad sam mjerio, hoda stražnjeg ovjesa. To je ajmo reć donekle prihvatljivo, novi ako je mekši od toga i ja bi vjerojatno gledao na YSS odmah ili pokušao sa samo oprugom od lokalnih majstora prije, ali tvornički amortizer nema podešenje povrata pa se ne može idealno uskladit sa jačom oprugom.
300L, zadnji amortizer užasno mekan, sidija san na tom motoru, snaga za EU-gofno, malo jači nego 250, za azijsko tržište je bomba i već bi mi bija u garaži da se može kupit.
 
Ionako sad kreću velike vrućine, taman će doći na jesen kad krene lipo vrime za enduro vožnju 👍
 
300L, zadnji amortizer užasno mekan, sidija san na tom motoru, snaga za EU-gofno, malo jači nego 250, za azijsko tržište je bomba i već bi mi bija u garaži da se može kupit.
Znači istina, trebali bi se brzo nakon kupnje igrat sa stražnjim amortizerom.. Za snagu znam, al meni bi i to bilo dosta.. Samo sada u zadnje vrijeme gledam prema nekom cesta-makadam motoru tipa CBX i zanima me na šta će ličit KTM 490 Adv koji je sada potvrđen za iduću godinu, pa 300 Rally kao treća opcija koja bi pokrila i moju amatersku terensku vožnju.

Da ne obeshrabrimo ovog potencijalnog novog člana kluba CRF-L, motori su odlični i ništa im ne fali za svrhu koju su namjenjeni, a 300tka je ipak u većini pogleda barem malo bolja od 250, koji je sam po sebi dobar motor a to ti potvrđuju eto bar 2-3 primjera na forumu dugogodišnjih vlasnika, i sa blatnim terenskim danima i sa 300+km ceste danima. Sve može ako ti možeš.. A ako treba na 300tku odmah YSS ubacit iza nije ni to tako strašno.
 
CBX je i meni zanimljiv ali ipak mislin da je to samo cestovni motor a blaži makadam prolazi i svaki RR ako ga vlasnik želi šporkat. :unsure:
 
Citao sam i ja o problemu sa zadnjim ovjesom i da je premekan. S obzirom da s opremom imam oko ili malo preko 90kg, racunam da cu to morati brzo rijesiti. Ciljam na YSS. ;)
 
  • Like
Reactions: tomore
Nis ne trzas tu za probnu voznju PR7 pa sam jucer presjekao i uplatio predujam za CRF300L. ;) Vidjet cemo kakav ce biti kad ga isporuce. Ako mi nece pasati, ici ce na Njuskalo. :)


Da sam ovaj ogas vidio na vrijeme, vec bi se vozio okolo po sumama. :(
 
Last edited:
Znači istina, trebali bi se brzo nakon kupnje igrat sa stražnjim amortizerom.. Za snagu znam, al meni bi i to bilo dosta.. Samo sada u zadnje vrijeme gledam prema nekom cesta-makadam motoru tipa CBX i zanima me na šta će ličit KTM 490 Adv koji je sada potvrđen za iduću godinu, pa 300 Rally kao treća opcija koja bi pokrila i moju amatersku terensku vožnju.

Da ne obeshrabrimo ovog potencijalnog novog člana kluba CRF-L, motori su odlični i ništa im ne fali za svrhu koju su namjenjeni, a 300tka je ipak u većini pogleda barem malo bolja od 250, koji je sam po sebi dobar motor a to ti potvrđuju eto bar 2-3 primjera na forumu dugogodišnjih vlasnika, i sa blatnim terenskim danima i sa 300+km ceste danima. Sve može ako ti možeš.. A ako treba na 300tku odmah YSS ubacit iza nije ni to tako strašno.

Kolega je kupio novu 300 rally, jaaaako je mekan na amortizerima, pogotovo iza, na mojih 90 kg potone dobrano. Inače OK motorich.
 
  • Like
Reactions: BreakM
Nis ne trzas tu za probnu voznju PR7 pa sam jucer presjekao i uplatio predujam za CRF300L. ;) Vidjet cemo kakav ce biti kad ga isporuce. Ako mi nece pasati, ici ce na Njuskalo. :)


Da sam ovaj ogas vidio na vrijeme, vec bi se vozio okolo po sumama. :(


Pa bila su dva predstavljanja modela, sad ce trece...imas i privatne poruke....kontakt od uvoznika u temi...
 
Ma zezam te malo. :) Vidis da forsiram Hondu od pocetka i cini mi se da samo trazim razloge i pluseve da si opravdam kupnju prvo CRF450L, a sad CRF300L. Mozda jer sam davno vozio Civic Type R pa srce hoce ponovno crvenu Hondu u garazi. :D


Kad i gdje ce biti 3. predstavljanje PR7? Rado bi dosao. :) Pratim ovdje samo dvije teme: ovu i BMW GS pa propustam dosta detalja…

@ Spider, ako je neka mutna igra s onim oglasom, odmah mi je lakse. Barem znam da nisam nista propustio pa nemam za cime zaliti. :D
 
Last edited:
Na benduru x ce biti trece predstavljanje s mogucnoscu probe. Imas temu tu na forumu.

Dodi i odvozi benduro, bit ce jos ekipe sa gsovima...
 
Vrlo rado, ali ne bi bas s GSom. Da je CRF kod mene, ne bi bilo dileme. :)

Ove godine će biti više GS-ova nego ikad, dođi, ako negdje i zapneš bit će dovoljno ljudi da ti pomognu.
Uglavnom, kako želiš, navrati bar probati AJP, prilika će biti idealna.
 
  • Like
Reactions: pbc250
300 Rally bude skroz dobar motor za te novce za lagani enduro, taman za TET.

Po pitanju Honde onda mogu unaprijed reći da su oni jako, ali ono baš jako nezainteresirani za tržište poput HR. Jebe se njima za činjenicu što tržište koje ukupno proda manje CRF-a od prosječnog sela u Australiji nema motor u salonu generalnog zastupnika. Pa oni nisu godinama izbacili limuzinu srednje klase za EU tržište jer smo im na rubu isplativosti, a gdje su tu još motori na HR tržištu…
 
  • Like
Reactions: BreakM and pbc250